motordealer.info stopt ermee :(

TheDude

MF veteraan
25 aug 2002
1.289
0
Enschede
Kijk ik effe bij www.motordealer.info om wat informatie te vinden over een bepaalde dealer zie ik dat de site per direkt stopgezet is...


Toch wel jammer, ik heb het regelmatig bezocht in de tijd dat ik op zoek was naar een motor.

Blijkbaar werd er teveel misbruik van gemaakt.

Misschien een goed idee om er hier op het forum een aparte topic over te maken? Met daarin de ervaringen bij de diverse dealers van mede MF'ers.

Moeten natuurlijk niet alleen de slechte ervaringen in staan, die worden natuurlijk sneller gemeld dan een goeie service bij een motorzaak.

Klopt het dat de webmaster van de betreffende site hier ook ergens rondloopt op MF?

Bij deze wil ik die toch bedanken voor de handige info, heb zo toch min of meer mijn dealer uitgekozen.
 
Laatst bewerkt:
ja, maar dat krijg je al gauw... de negatieve reacties worden eerder geventileerd dan de positieve..

toch vond ik het een erg nuttige site, jammer.
 
Misschien is iemand zelf wel zo handig om zo'n site op te zetten/over te nemen.
Kan me ook wel voorstellen dat het ruzie veroorzaakt als mensen langs elkaar heen elkaar zwart maken via zo'n site. Maar het idee is natuurlijk geweldig
 
Op de motordealerssite stonden altijd opvallend vaak ook positieve beoordelingen.
Is het niet iets voor een hoekje op het forum?
 
Ik denk niet dat het verstandig is om hier een zelfde initiatief te starten. Die webmaster van motordealer info heeft er ook duidelijk een (goede) reden voor, namelijk een vorm van misbruik. Het lijkt me voor de hand liggend dat hier op een gegeven moment dan hetzelfde zou gaan gebeuren.
 
Misschien een goed idee om er hier op het forum een aparte topic over te maken? Met daarin de ervaringen bij de diverse dealers van mede MF'ers.

Moeten natuurlijk niet alleen de slechte ervaringen in staan, die worden natuurlijk sneller gemeld dan een goeie service bij een motorzaak.
xyxthumbs.gif
 
jammer van die site, maar van de week het een en ander ondervonden bij een zaak in den bosch , die dik in het rode licht stond, en geconstateerd dat de opmerkingen terecht waren. Dankzij motordealer info kon ik ea begrijpen
 
Wat ik zelf al voorstelde... lijkt me eigenlijk nog steeds een goed idee :)

Met enige regelmaat zie ik op dit forum iemand z'n gal spugen op een dealer. In iets mindere mate zie ik mensen vol lof over hun eigen dealer, klagen doe je toch wat sneller....

Neemt niet weg dat je toch enigzins een beeld krijgt van een motorzaak door negatieve/positieve verhalen.
Het gaat mij dan vooral om de service NA de aankoop.
Dat wil zeggen: krijg je nog steeds een kopje koffie + goede service van die vriendelijke verkoper als je een vastloper hebt met dat 2e handsje na een paar maanden? Maar ook de aankoop van je eerste pak, waar krijg je het beste advies?

Ik weet dat de opzet van motordealer.info (zoeken per provincie/merk) hier niet mogelijk is.
Maar gezien het feit dat er hier een hele berg motorrijders zijn, die allemaal wel eens voor wat voor reden dan ook bij de dealer over de vloer komen, zou het geen slecht idee zijn(nogmaals :) ) om daar een apart hoekje voor vrij te houden.
 
Ik zal Bigjohn (de webmaster van motordealer.info) ff melen.
 
Jammer jammer ..

Inderdaad, sommige inzendingen waren wel erg dubieus. Maar uit de vele klachten was toch wel te herkennen welke dealer waar goed of slecht in was. En met die kennis ben ik als leek langs de dealers gegaan zodat je door de gladde babbel heen kan kijken. En uiteindelijk heeft dat invloed gehad op de koop van mijn motor!.

Jammer dat nieuwe kopers nu weer afhankelijk zijn van de gladde babbel van de verkopers. Hebben de verkopers van schademotoren en de arrogante "ik heb jou niet nodig als klant" verkopers dan toch gewonnen?

Houd motordealer.info in de lucht !!! Gewoon omdat het nodig is !
 
WTF heb een dealer nou te zeggen. Is gewoon onzin. Elke klant dealer mag reageren en dat 1 keer. Simpel toch!?!?

Snel weer de lucht in helpen die hap. Zou gewoon een centrale site voor alle winkels moeten zijn vind ik.
 
Elke klant dealer mag reageren en dat 1 keer. Simpel toch!?!?

Snel weer de lucht in helpen die hap. Zou gewoon een centrale site voor alle winkels moeten zijn vind ik.

Ook ik vind het jammer en ben van mening dat de site weer online moet, maar het bovenstaande kun je helaas niet waarmaken. Hoe kun je immers er op toezien dat 1 klant 1x reageert :?

Misschien dat MF hier wat inbreng in kan hebben.. laten we zeggen een appart topic waarin je alles over dealers mag schrijven en je pas mag reageren na 100 dgn mf-lid te zijn :?

Gr,

Mark
 
BALEN!

Vond het een prettige site om gewoon te lezen over dealers... en dan deed ik er toch altijd wel een korrel zout bij...
 
Terug
Bovenaan Onderaan