motorcross gezonde/bewegelijke sport

joren

MF'er
27 okt 2007
50
0
schildwolde
halo,

ik had gehoord dat asl je aan motorcross doet, dat niet ongezond is, maar juist goed omdat je veel spieren gebrijkt en motor onder controle moet houden enzo, is dit zo

en als ik echt elke dag minstens 30 min. rij op een weiland( niet heen en weer vol gas)maar gewoon ook bochten nemen enzo, driften :) :]

heeft dit goeie invloed op de spieren enzo ?


mvg, joren
 
Elke lichamelijke inspanning is goed voor je spieren mits je ze niet 'overlaadt'.
Motorcrossen zal daar geen uitzondering op zijn, ook niet in een weiland. ;)
 
halo,

ik had gehoord dat asl je aan motorcross doet, dat niet ongezond is, maar juist goed omdat je veel spieren gebrijkt en motor onder controle moet houden enzo, is dit zo

en als ik echt elke dag minstens 30 min. rij op een weiland( niet heen en weer vol gas)maar gewoon ook bochten nemen enzo, driften :) :]

heeft dit goeie invloed op de spieren enzo ?


mvg, joren

Bodybuilding.nl Forum
 
Al weer een aantal jaren geleden werd er bij een TV-programma en fit/uithoudingstest gehouden tussen diverse topsporters, waaronder o.a. voetballers, motorcrossers, hardlopers en zo nog wat.
Tot bijna ieders verbazing wonnen de motorcrossers de test met gemak.
 
dit was sirieus bedoeld, ik wil ook wel eens iets te weten kommen, ben gewoon vet nieuwschierig
wacht: ik post een topic met de titel" dit wou ik graag weten'' :) en dan noem ik 100 dingen op
_O- O-)
 
dit was sirieus bedoeld, ik wil ook wel eens iets te weten kommen, ben gewoon vet nieuwschierig
wacht: ik post een topic met de titel" dit wou ik graag weten'' :) en dan noem ik 100 dingen op
_O- O-)

Kijk dat zet zoden aan de dijk!
Alles netjes in 1 topic, alle vragen netjes op volgorde! :Y

Ik zou zeggen doen!
In dit topic, ff op het gele driehoekje klikken en vragen of de topic naam veranderd kan worden en gaaaaaan... :P
 
Als je er trappers op zet is het nog beter voor de spiertjes :P :P


als hij nou heel goed zoekt, wordt het toch een MT5, die waren de eerste jaren uitgevoerd met...



full


trappers O-)
 
deze mannen hebben jarenlang gecrosst........ :+
de man rechts elke dag een half uurtje........
steroids.jpg
 
Laatst bewerkt:
:Y volgens mij hebben ze jarenlang toutje gesprongen

[q]U hebt gezocht op toutje:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.[/q]

Het is mogelijk hoor, maar niets is zeker...










ff bij touwtje kijken... O-)
[q]U hebt gezocht op touwtje:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

touw·tje·sprin·gen (ww.)
1 springen over een koord dat over het hoofd en onder de voeten door gezwaaid wordt[/q]

Jij zit toch nog op school, dat hoor jij te weten... :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan