Motorclub in de buurt van Tilburg?

Yes

MF veteraan
1 aug 2005
1.834
0
Tilburg
Hoi,

Zijn er ook mensen lid van een motorclub in de buurt van Tilburg? En hoe bevalt dat?? :]
 
Leuke site... :)
Ben ook (ex)student, dus misschien meld ik me wel aan..
 
Leuke site... :)
Ben ook (ex)student, dus misschien meld ik me wel aan..

Tja helaas pindakaas, dat zal niet gaan vrees ik. Oude lullen die lid werden toen ze student waren mogen lid blijven. Als ze eenmaal student af zijn nemen we ze in principe niet aan. :P
 
Volgens mij zit er aan de Piushaven in Tilburg ook een motorclub. 't Motorrijerke o.i.d.


Sluit je aan bij de MC DB&O ....... ;) zijn allemaal ( leuke )rijders uit de omgeving van Den Bosch !! O-)

Ben al enige tijd lid, en mij bevalt het zeer goed :] 8-)
 
Heb je website/emailadres/telefoonnummer?

Nee, ze hebben geen internet site...........zijn pas begonnen
Is ook eigelijk geen echte club...... _O- maar wel héél gezellig, we rijden regelmatig in de omgeving van Den Bosch...tourritten e.d soms s'avonds ff stukkie rijden.
Dus je bent altijd welkom..... Kijk maar eens bij de topic "Wie rijden er regelmatig in de omgeving van Den Bosch"

:W :W :+
 
Als er mensen in de buurt van Tilburg zin hebben om een stukje te rijden, dan moet je maar een gil geven!

Misschien kunnen we een keer met een groep afspreken ofzo.. *O*

Fijn een stukje :] ;)
 
Jaa, lijkt me leuk! :) Lijkt me sowieso leuk om mensen uit de buurt van Tilburg te leren kennen om af en toe eens een eindje mee te gaan rijden...
Mail naar motormeissie6@hotmail.com en we spreken een keer wat af! :Y
 
Jaa, lijkt me leuk! :) Lijkt me sowieso leuk om mensen uit de buurt van Tilburg te leren kennen om af en toe eens een eindje mee te gaan rijden...
Mail naar motormeissie6@hotmail.com en we spreken een keer wat af! :Y

Je hebt je nog niet voorsteld op MF of wel dan???? :?
 
Jaa, lijkt me leuk! :) Lijkt me sowieso leuk om mensen uit de buurt van Tilburg te leren kennen om af en toe eens een eindje mee te gaan rijden...
Mail naar motormeissie6@hotmail.com en we spreken een keer wat af! :Y

Zet dan ook ff in dit topic neer, dan zullen er vast nog wel wat meer mensen op af komen ;)

Misschien ik wel :P
 
hallo Allemaal,

Mijn partner en ik zijn ook lid van een club deze club is landelijk met een zelfde type motor maar het is geweldig leuk.

In Tilburg zelf was een club maar deze bestaat niet meer zo ik vernomen heb.

Ook rijden we vaak alleen in en om Tilburg en maken zelf de route die we dan rijden via een gps systeem.

Onze motoren zijn sportive tour motoren nl een fj1200 en fj600

voor de meeste type motoren bestaan clubs en deze zijn vaak landelijk kijk eens op google en type je type motor in je zult zien dat er veel clubs zijn.

als je zin hebt om eens met ons mee te gaan mail dan, als we rijden gaan kunnen we je dit doorgeven en gezellig met elkaar gaan.

gr fj-enny

:] :] :] :] :]
 
Ik geloof er niet veel van dat het motorrijerke is opgeheven als motorclub. Die zitten er bij mijn weten nog steeds. Inderdaad aan de Piushaven.
Maar als je zomaar wat wil rijden?? Wij rijden vaak in de omgeving van Tilburg, zomaar te pas en te onpas als het uitkomt een uurtje of anderhalf zolang het zomeravond is. Vaak rijden we in de zomer een stuk verder ook, als je mee wil rijden kan altijd en is gezellig. IK kan je wel mailen als je wil
 
Ik geloof er niet veel van dat het motorrijerke is opgeheven als motorclub. Die zitten er bij mijn weten nog steeds. Inderdaad aan de Piushaven.
Maar als je zomaar wat wil rijden?? Wij rijden vaak in de omgeving van Tilburg, zomaar te pas en te onpas als het uitkomt een uurtje of anderhalf zolang het zomeravond is. Vaak rijden we in de zomer een stuk verder ook, als je mee wil rijden kan altijd en is gezellig. IK kan je wel mailen als je wil

Ja, leuk! Ik rij graag 's mee :Y
Ga morgenavond naar een motor kijken, dus dat is dan ook geregeld. 't Is wel niet helemaal het model dat ik zou willen, maar wel een goede beginnersmotor voor het geld dat ik nu nog over heb... :)
Mailen is helemaal goed! Ik zal me binnenkort ook eens aanmelden bij msn...

:W
 
Ben je echt journaliste of heb je stiekum de lerarenopleiding Nederlands gedaan??

Hahaha, die vraag heb ik nog nooit gehoord...
Maar, ben echt journaliste van oorsprong. Heb de Academie voor Journalistiek in Tilburg gedaan, en gewerkt bij Brabants Dagblad, de GayKrant (behoor niet tot de doelgroep ;) ), Esquire en allerlei autobladen. Nu doe ik de eindredactie/coordinatie van diverse uitgaven... Maar schrijven voor een motorblad lijkt me ook wel 's leuk ...
:Y
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan