motordieven slaan weer toe in rotterdam

trietste mensen, nee ik wil niet leren ik wil niet werken maar een motor jatten, daar zijn ze niet te beroerd voor, kansloze dood lopers.

is wel leuk om een knokploeg te hebben, maar wie moeten we dan voortand pijn bezorgen?
 
Ja en nee, ben het totaal met je eens dat mensen met hun gore poten van de spullen van andere moet afblijven. Maar iemand dood wensen of invalide gaat me te ver.

Het rechter handje afhakken kan net :Y
Wees een beetje trots op de Westerse geschiedenis:
Vierendelen, radbraken, ijzeren laars, ijzeren maagd, ingewanden rond een lier draaien, duimschroeven, de kattenklauw, de stoel, ...

Hoeft niet dodelijk te zijn, mag gewoon een beetje pijn doen.
 
Ja en nee, ben het totaal met je eens dat mensen met hun gore poten van de spullen van andere moet afblijven. Maar iemand dood wensen of invalide gaat me te ver.

Het rechter handje afhakken kan net :Y
ja, dan krijgt ie van 'ons' een haak, waar ie alsnog gas mee kan geven.
dacht het dus niet!

ontopic: erg, erg mooie bike, succes met de rompslomp van de verzekering
 
Laatst bewerkt:
stel ik gap een motorfiets.
ik rag er flink op, de fiets is behoorlijk beschadigd omdat ik niet kan rijden en dan komt de politie.

agenten zien dat die gestolen is en ik beweer dat ik hem in die staat heb gekocht voor 1500 euro als zijnde een voormalig circuitfiets/stuntbike.

ik blijf dit volhouden en ik doe net of de verkoper niet meer opneemt (prepaidkaartnummer).

wat zou ik theoretisch gezien als straf kunnen krijgen?

met andere woorden, vokgensmij is het best lucratief om een beetje motoren te gappen in nederland :r
 
stel ik gap een motorfiets.
ik rag er flink op, de fiets is behoorlijk beschadigd omdat ik niet kan rijden en dan komt de politie.

agenten zien dat die gestolen is en ik beweer dat ik hem in die staat heb gekocht voor 1500 euro als zijnde een voormalig circuitfiets/stuntbike.

ik blijf dit volhouden en ik doe net of de verkoper niet meer opneemt (prepaidkaartnummer).

wat zou ik theoretisch gezien als straf kunnen krijgen?

met andere woorden, vokgensmij is het best lucratief om een beetje motoren te gappen in nederland :r


Denk je ook niet dat de politie als 1e om papieren gaat vragen :?
 
stel ik gap een motorfiets.
ik rag er flink op, de fiets is behoorlijk beschadigd omdat ik niet kan rijden en dan komt de politie.

agenten zien dat die gestolen is en ik beweer dat ik hem in die staat heb gekocht voor 1500 euro als zijnde een voormalig circuitfiets/stuntbike.

ik blijf dit volhouden en ik doe net of de verkoper niet meer opneemt (prepaidkaartnummer).

wat zou ik theoretisch gezien als straf kunnen krijgen?

met andere woorden, vokgensmij is het best lucratief om een beetje motoren te gappen in nederland :r
haha, duh, stelen loont hier... wat denk je dat minder tijd kost, jaren sparen voor je droombike of dat ding in 10min gappen en dan een boete van een paar honderd eu betalen omdat je de wet hebt overtreden?
 
Denk je ook niet dat de politie als 1e om papieren gaat vragen :?


zeg je dat dat toch niet hoeft omdat het een circuitfiets is... (of als je dan nog ppieren nodig hebt doe je of je dacht dat het zo was)

maar goed, volgensmij kom je er gemakkelijk mee weg de 1e keer.
 
Het is inderdaad lonend in Nederland ja. Helaas, was het maar anders.
Er zou best wat harder opgetreden mogen worden tegen misdaden waarbij anderen schade wordt berokkend.
 
Erg klote, sterke ermee TS.

Wel overigens superlomp van de dieven om zo'n fiets te jatten... valt wel heel erg op nietwaar?
 
Lijkt me toch duidelijk:

Hij is het geweest :

full
 
1 alvast in zuid holland dan ......

Als je een boefje wat aandoet word je vervolgd en moet je het boefje
een schade bedrag betalen omdat hij/zij dan mentale en lichamelijke
schade heeft geleden...
En gaat het boefje lachend naar zn volgend job...
:r
Ts...Sterkte met het verlies en de afwikkeling...

Grtzz...
 
Als je een boefje wat aandoet word je vervolgd en moet je het boefje
een schade bedrag betalen omdat hij/zij dan mentale en lichamelijke
schade heeft geleden...
En gaat het boefje lachend naar zn volgend job...
:r
Ts...Sterkte met het verlies en de afwikkeling...

Grtzz...

als het boefje niet weet wie zijn ledematen eraf gehakt heeft kan hij ook niemand aanklagen
 
Als je een boefje wat aandoet word je vervolgd en moet je het boefje
een schade bedrag betalen omdat hij/zij dan mentale en lichamelijke
schade heeft geleden...
En gaat het boefje lachend naar zn volgend job...
:r
Ts...Sterkte met het verlies en de afwikkeling...

Grtzz...

Bin there done that, boefjes gaan dan niet zo snel aangifte doen hoor. Trust me })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan