Motordief gewond.. (en terecht)

Ik vind dat ze die gozer gewoon moeten laten liggen. En als hij dan weer hersteld is publiekelijk vernederen en alles zelf terug betalen. Laat maar werken, kettingen aan zijn poten en langs de weg laten vegen ofzo. En dan iedereen die langs komt in zijn bek laten spugen.

Helemaal mee eens! Ben 2 jaar bezig geweest om mijn HD te bouwen al mijn geld erin, rijd hij eindelijk goed wordt hij gejat, :( stom maar waar had ik hem niet tegen diefstal verzekerd. Dat kon ik niet meer betalen. |( |(

Ik ben er nu wel weer overheen het is 6 jaar geleden maar als ik er aan terug denk!!!!
 
Zo hee, da\'s klote! :(

Maar ik hoop dat die jongen FLINK last heeft van zijn rug, een jaar of 2 ofzo...zal hem leren! :(
 
Helemaal mee eens! Ben 2 jaar bezig geweest om mijn HD te bouwen al mijn geld erin, rijd hij eindelijk goed wordt hij gejat, :( stom maar waar had ik hem niet tegen diefstal verzekerd. Dat kon ik niet meer betalen. |( |(

Ik ben er nu wel weer overheen het is 6 jaar geleden maar als ik er aan terug denk!!!!

Dit zijn dus van die verhalen die alle wraakgevoelens in dit topic rechtvaardigen.. Afschieten...
 
Ik kan me nog een verhaal herinneren van iemand die zo pissed was dat steeds z\'n wagen werd gestolen dat-ie m maar saboteerde.
De eerstvolgende die \'m stal knalde dus op een boom. :j
Eigenaar van de auto kon dus voorkomen...

(K geloof dat het verhaal uit de Telegraaf kwam, dus wat er echt waar van is...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan