Motorduivel met bivakmuts aangehouden die durft whooppss

De komende 5 jaar een algeheel rijverbod geven. Verbieden om zo iemand een rijbewijs te geven.
Ach kom, hoe waren we zelf? Wie heeft er niet ooit zoiets gedaan? We zijn er toch allemaal groot mee geworden. Wees blij dat hij die motor nog heeft gekocht, ik zou hem gejat hebben.
 
Ik heb ook motor gereden zonder rijbewijs , maar niet op de openbare weg en ik ging geen 200 en had wel een helm op :) Dit gaat me iets te ver :P
 
De komende 5 jaar een algeheel rijverbod geven. Verbieden om zo iemand een rijbewijs te geven.

En dan, doet hij dit dan niet weer?

Als je iets wil, dan moet je daders financieel op de huid gaan zitten. Het afpakken van een rijbewijs kan lijden tot het rijden zonder. Dit dupeert alleen de tegenpartij in geval van schade of letsel.
 
@E.G.J.

Als je iets wil, dan moet je daders financieel op de huid gaan zitten. Het afpakken van een rijbewijs kan lijden tot het rijden zonder. Dit dupeert alleen de tegenpartij in geval van schade of letsel.

Bijna goed, "lijden" is bijvoorbeeld het gevolg van een stevige crash zonder beschermende kleding.
 
Laatst bewerkt:
Ach kom, hoe waren we zelf? Wie heeft er niet ooit zoiets gedaan? We zijn er toch allemaal groot mee geworden. Wees blij dat hij die motor nog heeft gekocht, ik zou hem gejat hebben.

Dat jatstuk van Bolski dat begrijp ik niet, maar voor de rest heeft ie gelijk, ik snap het wel maar had het zelf niet gedurfd zo toen ik 18 was (maar goed ook), ik rij nu ook wel eens 200plus.
 
mafkees, alle politie-afhandelingskosten-sleepkosten- en andere bijkomende kosten op die gast verhalen! misschien dat het jochie het dan leert.
 
hij had harder onderuit moeten gaan, dan leert ie het misschien af. wat een kansloze actie. zo iemand zal ff naar binnen komen rijden in een station wagen met 3 kinderen achterin. zal wel weer met een waarschuwing er vanaf komen :(

lord, save the children!

_O- :')
 
De komende 5 jaar een algeheel rijverbod geven. Verbieden om zo iemand een rijbewijs te geven.

Dat helpt niet echt bij iemand die nu ook al zonder rijbewijs rijdt.

Ik zie meer in verplicht castreren zodat hij zijn genen niet doorgeeft.
 
Nee want hij leeft nog, om in aanmerking te komen voor de Darwin Award moet je de evolutie van de mensheid helpen door je eigen genen uit de genenpool te verwijderen.

Waarom denk je dat ik potentiële (=mogelijke) winnaar schreef? Duh! |(
 
Shit!! Pakken ze iemand die eindelijk het probleem van het helm wel/niet af bij het tanken had opgelost!! :(

Ik begrijp de wereld niet meer... :N

_O-
 
Laatst bewerkt:
Die keuze voor bivakmuts kan ik best begrijpen.

Men neme een helm en een bivakmuts;
Men klimt met beide voorwerpen tot de bovenste verdieping van een wolkenkrabber.
laat helm en bivakmuts van boven tot de begane grond vallen
--> de helm slaat te pletter tegen de grond en is gebroken, de bivakmuts is onbeschadigd.
_O- _O-

mooie theorie :Y
 
De consequenties zullen ongetwijfeld pijn gaan doen, maar ik denk dat deze gast, met een grote smile op zijn snuit, aan dit ritje terug zal denken. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan