motordieven slaan weer toe in rotterdam

sjaak11

MF veteraan
5 aug 2003
1.515
0
krimpen a/d ijssel
vanmorgen bruut ontwaakt

lag nog lekker in me bed, belt me vriendin van beneden op om te vragen waar me motor is.
gestolen dus
stelletje honden zijn het. nu maar wachten op verzekering.

stond netje naast me 2 andere motor gestalt, welke ze niet eens hebben aangeraakt.

gaat hier om een TL 1000R (zie foto)
kenteken MF-RF-53

full

full


mocht iemand wat tegenkomen of zien....laat het aub weten.

mvg sjaak

sjaak_11@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Zou toch op moeten vallen. Ik hou mijn ogen open tijdens werkuren ;)

En verder: laat die gasten eens met hun tengels van andermans zooi afblijven :(
 
Triest :N De daders verdienen een bezoekje van de MF knokploeg.

knokploeg.gif
 
Laatst bewerkt:
een hele opvallende motor.... misschien dat je daar geluk me hebt.

al denk ik niet dat je blij word als ze hem terug vinden, weet je niet wat dat tuig ermee heeft gedaan...

all-risk verzekerd?
 
Holy*%$%$%#... Sterkte!!

Maar gelukkig stonden ze hier in A'dam gisteravond wel weer fietsers te controleren op kapotte/knipperende lichies, dus veiliger wordt het er wel op iniedergeval!!! Houd moed :P
 
Laatst bewerkt:
Mooie bike maar dat wil je liever niet horen natuurlijk... Stelletje homo's, hopen dat tie niet naar t buitenland gaat want dan kan je het shaken!
 
een vriend van mij is al 2 motoren gejat in r'dam gsxr en r6. In de steden moet je je motor niet buiten zetten, maar daar moet je ook de ruimte voor hebben, want in de citybox zet je je motor ook niet. Het is lullig maar deze machine is allang gestript. Dieven zijn niet gek
 
Toch waren ze bijna allemaal op de MM.
heb ik gemist -O-... Nou ja, de volgende keer, dat er weer bij mij wordt ingebroken en de motor wordt gejat, nodig ik ze wel uit voor de koffie :Y.

Neemt niet weg, dat TS er niet bij gebaad is en dat we beter onze ogen open kunnen houden.
 
Laatst bewerkt:
hopenlijk gaan ze stunten om een filmpje voor youtube te maken.

3 man erop en allemaal keihard tegen de boom en op slag dood.
invalide was beter maar dan betaal je er weer voor.
 
hopenlijk gaan ze stunten om een filmpje voor youtube te maken.

3 man erop en allemaal keihard tegen de boom en op slag dood.
invalide was beter maar dan betaal je er weer voor.

Ja en nee, ben het totaal met je eens dat mensen met hun gore poten van de spullen van andere moet afblijven. Maar iemand dood wensen of invalide gaat me te ver.

Het rechter handje afhakken kan net :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan