Motordag

Pat412

Die hard MF'er
22 jun 2004
432
0
Zuid_Beijerland
Ik ben Patrick van Es en ik rijd op dit moment in de S0 klasse.
Ik werk als bewaarder in een TBS kliniek te Utrecht en nu denken jullie wat ik dan op deze forum moet doen.
Op 10 oktober wil onze kliniek een motordag organiseren met een stuk of 15 race motoren en nu dacht ik, misschien is het leuk om dan wat mensen uit te nodigen van de z.a.c.
Wie zou het leuk vinden om voor een kleine vergoeding, eten en drinken zijn of haar motor te komen laten zien.
Ik heb dus ongeveer 15 motoren nodig en het liefst zoveel mogelijk verschillende merken.
Ik hoop dat jullie willen reageren en dat er mensen zijn die dit leuk vinden.
Voor meer informatie kun je me mailen en mijn e-mail adres is, patrick_van_es@hotmail.com., mij bellen op nummer 06-42551283 mag ook hoor!!

Vriendelijke motor groet,


Patrick van Es.
 
Het word een leuke dag, het showen van de motoren, wat foto's kunnen er gemaakt worden, misschien dat iemand een filmpje wil laten zien en voor eten en drinken word gezorgd. Voor diegene die het zou willen kan ik wel een rondleiding geven.

Groet,


Patrick.
 
Nee, er is nog iemand die met twee motoren wil komen. Zou het leuk vinden als je ook zou willen komen, wat voor motor heb je?.
Heb je misschien nog kennissen en vrienden die ook mee zouden willen doen?.
Bedankt voor je reactie.


Patrick.
 
ik mail je binnekort wel even op je gewone mail. ik rij ook in de s0 op een Muz Scorpion en rij verder prive ook nog r6. haas92@hotmail.com
 
Beste ZACgenoot,

een buitengewoon (letterlijk en figuurlijk) idee! Mijn racefiets is echter in kennelijke staat na een onvrijwillige aanvaring met het heilige asfalt van Zandvoort en de portemonnee is ook bijna leeg... Mocht ik echter nog mogelijkheden zien dan laat ik dat weten. In ieder geval succes toegewenst!

Oh, 't is trouwens een Kawa ZX-6R uit '99.
 
Kon gisteren niet inloggen maar zou het leuk vinden als je mee wilt doen, had nog niemand met een Kawasaki. Komt heel mooi uit dus en ik hoor graag van je.


Groet Z.A.C genoot.
 
Trouwens, nog veel sterkte gewenst en ik hoop dat het meevalt.
Kost altijd weer een hoop geld.
Bedankt en groet,


Patrick.
 
misschien kan je gerrit ten kate is bellen, die is altijd wel in voor zulk soortdingen

is voor hem een mooie promotie.
en hij heeft genoeg overjarige modellen te koop staan uit de wk ss600 die hij daarvoor zou kunnne gebruiken
 
Dat zou wel heel mooi zijn, heb je misschien een telefoonnummer voor me?.
Heb je zelf ook interesse of weet je nog iets voor me?.
Bedankt voor de tip.


Patrick.
 
Ten Kate Honda Racing
Rollecate 55
7711 GG Nieuwleusen
The Netherlands
info@tenkateracing.com
Tel +31 (0) 529 488810
Fax +31 (0) 529 488819
 
Sorry, Pat412,

ik had kennelijk mijn e-mailnotif. niet goed ingesteld dus ben 'n beetje laat met mijn reactie. Ik ben van plan om 18 september weer aan de start te verschijnen op Assen, dus het is wellicht mogelijk om te verschijnen op jouw motordag. Ik hoor graag van je of alles nog doorgaat!

[Edit] Is 't trouwens een beetje makkelijk parkeren enz. daar? Zal namelijk met aanhanger(tje) komen.
 
Hallo Marrekie,


Maakt niet uit hoor, kan gebeuren.
Het gaat zeker nog door, ik hoop nog wat meer mensen te krijgen.
Heb jij nog kennissen, vrienden en dergelijke die hieraan mee willen doen?.
Je hoort van mij nog hoe en wat en ik regel de parkeer ruimte, dus je bent van harte welkom met je aanhanger.
Sterkte 18 september op Assen, ik ben er niet want ik ga met vakantie. ( balen hoor ).
Bedankt weer voor je reactie.


Patrick.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan