Motorcoureur Sainct verongelukt

kawazxr

MF'er
27 jan 2002
110
0
Vlaardingen
Motorcoureur Sainct verongelukt

Uitgegeven: 29 september 2004 17:19

PARIJS - De Franse motorcoureur Richard Sainct is woensdag verongelukt tijdens de rally van de farao's in Egypte. De overkoepelende Franse federatie van de betreffende sport heeft dat bevestigd.

Drie keer won de op een KTM rijdende coureur de monsterrit Parijs-Dakar. Sainct werd 34 jaar. KTM heeft zijn complete formatie in Egypte inmiddels uit de wedstrijd teruggetrokken
 
Ik las het bericht zojuist. Tjeemig, daar schrik ik van! Weer een topper verongelukt in het harnas. R.I.P.
 
Zie net studio sport...hebben ze het alleen over die schaatser Jochem Uitdehaaghe die zijn bolide in de prak heeft gereden...de prioriteiten zijn wel weer duidelijk B|
 
tis heel zuur maar toch dit soort dingen zijn nu eenmaal de risico's bij zo'n sport.


helaas is er een smaakmaker van de dakar rally verloren gegaan
 
full
 
Ja is klote.

maar wat ik erger vind is dat dit nieuws Nos teletekst pagina haalt. Als ie achterstevoren de rally wint besteden ze er geen aandacht aan maar nu wel.

Dagblad de Limburger haalde zelfs nog de dood van Yasutomo Nagai van een jaar of tien geleden uit de sloot bij de berichtgeving van de SBK op Assen.

Maar ja is klote voor de man en zijn familie zelf

R.I.P. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan