Motorcross Almere

zou ik niet doen .... zijn al hele woonwijken in gebruik , gaat ff goed maar de mensen gaan snel klagen.
 
Je kan bij almere poort nog crossen is een nieuwbouw wijk zonder inwonenden.
bij de kruising van de kievitsweg langs de A6 richting lelystad kun je tevens aan de ene helft nog crossen maar aan de andere helft staan borden waar je dus echt illegaal bezig bent.
ik zelf kom er nog regelmatig. Mocht je ome agent tegenkomen probeer het gesprek dan zo te houden dat de agent het ook bekijkt vanuit jouw ooghoek. Je moet hiermee dus ook een beetje geluk hebben want ik mocht gerust nog een uurtje crossen omdat ik zei dat ik uit rotterdam kwam met iemand anders. ( is natuurlijk niet zo want ik woon 4km van het crossterein xD)
Maar wees dus aardig tegen agenten en zorg dat ze van je moto afblijven :D.
 
Almere Poort word gewoon bewoont hoor , rij jij ff langst het spoor bij de sporthal daar staan complete woonwijken die al tijden bewoont worden , ook Daar waar jij het over heb is het afgelopen winter al vaak fout gegaan en werd de politie steeds strenger ...
kentekens noteren etc etc ... nu het slechte weer er weer aankomt word het daar ook steeds drukker , kan nooit lang goed gaan daar .... wees gewaarschuwd !!!
ps. ik woon er nl ook in de buurt
 
Terug
Bovenaan Onderaan