Motordiefstal : Wat betekent "subsidiair"in een vonnis?

Dat is nederland he, als je verkeerd geparkeerd staat(met 1 band 1cm op de stoep) krijg je om half 3 snachts een bekeuring. Maar zodra het om de wat(imo) zwaardere misdaden gaat komen ze er in Nederland héél erg goed vanaf.

Dat is toch zo logisch als maar zijn kan.
Verkeerd parkeren, te hard rijden e.d. doet een pleger met opzet en met 100% bewust zijn.
Een motor stelen, iemand neerschieten, verkrachten en van kant maken daarintegen, doet men onbewust. Dergelijke personen zijn een groot slachtoffer van hun eigen verwarde geest. Daar moet men medelijden en begrip voor tonen, die mensen hebben het al zo moeilijk die kun je toch moeilijk een zware sanctie opleggen.
 
Laten we hopen dat ie gozert dan die twee door elkaar haalt als ie dorst heeft een een slokkie wil nemen }) :+

hmm, ijdele hoop

Die andere twee optie's...tja, dat zal idd geen haalbare kaart zijn, als ze dat allemaal bij iedere autokraak zouden moeten doen dan was er echt geen tijd meer om te flitsen ;)
OK, sta me dan ook toe dat ik me dan wat "in de steek gelaten" voel.
 
Dat is toch zo logisch als maar zijn kan.
Verkeerd parkeren, te hard rijden e.d. doet een pleger met opzet en met 100% bewust zijn.
Een motor stelen, iemand neerschieten, verkrachten en van kant maken daarintegen, doet men onbewust. Dergelijke personen zijn een groot slachtoffer van hun eigen verwarde geest. Daar moet men medelijden en begrip voor tonen, die mensen hebben het al zo moeilijk die kun je toch moeilijk een zware sanctie opleggen.
})
_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan