Motoren en Voetbal EK2012

Voetbal en motorsport gaan nie samen nie. -O-

Voetbal: Men probeert elkaar zo hard mogelijk te raken.
Motorsport: Men probeert elkaar in te halen zonder elkaar te raken.
Voetbal: Fans gooien scheldwoorden, kussens en van alles op het veld.
Motorsport: Fans zitten/staan netjes langs circuit en zwaaien naar hun held.
Voetbal: Rode kaart is schoppen,meppen,schelden voor je het veld af gaat.
Motorsport: Rode vlag, men gaat gedecideert naar de pits en wacht af.
Voetbal: Na afloop gaat men buiten stadion de tegenpartij opwachten en matten.
Motorsport: Na afloop gaat men buiten het circuit wachten om handtekening van coureur.

Ik hoop dat Holland zondag wel wint. :z

Ik zie dat jij nooit voetbal kijkt.
 
:+ Ja, zondag.
Kun je nagaan wat dit mij interreseerdt. :N


:} :} :N


hier nog 1, ik weet/wist niet eens wie er spelen
dat zei een kind tegen me bij de supermarkt toen ie me beroofde van [mijn] :+ oranje speeltje _O-


Ned-Duitsl, ?? :o O?


ik werd zo aangekeken door 't ventje, :') :o :$



[nu weet ik het inmiddels wel door al die pokke reclame erover :') ]
 
Laatst bewerkt:
*O* reltopic..

Alle anti-voetbal fanaten verzamelen *O*


Alleen voor jullie hoop ik dat we het EK winnen zodat je zo lang mogelijk last hebt van het oranje tuig en de constante vragen aan je kop of je de wedstrijd gezien hebt.
Ook het surplus aan reclame in, op, aan en over je heen is allemaal de komende 5 weken jullie van harte gegund.
*D

Je moet er wel wat voor over hebben om de mooiste wegen 's avonds in alle rust te kunnen besturen op je :]

:P :W O-)
 
constante vragen, :W kijk de andere kant op :Y

"we" winnen nooit en liggen er na de eerste treffer alweer hopeloos uit, :+
dit zal ik ergens een keer lezen in de Telegraaf oid :+
of als het Oranje/toeters/ aankleding in de straat weer verdwijnt.


maar jij mag er gerust van houden hoor :P
 
Het enige wat ik doe als er dit soort voetbal meuk op tv is, is rijden! heb persoonlijk niks met voetbal en vind t wel prima dat ik dan lekker kan rijden!:)
 
*O* reltopic..

Alle anti-voetbal fanaten verzamelen *O*


Alleen voor jullie hoop ik dat we het EK winnen zodat je zo lang mogelijk last hebt van het oranje tuig en de constante vragen aan je kop of je de wedstrijd gezien hebt.
Ook het surplus aan reclame in, op, aan en over je heen is allemaal de komende 5 weken jullie van harte gegund.
*D

Je moet er wel wat voor over hebben om de mooiste wegen 's avonds in alle rust te kunnen besturen op je :]

:P :W O-)

Het viel me al op dat er een hoop bikers negatief naar voetbal kijken (daarbij ook weer zijn voordeel krijgen). Iedereen zijn voordeel en nadeel ;).

Zelf ben ik echt een wk/ek voetbal liefhebber vandaar dat we deze actie gestart zijn al dan wel te laat en met veel meer ideeen videos in gedachten. Maar ben super tevreden over het resultaat en daarbij respecteer ik iedereen ;)
 
Voetbal en motorsport gaan nie samen nie. -O-

Voetbal: Men probeert elkaar zo hard mogelijk te raken.
Motorsport: Men probeert elkaar in te halen zonder elkaar te raken.
Voetbal: Fans gooien scheldwoorden, kussens en van alles op het veld.
Motorsport: Fans zitten/staan netjes langs circuit en zwaaien naar hun held.
Voetbal: Rode kaart is schoppen,meppen,schelden voor je het veld af gaat.
Motorsport: Rode vlag, men gaat gedecideert naar de pits en wacht af.
Voetbal: Na afloop gaat men buiten stadion de tegenpartij opwachten en matten.
Motorsport: Na afloop gaat men buiten het circuit wachten om handtekening van coureur.

Ik hoop dat Holland zondag wel wint. :z
Allemaal vooroordelen... -O-

Ik ga met de motor naar het stadion...
Dat is net zo handig... :)
 
*O* reltopic..

Alle anti-voetbal fanaten verzamelen *O*


Alleen voor jullie hoop ik dat we het EK winnen zodat je zo lang mogelijk last hebt van het oranje tuig en de constante vragen aan je kop of je de wedstrijd gezien hebt.
Ook het surplus aan reclame in, op, aan en over je heen is allemaal de komende 5 weken jullie van harte gegund.
*D

Je moet er wel wat voor over hebben om de mooiste wegen 's avonds in alle rust te kunnen besturen op je :]

:P :W O-)
*O* *O*

Motorsport is ook niet altijd lief :N trouwens.

En denk je straks te kunnen rijden op rustige dijkjes wordt je overspoeld door motorrijders die niet van voetbal houden, balen he *O* :P

Eerst rijden, dan biertje, chips en voetbal *O*
 
Ben ik niet met je eens, is het je ooit wel eens opgevallen hoe ideaal stil/rustig het op de nederlandse wegen is als nederland tijdens het EK of WK moet spelen?
Van mij mag dat ieder jaar wel het hele jaar door! :]

Mwah ... maar de rust wel. Lekker klaverbladeren tijdens de wedstrijden van Oranje FTW!
 
gelukkig zijn er dus meer idioten die het hele voetbal gebeuren links laten liggen en lekker een blokkie om gaan met hun plof :)
 
Als ik de reacties zo lees is het helemaal niet rustig op de weg tijdens de wedstrijden xD haha merendeel gaat flammend door de straten haha :P
 
Mwah ... maar de rust wel. Lekker klaverbladeren tijdens de wedstrijden van Oranje FTW!
:^

En waarom was er zo weinig aandacht voor DE wk in 2011 / NZ? :?

rugby-world-cup-2011-logo.jpg


Een v/d grootste sportevenemenen in de wereld, maar ja, Nederland is zelfs uit de 2e klasse gedegradeerd (lees geknikkerd).
 
:^

En waarom was er zo weinig aandacht voor DE wk in 2011 / NZ? :?

[afbeelding]

Een v/d grootste sportevenemenen in de wereld, maar ja, Nederland is zelfs uit de 2e klasse gedegradeerd (lees geknikkerd).
dit is een antivoetbaltopic,geen prorugbytopic B|
 
:^

En waarom was er zo weinig aandacht voor DE wk in 2011 / NZ? :?

[afbeelding]

Een v/d grootste sportevenemenen in de wereld, maar ja, Nederland is zelfs uit de 2e klasse gedegradeerd (lees geknikkerd).
Weet niet maar is voor het eerst weer sinds lange tijd een wedstrijd live uitgezonden toen van het Rugby dus je opmerking klopt niet helemaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan