Motorcross is ook motorsport

:Y8-):}
Mooie race, alles onder controle gehad. Deze zal wel lekker smaken.
Febvre sneed hem wel 2x af volgens mij weer bij de start maar daar kreeg hij 2x een mooie blokpass voor terug :+
Hopelijk mag hij een keer op de motogp KTM rijden nu...
 
Maar ook wel even aandacht voor Antonio Cairoli mooie carrière gehad met 9 wereldtitels waarbij een aantal in MX1gp met een 350 KTM.
Als je zijn verhaal leest hoe hij aan de top gekomen is en gebleven maak ik een diepe buiging voor hem .
Toni 222 bedankt voor al het moois wat je hebt laten zien.
 
Maar ook wel even aandacht voor Antonio Cairoli mooie carrière gehad met 9 wereldtitels waarbij een aantal in MX1gp met een 350 KTM.
Als je zijn verhaal leest hoe hij aan de top gekomen is en gebleven maak ik een diepe buiging voor hem .
Toni 222 bedankt voor al het moois wat je hebt laten zien.
Zeker en vast, met 36 jaar (als ik me niet vergis) in 2021 tussen het jong geweld nog 4 reeksen kunnen winnen kan niet iedereen diep respect ervoor.
Stefan Everts nog zo éne met 10 titels, die won in 2003 in Frankrijk (Ernée) alle 3 de klassen op 1 dag, de 125cc, MXGP en de 650cc ....8-)!
 
Net terug gekeken,eigenlijk jammer dat febre viel was dan misschien spanning tot de laatste bocht geweest. Als hij volgend jaar iets meer geluk dan pech heeft wordt hij met gemak kampioen.
 
zou Herlings verschoont blijven van pech en blessures, dan was die al 9 keer kampioen geweest. ;)
Zo ken ik er nog wel een in de MotoGP op dit moment.

Gisteren het laatste gedeelte van de 2e manche in de auto geluisterd en 's avonds even teruggekeken. Prachtig om te horen en te zien dat er weer een Nederlands wereldkampioen bij is dit jaar.
 
Wij gaan vandaag naar Boekel(jeugdbaan) zo net vd harde lockdown.

Edit ,
Leuke technische jeugdbaan moet ik zeggen.
Vind het jammer dat er vaak weinig info mbt jeugdbanen te vinden is. Kijk wel op YouTube maar daar is niet altijd een duidelijk filmpje te vinden van sommige banen. Een duidelijke lay-out is dus niet altijd voorhanden. Hoedanook, vandaag was het een dag met progressie
 

Bijlagen

  • 20211218_141108.jpg
    20211218_141108.jpg
    336,8 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Vandaag Rilland (jeugdbaan)geweest, gezellig druk. Fijn dat we zo midden in de winter nog gas kunnen geven. 👍
 
Heeft hij nu wel tijd om het door ons ingestuurde fanmail te beantwoorden 👍. Mijn zoon zit te wachten op een handtekening van Herlings. Pas dan is zijn ktm Herlings-kamer af. Maar hopelijk gaat het herstel snel voor hem.
 
Van bullit naar jumping jef, als het zo doorgaat
 
Zo wil niemand aan het kampioenschap beginnen.
Als hij 3 GP moet missen, dat heeft de 1ste in de stand al ongeveer 120P voorsprong.
Niet niks om dat "zomaar" in te halen, maar als er 1 iemand is die dat het best zou kunnen is het Herlings wel maar toch....
Gaat het weer zo spannend worden als vorig jaar *D?
Als Febvre en Gajser hun niveau van vorig seizoen nog een beetje kunnen opkrikken.
En niet vergeten Prado, volgens mij de grootste concurrent voor Herlings.
We gaan het weer zien dit jaar 8-)!
 
Blessures worden jammer genoeg toch een beetje "story of his life"...
Ik denk echt oprecht dat Herlings de beste is van zijn generatie, maar wat een tegenslag(en) heeft deze man gehad zeg....
Stukje in sportjournaal gisteren vond ik een beetje stemmingmakerij, het was een opsomming van welke blessures hij wel niet gehad heeft....
Niets over mogelijk herstel periode etc. behalve volgens mij dat hij de eerste gp wel zou missen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan