MotorEmotion over de kop

oh ja: Paul: Je kaartje steekt hier echt nog achter de magneetplakker waarop staat 'no boobs'.Herstel 'No Noobs"Lijkt me minstens netzo sneu. Zoon Leander zo es ff vragen wat noobs zijn. En als niemand gelooft dat ik Pauls kaartje hier echt voor me heb: HiQual Photo Voor topkwaliteit fotoos. Paul Nagels. Fotograaf. www.motorcycle-nl.net. Specialisatie in Racefotografie. Wisten jullie niet he?
 
oh ja: Paul: Je kaartje steekt hier echt nog achter de magneetplakker waarop staat 'no boobs'.Herstel 'No Noobs"Lijkt me minstens netzo sneu. Zoon Leander zo es ff vragen wat noobs zijn. En als niemand gelooft dat ik Pauls kaartje hier echt voor me heb: HiQual Photo Voor topkwaliteit fotoos. Paul Nagels. Fotograaf. www.motorcycle-nl.net. Specialisatie in Racefotografie. Wisten jullie niet he?


Nou, inmiddels heb ik nieuwe kaartjes met daarop http://www.hiqualphoto.nl

Moest er ooit van komen, niet??
 
B|
Langs deze weg mijn deelneming aan de medewerkers.
Dolf, ik zal je naam eens laten vallen bij een relatie van me met een grote uitgeverij maar zoals je al zei...ze hebben al eens harder gelachen in die branche.
ik baal wel als een stier want ME was samen met AMK mijn favoriete blad.
ME is ter ziele en het andere blad moet ik nu eigenlijk gaan boycotten.
Maar ik verdom het om elke keer dezelfde 600cc supersport-testjes te gaan lezen in die andere bladen dus ik denk dat ik maar abonnee ga worden van een tietenblad.

Maar ik heb wel mooi een tijdje DP's prachtige Lancia-sprinter in de garage gehad en die ME blijft langer mooi dan ik !!

Bijlage: 8109637_1.jpg
 
B|
Maar ik heb wel mooi een tijdje DP's prachtige Lancia-sprinter in de garage gehad en die ME blijft langer mooi dan ik !!


Was dat de Lancia sprinter van Tonny Claes (Klaas :? ) ? Die door de immer aanwezige sprintcommentator "de kruiwagen" werd genoemd? Ik herinner me dat hij bij een westrijd in Uden of Oss de enige was die nog met nat weer reed en voortdurend heen en weer reed om de baan droog te rijden na een regenbui. Deze man had volgens mij meer van dit soort constructies gebouwd. Wat een tijd! Een achtcylinder mercury inboard motor in een motorframe (ene meneer Maas?) en de Hobbit van (ik geloof) John Hobbs, een 1 cylinder Vincent die zulke harde klappen maakte dat de haren op je testikelen meetrilden :)
 
Yep dat is hem....wat leuk dat jij dat ding kent zeg !
Ik hem hem van ME-Dolf overgenomen, geruild tegen een motorblok dat ik te koop had gezet om ruimte te maken in mijn garage haha :+
na een half jaar of zo begon de irritatie (blauwe plekken op scheenbeen) van het in de weg staan het te winnen van de trots van het bezit van dergelijk erfgoed.
Heb hem toen voor zacht prijsje als reklameobject verkocht aan een motorhandelaar die hem tot mijn ontevredenheid in-no-time voor het driedubble heeft verpatst, maar ja, wellicht dat ie nu ergens staat waar ie tot zijn recht komt.
Hadden we toch maar eens genoeg geld en ruimte B|
 
Tomme ! had me al anderhalf jaar voorgenomen om eindelijk es lid te worden, omdat ik ME steeds maar weer los bleef kopen. Was ik dus een van die 1400 broodnodigen.
 
... hebben we er nu dus 1399 plus 1 spijtoptant. Vanmiddag al 1 Morini verkocht. Nog 1 te gaan. De hypotheek en de Aldi leveren niet op krediet. Maar bij de Liddl in Anholt kost een fles heel acceptabele whiskas een euro of 6 en ze hadden er onlangs komplete motoruitrustingen in de aanbieding. Tis toch wat! Inmiddels vernomen dat de adressen van Motor Emotion naar ProMotor zijn gegaan. De adressen en mogelijk de rechten van Motor Klassiek naar Motor Revue... En je wilt niet weten hoe druk ik het nu heb!Want het leven is een feestje en gaat gewoon door.
 
Hopelijk heeft de kruiwagen een goed huis gevonden......

Tja, de bladen....
Promotor was in de begintijd ook leuk. Ik heb de serie van de revisie van het XS650 blok pas nog cadeau gedaan aan het archief van de XS-club, samen met allerlei andere artikelen over deze fiets. Herinner me nog een hele leuke test in PM van motorkleding waarbij de redacteur zich achter een motor aan liet slepen om de bescherming te testen, mooi! Ook de handschoenen in een emmer water dopen was confronterend voor de HH m/v fabrikanten. Later doofde dat vuurtje en werd het een beetje een doorsneeblad. Zonde. Kreeg je zo'n ouwe mannen testclub die voor de zoveelste keer naar de Alpen ging.

Nu weet ik niet meer zo goed wat ik nog een aaridg blad vind. Ben niet zo geinteresseerd in sport, dus dan valt de helft van de bladen al af. Motor Revue is ook wel leuk, maar wel "meer van het zelfde". Heb alleen nog een abo op een Duits vakblad voor zijspannen, "Motorrad-Gespanne", dat wordt erg enthousiast gemaakt.

Verder koop ik af en toe nog los. Misschien ligt het er wel aan dat ik ouder word en teveel gezien heb. ;( Klinkt arrogant, maar niet zo bedoeld, hoor.
Motorvisie vond ik vroeger geweldig, heb ze bijna allemaal nog, maar ja, waarschijnlijk met dezelfde instelling als ME gemaakt en dus ook minder overlevingskansen.

Klassiek & Techniek, ook leuk in het begin, maar later kwamen er steeds meer dure auto's en motoren in te staan. Stond er vanmorgen nog in te bladeren. Wat moet ik nou met de restauratie van een klassieke Talbot? Mooi dat er mensen zijn die dat kunnen betalen, dan kun je die auto's nog eens zien, maar van Jan L de thuisrestaurateur is een Talbot Samba interessanter. Niet gooien, t' is maar een suggestie.... ;)

Nog suggesties voor fris gemaakte motorbladen?
 
... hoe het echt in elkaar zit heb ik ooit van een bouwdozen verkoper gehoord. Ik zocht een Triumph Trident bouwdoos omdat ik zo'n ding in het echt ook had. Bouwdozenverkoper helemaal verbaasd "Mensen komen hier geen dingen kopen die ze hebben, ze komen voor hun dromen". Daarom is er veel publiciteit over schoonheden uit Italie en Bruten uit de states plus over het snelste van het snelste uit Japan... Heb je zo'n blad uit... loop je naa je schuur... Kijk je wat je nou eigenlijk helemaal zelf hebt staan... Ben je binnen no time klaar voor een financiering. Tel je mee. Hoor je erbij... Bij Motor Emotion wilden we helemaal nergens bijhoren, maar gewoon schik hebben. Maar die schik houden we toch wel. Ondanks het feit dat mijn R65 net van de repatrieeringswagen is gelost... Geen vonkjes meer... En ik was nog wel zo lekker op weg naar Brunssun!
 
... hebben we er nu dus 1399 plus 1 spijtoptant. Vanmiddag al 1 Morini verkocht. Nog 1 te gaan. De hypotheek en de Aldi leveren niet op krediet. Maar bij de Liddl in Anholt kost een fles heel acceptabele whiskas een euro of 6 en ze hadden er onlangs komplete motoruitrustingen in de aanbieding. Tis toch wat! Inmiddels vernomen dat de adressen van Motor Emotion naar ProMotor zijn gegaan. De adressen en mogelijk de rechten van Motor Klassiek naar Motor Revue... En je wilt niet weten hoe druk ik het nu heb!Want het leven is een feestje en gaat gewoon door.

Aha...dat verklaart meteen waarom ik opeens ongevraagd een Promotor kreeg toegestuurd. Had het wel netjes gevonden om er even een begeleidend schrijven bij te vinden, hetzij van ME, hetzij van de ANWB. Heb net de opzegging op de bus gedaan. Als ik niet toevallig dit had gelezen, hier op MF had ik mooi vast gezeten aan een abonnement op Promotor. Niet om het een of ander, maar als ik dat zou willen, had ik dat wel geregeld. Oh ja, jammer van ME, maar wel een wijs
besluit.
 
Jammmer jammer, inderdaad. Ik las het met veel plezier, heb een abonnement gehad en na een jaar verliep deze. Sindsdien geen abo meer gehad, wilde ik eigenlijk wel. Wat dat betreft een punt van kritiek: misschien wel eigen schuld dikke bult: ik was abonnee, toen het jaar omwas geen brief, telefoontje niets. Terwijl ik wel wilde verlengen. In de kiosk was het blad niet te vinden, dus ik dacht dattie allang overde kop was. Met mij zullen er meerderen zijn denk ik. Dus management: misschien een tip voor later! Let op je leden en denk aan PR, dat is oh zo broodnodig en noodzakelijk. Er is meer in de wereld dan enkel vertrouwen op je eigenwijsheid (in positieve zin).

Hetzelfde zie je ook vaak bij beginnende bandjes: veel talent, leuke muziek, kortom: veel potentie. Maar wegens wanmanagement en jeugdige naiviteit vaak een kort leven beschonken. Moraal: ook al heb je talent en potentie: denk aan de achterban en regel je zaakjes goed!

Veel succes verder in de toekomst en ik hoop ook op een doorstart. Momenteel lees ik Motor Revue, ook leuk, maar minder eigenzinnig, da's wel jammer.

Groet, Matthijs ;)
 
Jawel, management maakt meer kapot dan je lief is! Voor wat betreft de 'overdrachtsbrief'had ik een keurig concept achtergelaten, Gebaseerd op het afscheidswoord op de site van motor Emotion. Is of bij mijn ex werkgever of bij de ANWB blijkbaar mis gegaan. Allemaal heel jammer. Maar bij deze uit de praktijk dus een tip voor alle dromers die een eigen blad willen beginnen: NIET DOEHOEN!!! Want alleen al van de bladenlezers van nog mmaar 10 jaar geleden koopt 40% helemaal geen bladen meer maar zoekt op internet.
 
... hoe het echt in elkaar zit heb ik ooit van een bouwdozen verkoper gehoord. Ik zocht een Triumph Trident bouwdoos omdat ik zo'n ding in het echt ook had. Bouwdozenverkoper helemaal verbaasd "Mensen komen hier geen dingen kopen die ze hebben, ze komen voor hun dromen". Daarom is er veel publiciteit over schoonheden uit Italie en Bruten uit de states plus over het snelste van het snelste uit Japan... Heb je zo'n blad uit... loop je naa je schuur... Kijk je wat je nou eigenlijk helemaal zelf hebt staan... Ben je binnen no time klaar voor een financiering. Tel je mee. Hoor je erbij... Bij Motor Emotion wilden we helemaal nergens bijhoren, maar gewoon schik hebben. Maar die schik houden we toch wel. Ondanks het feit dat mijn R65 net van de repatrieeringswagen is gelost... Geen vonkjes meer... En ik was nog wel zo lekker op weg naar Brunssun!

Ja, als je het zo stelt, zo zal het best werken. Voel die neiging soms zelf ook als er weer eens iets kapot is. Of als een nagelnieuwe Opel Astma met ABSEPSBASen HPS (HufterProofSystem) met 1-cellige leaserijder achter het stuur bijna harder door de bocht gaat dan mijn nederige GT'tje. Een mooie K75 met een lening. En dan met de eerste novembervorst platleggen. Total loss. Nog wel even afbetalen. Zucht..... Nog maar een poosje op de GT tuffen. Als hij teveel olie gaat gebruiken heb ik nog een blok liggen. Voor nog jaren budgetmotorrijden. Je ziet er wel steeds minder. Ooooit word ik weer mega-
8-) 8-)
op deze fiets. Beetje verbouwen à la InSaNo misschien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan