Motorcross is ook motorsport

Wat een revelatie is Herlings toch ook! Ik ben serieus aan het overwegen om zondag 16 september naar Assen te gaan. Ik kom zaterdag terug uit Italie voor mijn werk en vlieg dinsdag door naar Engeland, dus kan die zondag thuis eigenlijk beter gebruiken... maar bij het eerste wereldkampioenschap van Herlings in de MX-klasse, en dat in Assen, daar zou ik graag bijzijn! :}
 
Herlings half ziek en nog winnen, super...
Wel fijn dat hij nu zonder kwetsuren de titel in Assen in Nederland kan pakken. Veel beter voor het motorcross en de herlingsfans.


Maar wat Jonas en Prado in de de eerste reeks deden, was verre van slim, dit geld voor beide rijders.
Denk dat ktm ze hiervoor wel even op de vingers tikt.
Goed Prado was er grotendeels langs, maar die actie was zeker niet nodig, ook Jonas zijn actie was niet goed te praten. Voor hetzelfde geld liggen ze allebei in de lappenmand.

Maar wat ze daar in Turkije gaan doen, begrijp er niets van, zal wel weer veel geld in het youtstream laatje brengen ?????


Misschien keek ik niet goed of heb ik er niet genoeg verstand van maar waar wou die Prado uitkomen als ze elkaar niet hadden geraakt ?? Leek me nu niet echt een slimme en/of snelle lijn die hij pakte
 
Het dak van de hoofdtribune gaat er zondag af.
Waarschijnlijk wel ja!

Toch ben ik gaan twijfelen of ik nog wel ga op zondag. Toegangskaarten zijn meer dan vijftig euro, en dat voor een sport die ik nog niet eens half volg (heb maar enkele heats gezien dit jaar)... Om dan een hele tank benzine leeg te rijden, bijna 5 uur in de auto te zitten en bijna het dubbele neer te moeten leggen dan voor een dagje BSB, ik weet het nog niet hoor.
 
Ik heb even gekeken op nos.nl

De grand prix op het TT circuit in Assen is zondag live te volgen bij de NOS. De eerste manche (14.15 uur) in de koningsklasse is live te volgen op NPO 1, de livestream op NOS.nl en via flitsen op NPO Radio 1. Mocht het wereldkampioenschap nog niet beslist zijn, dan is ook manche 2 (17.10) rechtstreeks te zien.

Dit staat er :)

Gebruik ik NPO 1 ook nog eens
 
Waarschijnlijk wel ja!

Toch ben ik gaan twijfelen of ik nog wel ga op zondag. Toegangskaarten zijn meer dan vijftig euro, en dat voor een sport die ik nog niet eens half volg (heb maar enkele heats gezien dit jaar)... Om dan een hele tank benzine leeg te rijden, bijna 5 uur in de auto te zitten en bijna het dubbele neer te moeten leggen dan voor een dagje BSB, ik weet het nog niet hoor.

Dit is eenmalige mo
Waarschijnlijk wel ja!

Toch ben ik gaan twijfelen of ik nog wel ga op zondag. Toegangskaarten zijn meer dan vijftig euro, en dat voor een sport die ik nog niet eens half volg (heb maar enkele heats gezien dit jaar)... Om dan een hele tank benzine leeg te rijden, bijna 5 uur in de auto te zitten en bijna het dubbele neer te moeten leggen dan voor een dagje BSB, ik weet het nog niet hoor.

Eenmalige motorsportgeschiedenis. Gewoon gaan. Een nederlander die thuis het wk wint....fuk die 50 euro 😁 daarnaast is motorcross live zo ontzettend veel gaver en imposanter dan vanaf tv...ga gewoon!
 
kijk weer via mxgp tv, kost 8.03 euro en heb vandaag alle kwalificatiereeksen, wmx, emx reeksen live gezien, en morgen nogmaals de rest.
 
Zit nu als regelrechte successupporter op de hoofdtribune. Maar dit maak je niet vaak mee. Assen is wel kapot zeg :+
 
Wie heeft er gewonnen zag niks:+
EF42B1EA-238A-4094-8298-59A968D3B301.png
 
Gaaf hoor.
Herlings overtuigend de beste motorcrosser van de wereld.
Scott Deroue wint een WKSSP race
Micheal van de Mark een 2de plaats in een WKSBK race.

Ik zeg zeer zeldzame dagen voor de Nederlandse motorsport.

Oja een Nederlandse autocoureur deed het ook niet slecht ergens op de wereld...zie ik op NU.NL
 
Terug
Bovenaan Onderaan