Motorcycle-Event & Indoor-Motorcross in zwolle

Jan Bartels

Rookie
27 dec 2009
2
0
steenwijk
ik wil dit graag bij jullie onder de aan dacht brengen.
kun je kijken naar evt nieuwe dingen, en je weer opladen voor een mooi motorjaar.

Ronkende motoren en grote stofwolken: IJsselhallen Zwolle wordt ieder jaar omgetoverd tot een waar motorparadijs! Dit jaar belooft het evenement, dat vanzelfsprekend wederom in Zwolle plaatsvindt, nóg groter en spectaculairder te worden.

Vrijdag 29 tot en zondag 31 januari 2010 staat IJsselhallen Zwolle weer geheel in het teken van motoren. Zowel nationale als internationale toprijders rijden mee in de Indoor-Motorcross. Naast bekende toppers uit diverse delen van de wereld kunt u deze komende editie onder andere genieten van stuntshows, supercross, supermoto, quad jeugdklasse en een extra Mx2 damesklasse.

Naast de Indoor-Motorcross vindt uiteraard ook het Motorcycle-Event plaats. Hier kunt u terecht voor nieuwe- en gebruikte motoren, motorkleding, motoraccessoires en motorreizen. De diverse hallen zijn gevuld met stands waar alle belangrijke motormerken vertegenwoordigd zijn.

In een speciale hal verzorgt het team van Speed & Gein een spectaculaire Actie Arena met een ‘kijk-, luister- en doeprogramma’, zoals stuntshows, trail, quads, buggy’s, minibikes, klassiekers en wegracers. U kunt overal naar kijken en instappen/ meedoen!


Motocycle-event
 
ik ben vorig jaar voor het eerst geweest, viel mij eerlijk gezegt ook wel een beetje tegen.
mischien geeft ik het nog een kans als ik er last minute nog zin in krijg..gezien ik toch in zwolle woon :9
ik hoop dan wel dat het dan groter/beter wordt zoals ze beloven.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag geweest, vond het tegenvallen....

(en te duur voor dat gene wat je ervoor 'terug krijgt').
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag geweest, vond het tegenvallen....

(en te duur voor dat gene wat je ervoor 'terug krijgt').


Ben het hier mee eens en niks meer aan toe te voegen. Wel nog even een paar handschoenen gekocht alpinstars wit met zwart van het model SP1
 
Laatst bewerkt:
ik ben vrijdagavond geweest, was lekker rustig en was best wel wat te zien maar het is natuurlijk niet de motorbeurs in utrecht.
in de hal van speed en gein waren leuke demo's te zien en je kon zelf mee rijden in een buggy en een rallywagen(opel ascona i400) oude tijden was mijn lievelingswagen.
en bij tenkate gweest die hebben een mooie stand staan.
ach ja je moet er zelf iets van maken toch
 
Moi
Ik was er vorig jaar voor het eerst geweest.
Ik vond het een leuke beurs. Helemaal als je hem ging vergelijken met de beurs van Groningen. deze wordt namelijk elke jaar slechter, en slechter.. :r
Mooie van de beurs in Zwolle was dat je overal een beetje rond kon lopen.
Dus dit jaar weer geweest. Maar ik vond het nu smerig tegen vallen. De beurs was slechter en minder leuk, kleinere stands etc. Je moet nu apart betalen; beurs/cross/ en nog iets...
Jammer, Ik denk dat ik het daar ook eerst wel even heb gezien. :/
Gr Freddie
 
wat een gezeik allemaal het is ook nooit goed.
organizeer zelf maar eens iets dan zul je zien hoe veel regelwerk het is
 
Terug
Bovenaan Onderaan