*#%$&^!@$motordealer

Bleeker... :(

Dat stuk ^&%*^$$^&&* ken ik wel. maak dat je daar zo snel mogelijk weg komt.

Die gast heeft m`n broer tot 3 keer aan toe opgelicht en hij is een prutser. Iedereen die bij mij in de buurt motot rijdt en bij hem is geweest is er achter gekomen dat het een vuile oetlul is.

Suggestie: In purmerend is een motor zaak die "Beast Motoren" heet. daar zit m`n broer nou en die lijken wel ok.
Steeds meer mensen beginnen wakker te worden als het om Bleeker gaat.
 
Een niet dealer moet het weer bij een dealer bestellen. Daar wacht ie ff mee tot ie een mooi lang boodschappenlijstje heeft om de verzendkosten te drukken.

Heej, 't lijkt me verstandig om niet iedereen over dezelfde kam te scheren, en schop niet de bedrijven die wél hun uiterste best doen en die hard werken tegen 't zere been wil je.... :(
Ik wil weleens weten wat er met de motorprijzen hiero gebeurd als er alleen maar merkendealers bestaan :X
 
Heej, 't lijkt me verstandig om niet iedereen over dezelfde kam te scheren, en schop niet de bedrijven die wél hun uiterste best doen en die hard werken tegen 't zere been wil je.... :(
Ik wil weleens weten wat er met de motorprijzen hiero gebeurd als er alleen maar merkendealers bestaan :X

Je hebt gelijk. Post aangepast.
 
Waarom plaats je niet gewoon de naam van de dealer :?

Yamaha levert 97% van de onderdelen binnen 24 uur.


hmm dan heb ik net de vette pech dat ik bij die 3% hoor.... Heb trouwens zowiezo al pech met mijn motor maja....
wacht al bijna 9 weken op een tank als het niet langer is.... Ik geloof wel dat er wachttijd op zit, maar nu blijkt dat ie niet in order genomen was door yamaha....
das k*t....
naja ik hoop dat het onderdeel nu wel snel binnen komt... Ik denk ook wel dat mijn dealer zijn best doet, die heeft hier een naam hoog te houden O-)
Ik heb er nogsteeds vertrouwen in, hoop alleen dat ie nu toch wel snel gemaakt is en binnenkort bij mij voor de deur staat.
 
hmm dan heb ik net de vette pech dat ik bij die 3% hoor.... Heb trouwens zowiezo al pech met mijn motor maja....
wacht al bijna 9 weken op een tank als het niet langer is.... Ik geloof wel dat er wachttijd op zit, maar nu blijkt dat ie niet in order genomen was door yamaha.... er iets met de bestelling niet goed is gegaan ...
das k*t....
naja ik hoop dat het onderdeel nu wel snel binnen komt... Ik denk ook wel dat mijn dealer zijn best doet, die heeft hier een naam hoog te houden O-)
Ik heb er nogsteeds vertrouwen in, hoop alleen dat ie nu toch wel snel gemaakt is en binnenkort bij mij voor de deur staat.

O-)
 
zo kun je het ook bekijken natuurlijk :P

Naja zal ff citeren dan wat ik gehoort heb:

"Nou ik heb vandaag gebeld, ik heb al veel vreemde dingen gehoord, maar dit
spande de kroon........., ze hebben bij yamaha de order niet doorgevoerd omdat dit artikel nog nooit besteld was!!!, er wordt momenteel uitgezocht
waarom eea zo gelopen is en daar wordt ik over teruggebeld."

Dacht zelf dat het bestellen van een tank voor een virago 535 uit '88 wel eerder gebeurt zou zijn :X , maja.... we wachten af....

Tis overigens niet om mijn dealer af te kraken dat ik dit hier plaats (anders had ik al veel eerder met mijn probleem naar voren gekomen en de naam al bekend gemaakt), maar wil jullie mening ook wel eens horen eigenlijk.....
 
Nou skoepje, je mag gerust zeggen dat 't om mij gaat hoor......, ik heb niks te verbergen, en wat ik je mailde klopt ook écht, ook ik heb zoiets nog NOOIT bij yamaha meegemaakt, en geloof me, je motor staat al bijna twee maanden helemaal klaar voor jou, behoudens die f*cking tank dan......., ook ik wil graag dat je snel kunt rijden, en natuurlijk ook dat ik dan weer plaats heb om er iets anders neer te kunnen zetten....., in het voorjaar is er altijd een chronish tekort aan plaats.
Ik kan écht niet meer doen dan druk op de ketel zetten, en hopen dat hij snel binnen zal komen.
 
zo kun je het ook bekijken natuurlijk :P

Naja zal ff citeren dan wat ik gehoort heb:

"Nou ik heb vandaag gebeld, ik heb al veel vreemde dingen gehoord, maar dit
spande de kroon........., ze hebben bij yamaha de order niet doorgevoerd omdat dit artikel nog nooit besteld was!!!, er wordt momenteel uitgezocht
waarom eea zo gelopen is en daar wordt ik over teruggebeld."

Dacht zelf dat het bestellen van een tank voor een virago 535 uit '88 wel eerder gebeurt zou zijn :X , maja.... we wachten af....

Tis overigens niet om mijn dealer af te kraken dat ik dit hier plaats (anders had ik al veel eerder met mijn probleem naar voren gekomen en de naam al bekend gemaakt), maar wil jullie mening ook wel eens horen eigenlijk.....

Gewoon een heel vreemd verhaal. Over dhr Ritzen heb ik geen twijfels. Die is in ieder geval eerlijk en komt bekwaam over (ik ken hem alleen digitaal). Dat is meer dan ik over het gros van de bedrijven in de motorwereld kan zeggen.
 
Nou skoepje, je mag gerust zeggen dat 't om mij gaat hoor......, ik heb niks te verbergen, en wat ik je mailde klopt ook écht, ook ik heb zoiets nog NOOIT bij yamaha meegemaakt, en geloof me, je motor staat al bijna twee maanden helemaal klaar voor jou, behoudens die f*cking tank dan......., ook ik wil graag dat je snel kunt rijden, en natuurlijk ook dat ik dan weer plaats heb om er iets anders neer te kunnen zetten....., in het voorjaar is er altijd een chronish tekort aan plaats.
Ik kan écht niet meer doen dan druk op de ketel zetten, en hopen dat hij snel binnen zal komen.

Ik heb ook niet gezegd dat ik jou in twijfel trok, baal er alleen wel van... Maja das ook niet maar dan normaal denk ik (zeker omdat je weet wat er nog meer aan mijn motortje gedaan moest worden.... :X )

Geloof ook goed dat jij je best doet, heb ook niet voor niks voor jou gekozen. Maja, ik wacht af.... meer kan ik ook niet doen... Moest het alleen ff kwijt.
 
En Rommel, weet je al meer van je dealer?

@PHC: het was ook niet mijn bedoeling om elke dealer over een kam te scheren. Het klinkt alleen wel aannemelijk dat sommige moeten wachten omdat anders de verzendkosten onevenredig hoog worden en daar wordt natuurlijk ook niemand vrolijk van. Ik vind wel dat die dealer daar dan gewoon voor uit moet komen. Vandaar dat ik ook benieuwd ben of de dealer een of ander wazig verhaal heeft, of duidelijk is in waarom het zo lang duurt.
 
Ik heb dealer gebeld en deze gaf mij aan dat hij wel orginele onderdelen
gebruikte maar dat alles nog in backorder stond, en dat deze specifieke ond.
niet zo snel geleverd konden worden.

Vind het toch raar, breng je auto naar een garage en er word direct iets aan gedaan, waarom kan dat met mijn brommertje dan niet?????????

bij mij is hij na mijn garantie dealer af!!!!!!!!!!
 
Kijk eens op www.motordealer.info voor ervaringen van anderen over deze dealer.
Er is kennelijk nog steeds behoefte aan een dergelijke site gezien dit topic. Helaas is de bovenstaande site niet (meer) up-to-date. Vandaar dat ik zelf een site gemaakt hebt. Misschien dat je daar je ervaringen kunt delen met andere motorrijders.

Nogmaals: dit is niet bedoeld als spam. Als een van de mods het toch zo ziet, dan mag mijn post verwijderd worden.

http://motordealer.kicks-ass.net
 
Ik heb dealer gebeld en deze gaf mij aan dat hij wel orginele onderdelen
gebruikte maar dat alles nog in backorder stond, en dat deze specifieke ond.
niet zo snel geleverd konden worden.

Vind het toch raar, breng je auto naar een garage en er word direct iets aan gedaan, waarom kan dat met mijn brommertje dan niet?????????

bij mij is hij na mijn garantie dealer af!!!!!!!!!!
Tsja, als het op backorder staat kan je dealer er vlgs mij weinig aan doen. Dan moet het nog uit Japan komen. Een andere dealer helpt dan ook niet, of hij moet het toevallig op voorraad hebben liggen.

Ik weet niet welke auto je hebt natuurlijk, maar wellicht is die dealer groter en is het model wat vaker verkocht dan je motor. Dan is het niet zo duur om zoveel op voorraad te hebben. Voor de dealer is het erg prijzig om alles op voorraad te hebben. En in dit geval blijkbaar voor Yamaha ook.

Wel waanzinnig balen natuurlijk. Succes met wachten.
 
nee dit is prima hoor!
zo worden we alleen maar wijzer toch?!
Ik ben 'm nog aan 't aanpassen: ik wil een recensie gedeelte maken voor motorfietsen. Dus iedereen kan zijn/haar ervaringen met een bepaalde motor plaatsen. Zou daar belangstelling voor zijn?
 
Ik ken het probleem, mijn motor staat inmiddels ook alweer 6 weken bij de dealer :( Er moeten nieuwe zuigerveren in en die stonden in de backorder, hij had twee setjes nodig en er was maar één setje geleverd. Vanmiddag heb ik even gebeld en ze waren vandaag aangekomen :) Met een beetje geluk istie morgen klaar. Dit zijn 6 hele lange weken geweest...
 
Waardeloos gewoon, maar ik rij wel gewoon met me brommer.
en ik vertrouw het nix, alleen kan ik het gewoon niet
laten om te rijden......stom he
 
Waardeloos gewoon, maar ik rij wel gewoon met me brommer.
en ik vertrouw het nix, alleen kan ik het gewoon niet
laten om te rijden......stom he

Heel begrijpelijk, ik was het na een week al helemaal zat. Wat heet, ik was al op zoek naar een andere motor om toch maar te kunnen rijden. Uiteindelijk heb ik dat toch maar niet gedaan, dit is al duur genoeg.
 
Net een mailtje gekregen van Paul, Mijn tankje wordt niet meer geleverd door Yamaha, tja dan heb je weinig om te bestellen.... Dat ze dat bij Yamaha niet meteen gezegd hebben, had een hoop tijd gescheelt!

Maar ik ben blij dat ie mijn oude tank nog niet weggegooit had en zelf het initatief genomen om de tank vast vol met ontroester te gooien. :}

Nu ziet het eruit dat mijn motortje toch nog klaar is voordat ik wel mijn rijbewijs ga halen :] (hopelijk is tweemaal scheepsrecht).

Ik zei al dat ik mijn vertrouwen in paul nog niet kwijt was, en dat ik alleen ff mijn verhaal kwijt moest, dus dan nu ook maar de positieve kant van het verhaal belichten, das wel zo netjes, zeker omdat Paul er ook niets aan kon doen!!
 
Er is kennelijk nog steeds behoefte aan een dergelijke site gezien dit topic. Helaas is de bovenstaande site niet (meer) up-to-date. Vandaar dat ik zelf een site gemaakt hebt. Misschien dat je daar je ervaringen kunt delen met andere motorrijders.

Nogmaals: dit is niet bedoeld als spam. Als een van de mods het toch zo ziet, dan mag mijn post verwijderd worden.

http://motordealer.kicks-ass.net
1: frames :(
2: je site werkt niet onder firefox (je frameset wel maar je menu niet)
3: GRUWELIJK irritante rechtermuisknop verkrachting. Totaal NUTTELOOS, zwaar overbodig en zeer irritant... Druk voor de gein eens op je rechtermuisknop, houd hem ingedrukt en haal met enter dat irritante hoogdravende kut-alert weg. Voila, je menuutje komt toch gewoon tevoorschijn. Daarnaast staan al die opties OOK in het menu bovenin, EN wordt het gecached op harde schijf. Je kunt dus altijd kopieren, hell, het hele scriptje werkt onder Mozilla Firefox niet eens.
4: De userdata is goed afgevangen :} Ik kan gewoon </div> opgeven als id waardoorje layout verneukt :X Alleen open-tags kan niet
motordealer.kicks-ass.net/dealers.aspx?id=<crash> en motordealer.kicks-ass.net/dealers.aspx?id=</div>

Dus: die frames wegwerken door wat getalletjes in je div's te veranderen, je javascript fixen, die disableclick eruit en ik zou als id alleen getalletjes toestaan, erg simpel te valideren en je weet zeker dat je geen typfout maakt als je ergens linkt (hoofd / kleine letters).
 
Terug
Bovenaan Onderaan