Motorcross is ook motorsport

Dikke foto's hoor!

Ik heb mijn motor te koop staan, als ik wat anders heb ben ik ook weer op Berghem te vinden :)
 
Prado vandaag weer eens voor de lens, met natuurlijk pa.
478188 11-juli-2020 srmv sportplaatje.nl copy.jpg


478192 11-juli-2020 srmv sportplaatje.nl copy.jpg


478199 11-juli-2020 srmv sportplaatje.nl copy.jpg


478213 11-juli-2020 srmv sportplaatje.nl copy.jpg


478210 11-juli-2020 srmv sportplaatje.nl copy.jpg


478362 11-juli-2020 srmv sportplaatje.nl copy.jpg
 
Teutschenthal tot en met 2027 op de MXGP kalender is nu bekend geworden. Kan me er nu al weer op verheugen.
 
Recentelijk hoorde ik van iemand die regelmatig naar autocross wedstrijden gaat, dat steeds meer gemeenten geen vergunningen meer afgeven wegens "geluidsoverlast" Daarom crossen zij bijna alleen nog in 2 gemeenten in België. Zowel voor het auto- als motorcrosscircuit in Valkenswaard zou de toekomst onzeker zijn. Ik kon het me bijna niet voorstellen, maar niets blijkt minder waar:

Valkenswaard dreigt Grand Prix motorcross kwijt te raken
 
Coldenhof en herlings gaan lekker😎 deze week riga trouwens niet gezien. Daar ging het wat minder met coldenhof las ik. Herlings nog steeds eerste.
 
Laatst bewerkt:
Herlings nog niet oppermachtig,ook mede een hersenschudding etc. Misschien ook wel mooi voor de spanning zo. Gaisjer op de honda doet t ook goed,ook op de zandbanen
 
Herlings nog niet oppermachtig,ook mede een hersenschudding etc. Misschien ook wel mooi voor de spanning zo. Gaisjer op de honda doet t ook goed,ook op de zandbanen
Hij zei dat hij niet meer alles op alles zou zetten om elke wedstrijd te winnen om verdere blessures te voorkomen...hij heeft zn voorsprong wel vergroot :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan