Motorday 05-2008 - Het officiele topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackMaze

MF veteraan
18 mrt 2008
1.252
0
Amsterdam
Hello mede Motor-Forumers,

Bij deze heet ik het officiele Motorday 05-2008 geopend!


Ik zelf was aanwezig om 10:00 uur, samen met mijn vriendinnetje achter op de ZXR 750 en mijn vader op z'n Vulcan 750.

Het zonnetje scheen en het was lekker warm, het zag er goed uit en we kregen er allemaal hardstikke zin in!

IMG_6074.jpg


Heb erg genoten van mijn Track Time, alleen reed ik samen met iemand die net iets (te) langzamer was dan ik en hield mij ontzettend op omdat de Marshal dus constant moest wachten. Ik wou eigenlijk veel harder maar dat bewaren we dan maar voor de volgende keer!

Ook zijn er helaas twee mensen gevallen in de regen, hebben jullie veel last gehad van de rege?

Uiteraard ook een heleboel Motor-Forumers gespot, hier onder een paar foto's ervan. Op een gegeven moment werden het er te veel dus maar gestopt met foto's maken.

Mooie motor!
IMG_6104.jpg



IMG_6105.jpg



Zelfde motor als mijn vriendin, maar die van mijn vriendinnetje is mooier ;-)
IMG_6113.jpg




Extra foto'tjes:

Motor keuren!
IMG_6083.jpg



Even ondertekenen: Botten breken = Eigenschuld.
IMG_6087.jpg



En uiteraard, de pitpoezen!
IMG_6090.jpg



Stoppie record van Da Liks! 182 meter is het geworden volgens mij!
IMG_6097.jpg



En als afsluiter, scheuren op 't circuit!
IMG_6130.jpg



Hoe vonden jullie 't?


Groetjes,

Joey & Elisabeth
 
er is al een topic over en ik denk niet dat het gewaardeerd wordt dat er kentekens gepost worden ;)
 
Het is niet alsof er iets ergs gebeurd op de foto's, plus het feit dat kentekens ook gepost worden in het gespot topic.

Het bestaande Motorday topic gaat over wie er allemaal gingen. Deze gaat over hoe iedereen het naar zijn zin heeft gehad.

Bedankt voor de reactie :-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan