Motordealers noord Nederland

Motorlars

MF'er
12 apr 2019
227
162
Roden
Sorry als er al een topic over is, kon niets vinden.

Ik kan volgende week mijn nieuwe pasje ophalen, dus ben nu druk op zoek naar een leuke motort. Om het zoeken wat makkelijker te maken zou ik graag willen weten wat de betere motorzaken zijn in het noorden. En dan heb ik het vooral over betrouwbaarheid, geen rare figuren die de helft van de informatie achterhouden. Wil natuurlijk wel iets kopen wat kwalitatief in orde is.

Dus, welke zaken zijn aanraders? Welke eventueel vermijden?
Wat meer naar het midden van het land (rond Apeldoorn enz) is ook prima.
 
C76F76E7-A310-4D46-B084-742438A5925A.jpeg


[overduidelijke sarcasme]Goh, wat raar dat zo’n fijne zaak niet wil dat klanten een recensie plaatsen. Zou er iets aan de hand zijn met deze tent? [/overduidelijke sarcasme]
 
Draai het anders ook eens om; ga zoeken op internet wat er te koop staat binnen je budget en wat je leuk vind. Ga bij die zaken langs.

En als we ook richting zwolle/deventer mee mogen rekenen even reklame maken: Boshuizen motor service in Raalte. Goede ervaringen mee.
 
Bedankt voor de tips, kan ik zeker wat mee! En Zwolle is ook prima te doen :)

Draai het anders ook eens om; ga zoeken op internet wat er te koop staat binnen je budget en wat je leuk vind. Ga bij die zaken langs.
Dat is het hem nou net, er zijn zo veel verschillende modellen in best uiteenlopende prijsklassen, dat ik nog niet goed weet wat ik wil. Veel modellen ken ik nog helemaal niet, dus ik vind het ideaal om een beetje door het aanbod van zo'n dealer (en marktplaats) te loeren om een idee te krijgen wat ik precies wil. Hoewel ik toch wel het meeste neig naar een cbf500 of 600, of een mooie Duc. Op dit moment dan. Kan maar net zijn dat ik morgen weer iets tegenkom waar ik nog nooit van heb gehoord en wat mij meer aanspreekt :)
 
Bedankt voor de tips, kan ik zeker wat mee! En Zwolle is ook prima te doen :)


Dat is het hem nou net, er zijn zo veel verschillende modellen in best uiteenlopende prijsklassen, dat ik nog niet goed weet wat ik wil. Veel modellen ken ik nog helemaal niet, dus ik vind het ideaal om een beetje door het aanbod van zo'n dealer (en marktplaats) te loeren om een idee te krijgen wat ik precies wil. Hoewel ik toch wel het meeste neig naar een cbf500 of 600, of een mooie Duc. Op dit moment dan. Kan maar net zijn dat ik morgen weer iets tegenkom waar ik nog nooit van heb gehoord en wat mij meer aanspreekt :)
Dat is dan inderdaad wel de beste manier. Maar ik zou zeggen; ga eens kijken bij een dealer die specifiek de cbf 500 of 600 heeft staan. Je kunt die via internet genoeg vinden.
 
Van Heerdt in Hilversum als je Duc liefhebber bent, Koeman in Huizen als je moto Guzzi ambieert.... Hebben ook andere motoren staan hoor, maar liefde zit in Duc en Guzzi.

EDIT: Oh, Noord Nederland, dacht Noord-Holland, afijn..
 
Bike-fit Gerrit Stoeten Heerenveen, Roberto motoren Hoogeveen, Groenewold motoren Roden alle 3 goeie gozers.
 
HMI motoren in Kiel Windeweer. Hij heeft niet erg veel staan, maar wel altijd iets bijzonders! Al koop je er niets, dan is het ritje nog de moeite waard.
 
Tja, mijn ervaring daar (Barbier); allemaal import en geen idee wat ze verkopen. Motor bekeken, liep vast bij de proefrit. Sommige staan op lege banden, lekkende keerringen erc. Aanbod is wel erg groot, het is net of je op de markt bent en wachttijden soms erg lang.

Aanbod is imho ook niet 'je van het'... Lijkt allemaal leuk, staat een hoop "rommel".
 
Kijk ook eens bij Langenberg Motors in Coevorden. Yamaha en Honda dealer. Gemoedelijke sfeer. Goede ervaring mee. Voor banden ook een voordelig adres.
 
langenberg wel een aanrader idd . echt een no nonsense kerel.
Barbier zou ik wat voorzichtig zijn...je kunt er vast een goeie motor vinden maar die moet je dan wel zelf vinden want zij doen dat niet voor je.
 
Motorplaza in Groningen. Zeer vriendelijke en behulpzame lui. Heeft veel verschillende merken, maar het grootste deel occasions is BMW omdat ze officieel dealert zijn :)
Daarnaast heb ik persoonlijk erg goede ervaringen met Triumph motorcycles Groningen. Geen heel grote zaak, maar daarom hebben ze juist aandacht voor je. Ze nemen de tijd voor je. Ik heb er mijn Harley in onderhoud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan