*#%$&^!@$motordealer

Rommel

MF'er
23 apr 2004
99
0
Hoorn
beste MF-ers,

Ik begin zo mijn twijvels te krijgen over de dealer die mijn een R6 heeft verkocht.

In oktober vorig jaar(2003) een yamaha R6 (1999) gekocht met 12000 km
voor 7200 eurie, Ik denk mooi! die fiets is voor Rommel.
Nog ff een jaar garantie eraf geluld, je weet maar nooit immers

Het begon lekker, yammie opgehaald 30 km gereden,Knak!!!!!!
dynamo naar de klote. maar oke het kan gebeuren! dealer kwam me ook gelijk weer ophalen(heel mooi) dacht ik nog!
Vervolgens duurde het 5a6 weken voordat dat ding een keer klaar was, wat ik erruhg lang vond duren(ik citeer, jaaa ik moest op de onderdelen wachten en dat duurt lang!!!!)
afin Brommer gemaakt en ik moet zeggen hij deed het weer prima

nu mei 2004 een thempratuur probleempie!!!! nog steeds garantie gelukkig
Maarrrrrrr!!!!!!! nu is het al 2 weken geleden dat meneer weer onderdelen ging bestellen.......ggrrrrrrrrrrwoef.

Heren en dames MF-ers dit hoeft toch niet zo lang te duren??????????? of heb ik het nou verkeerd?????? dit moet toch in een paar dagen geregeld kunnen zijn!

Rom
 
Waarom plaats je niet gewoon de naam van de dealer :?

Yamaha levert 97% van de onderdelen binnen 24 uur.
 
nee ik wil verder niemand in discrediet brengen en een onafhankelijke mening hebben, als het echt de spuigaten uit zou lopen zou ik er indd wel een naam bij zetten!
maar ik twijvel nog over deze zaak.

Het is wel klote want ik heb nog 3kwart jaar garantie bij die knakker
dit schiet natuurlijk voor geen meter op he!!!
 
moderator.gif
die dealer. Duurt veel te lang. Succes ermee.
 
Nee, hij woont in hoorn

ik ook, heb ook wel eens een motor bij Safe gekocht... (alsd je dagelijks in A'dam bent voor werk is het te doen)

als het Bleekr in Hoorn zou zijn zou ik dat wel willen weten want daar zit ik nu... (al begin ik ook steeds meer gezeik te krijgen... B| )
 
Laatst bewerkt:
Neem je toch contact op me Yamaha Nederland, en vraag je naar een dealer manager, en vraag je aan hem, in alle onschuld, waarom je dealer zolang op onderdelen moet wachten.
 
friesland aan de overkant indd!, maar ach het was immers gemiddeld 1000 eurie onder de gangbare prijs!

helaas pluk ik daar nu de vruchten van!!!!!!
 
Maar wat zegt je dealer: is het niet bij Yamaha op voorraad? Is het daar in backorder?? Haalt hij het misschien niet bij Yamaha, maar bij Japarts ofzo? Ik weet niet of hij officiele Yamaha dealer is, wellicht scheelt dat nog. Heeft hij je uberhaupt een verklaring gegeven, heb je er na gevraagd?
 
ja hij is geen yamaha dealer, maar dan nog!!!
Ik ga de beste man morgen bellen en ik heb al een paar woorden klaarliggen
 
Als je bij een niet dealer koopt kun je lange levertijden verwachten.
 
hmmm save dus weer...v rijt onveilig
Que? :?



Tuurlijk moet je originele onderdelen krijgen, maar misschien dat het vandaar langer duurt. VOlgens mij hoeft dat niet meer dan 3 werkdagen extra te duren dan, maar ik weet niet waar hij zijn originele onderdelen vandaan haalt. Dat kun je m volgens mij gewoon vragen. Zeg: joh, zijn mijn onderdelen er al? Zegt hij nee. Vraag dan: waarom moet dat zo lang duren? Als je dat normaal vraagt, mag je ook een normaal antwoord verwachten.
 
Een niet dealer moet het weer bij een dealer bestellen. Daar wacht deze @#$% blijkbaar mee tot ie een mooi lang boodschappenlijstje heeft om de verzendkosten te drukken.
 
Laatst bewerkt:
Bleeker... :(

Dat stuk ^&%*^$$^&&* ken ik wel. maak dat je daar zo snel mogelijk weg komt.

Die gast heeft m`n broer tot 3 keer aan toe opgelicht en hij is een prutser. Iedereen die bij mij in de buurt motot rijdt en bij hem is geweest is er achter gekomen dat het een vuile oetlul is.

Suggestie: In purmerend is een motor zaak die "Beast Motoren" heet. daar zit m`n broer nou en die lijken wel ok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan