Motorclubs..

happy

MF'er
23 mei 2001
246
0
Alkmaar
Ik had een aantal vraagjes:
1. Wie is er lid van een motorclub of de KNMV?

zo ja:
2. Wat zijn de voordelen?
3. Wat kost het?
4. Wat doe je zoal?
5. Hoeveel tijd besteedt je er?

zo nee, of niet meer:
6. Waarom niet (meer)?

Ik zit zelf te twijfelen. Mijn oom en tante zijn lid van een motorclub, maar daar ben ik eens geweest en ik vond het maar een stoffige bedoeling(35+)
 
Wanneer ik eens geld ga verdienen ga ik wel lid worden van de KNMV of de MAG. Nu heb ik daar geen geld voor (over)....

Zij behartigen toch je belangen in de strijd tegen de anti-motor overheid.
 

Ben lid van de MAG. Waarom, deze organisatie komt voor Fl 50,-. per jaar op voor mijn belangen als motorrijder. Dit door te lobyen en diversen oplossingen aan te dragen in Den Haag. Ze doen natuurlijk nog veel meer. de site is geloof ik www.mag.nl ofzo.......

Eigenlijk zou iedereen lid moeten worden van de MAG, dan kunnen we Netelebos een beetje in de toom houden. *D
 
Ben lid van de MAG. Waarom, deze organisatie komt voor Fl 50,-. per jaar op voor mijn belangen als motorrijder. Dit door te lobyen en diversen oplossingen aan te dragen in Den Haag. Ze doen natuurlijk nog veel meer. de site is geloof ik http://www.mag.nl ofzo.......

Eigenlijk zou iedereen lid moeten worden van de MAG, dan kunnen we Netelebos een beetje in de toom houden. *D
populistisch gekweel, tevens een reden om de kicxstart nog minder leuk te vinden
 
1. Wie is er lid van een motorclub of de KNMV?
nope
[/quote]
2. Wat zijn de voordelen?
mtc de zaanstreek organiseert wel aardige reisjes (dolemieten enzo), en als lid krijg je 'korting' op banden
5. Hoeveel tijd besteedt je er?
ligt eraan of je zelf nog een leven hebt.
zo nee, of niet meer:
6. Waarom niet (meer)?
ik ging met andere toerritten maken
ik vond het maar een stoffige bedoeling(35+)
jij ook bedankt :(

zeker bij zo'n club geweest met tachograven :P
 
Ik ben lid van zowel de KNMV als de Honda VFR ownersclub, van de KNMV omdat dit gewoon bepaalde voordelen bied in motorshops, aanschaf van gehoorbescherming e.d. Ook het blad motor krijg je bij een abbonement waarin natuurlijk veel tips staan over alles wat met motorrijden te maken heeft. Wat het kost en wat de andere voordelen zijn? kijk eens op www.knmv.nl
Lid van de VFR ownersclub bennik omdat het gewoon gezzelig is om met anderen over de VFR te kunnen blaten en brallen, meetings, onderdelen advies...noem maar op. Circuitdagen, toeren en met z'n allen naar b.v. de gelredome.. :) hoort er ook bij.!!! alle reden dus om misschien lid te worden van EEN club.!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan