Motorcross is ook motorsport

Kleine wielen zoiezo, onze zoon is nu bijna 130cm. Automatische koppeling zal het vast vaak wel zijn bij die kleine mannen. 65cc is wel de voorkeur. We zijn nog oriënterend dus. Ik weet totaal niet wat er allemaal te koop is.
Mooiste zou zijn met een setje grotere wielen bijvoorbeeld. Wanneer de groeispurt weer doorzet weet niemand.
 
Ik denk dat ik wel iets weet te staan.
Deze knaap heeft al een nieuwe, maar rijd nog op zijn oude motor.
En als ik me niet vergis is het een 65cc


Je zou eens kunnen bellen met Lammers Motorsport
Zeg maar dat je dit van sportplaatje gehoord hebt, misschien helpt dat.
Maar het staat nu nog niet te koop.
 
Heb ze gemaild.
Zag afgelopen zaterdag een klein mannetje rijden in Arkel met een enorm pittig aangrijpende koppeling. Het was gas vol open of helemaal dicht, tussenin bestond niet voor die kleine. Heel mooi om te zien 👍
 
Tevens staat onze trialmotor te koop.
Betreft een gereviseerde gasgas txt50 met nieuw plastic en nieuwe kettingset.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210531-185559_Marktplaats.jpg
    Screenshot_20210531-185559_Marktplaats.jpg
    137,7 KB · Weergaven: 10
  • Screenshot_20210531-185608_Marktplaats.jpg
    Screenshot_20210531-185608_Marktplaats.jpg
    140,5 KB · Weergaven: 8

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :t :t :t :t
Vanmiddag de 1ste manche en zojuist in de herhaling de 2e manche gezien. Wel weer gaaf om hem te zien winnen hoor en ook om Glenn 2e te zien worden. Ook wel een gaaf circuit volgens mij.
 
Zag eigenlijk eind race 1 pas weer wat vuur bij Jeffrey, toen die stil kwam te staan (niet gezien wat daar gebeurde?). Daarna toch gelukkig de schade weten te beperken op de concurrenten en een mooie inhaalactie
 
Zag eigenlijk eind race 1 pas weer wat vuur bij Jeffrey, toen die stil kwam te staan (niet gezien wat daar gebeurde?). Daarna toch gelukkig de schade weten te beperken op de concurrenten en een mooie inhaalactie
Schijnt in de eerst manche een steen bij zijn rem te hebben gehad. Die Jeffrey eenvoudig los kon krijgen.
 
AMA outdoors is ook leuk om naar te kijken. Mooie banen, beter camerawerk en commentaar, en de complete manches zijn nog op dezelfde dag op youtube te vinden.

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: #4
Zijn er hier geïnteresseerde om 9 juli (deze vrijdag) te gaan crossen op De Landsard in Veldhoven?

Met een aantal mensen vanuit het Enduro en offroad topic hebben we de baan afgehuurd. Nu zijn wij met een aantal mensen van het Enduro topic en verder heb ik nog wat bekende gevraagd om de prijs wat omlaag te krijgen. Wij zijn nu met 17 personen en het zou leuk zijn als wij met wat meer zijn.

Het is vrijdag 9 juli van 9:00 tot 17:00. De kosten zullen rond de 35 tot 40 euro liggen maar dat ligt eraan hoeveel mensen gaan. Een knmv of mon licentie is verplicht. De baan wordt voor aanvang gevlakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivo
spijtig dat de gezondheid (zeer snel vermoeid, waarschijnlijk door pfizer vaccinatie) het momenteel niet toelaat, anders was ik afgekomen ;(
 
spijtig dat de gezondheid (zeer snel vermoeid, waarschijnlijk door pfizer vaccinatie) het momenteel niet toelaat, anders was ik afgekomen ;(
Ik hoop dat het bij mij mee gaat vallen want ik heb morgen middag mijn eerste prik en de volgende dag wil ik toch gaan rijden.
 
Ik hoop dat het bij mij mee gaat vallen want ik heb morgen middag mijn eerste prik en de volgende dag wil ik toch gaan rijden.
Ik heb de rommel van astra zeneca gekregen, de dag daarna deed mijn arm pijn, het eten smaakte niet en vooral moe.
 
Zijn er hier geïnteresseerde om 9 juli (deze vrijdag) te gaan crossen op De Landsard in Veldhoven?

Met een aantal mensen vanuit het Enduro en offroad topic hebben we de baan afgehuurd. Nu zijn wij met een aantal mensen van het Enduro topic en verder heb ik nog wat bekende gevraagd om de prijs wat omlaag te krijgen. Wij zijn nu met 17 personen en het zou leuk zijn als wij met wat meer zijn.

Het is vrijdag 9 juli van 9:00 tot 17:00. De kosten zullen rond de 35 tot 40 euro liggen maar dat ligt eraan hoeveel mensen gaan. Een knmv of mon licentie is verplicht. De baan wordt voor aanvang gevlakt.
Ik niet meer ben drie jaar geleden gestopt met de veteranen cross.....maar opzich niet veel geld voor een dag 👍
 
Mijn vaccinatie ging vier weken geleden niet door, daarna ben ik mij toch drie weken vermoeid geweest, niet normaal.
Dus het werkt zelfs tegen als je aan de balie staat van de GGD. _O- ;)

Een pijnlijke arm komt ook niet door een vaccin. Wel door de handeling.
 
Mijn vaccinatie ging vier weken geleden niet door, daarna ben ik mij toch drie weken vermoeid geweest, niet normaal.
Dus het werkt zelfs tegen als je aan de balie staat van de GGD. _O- ;)

Een pijnlijke arm komt ook niet door een vaccin. Wel door de handeling.
Heb ze beiden gekregen en geen meter last gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan