motoren in Zeeland rijden te hard

Eigenlijk is het een gek bericht... ze rijden te hard... dus ze hebben een te hoge bandenspanning, zou je zo denken... moeten ze toch zelf weten... :?

Te hard of te snel... een wereld van verschil... :)
 
helaas vind ik de berichtgeving vrijwel uitsluitend negatief als het woord motorfiets hier in de media genoemd wordt.dat er een veel groter gevaar uitgaat van recreatieve wieler-terroristen die in colonnes van soms meer dan 50 meter de enkelbaans wegen kapen,landbouw voertuigen die zo lek zijn als een zeef en met las pikkels aan elkaar gebakken zijn ,vrachtwagens die veel en veel te zwaar beladen zijn en deels hun lading tijdens de rit verliezen en actief voor gevaar zorgen. tijdens oogst,zaai en eigenlijk gedurende het hele jaar door voor vuile wegen ,slik en olie vervuiling zorgen.maar dan wonen hier ook relatief heel veel conservatieve mensen.maar dat zijn dan zijn geen motorrijders die te hard rijden.ik denk dat we moeten oppassen dat er in de media geen beeld wordt opgeroepen voor een algemene snelheidsbegrenzer op motoren door deze eenzijdige informatie via de media.
 
Laatst bewerkt:
het is ook een tyfuslelijke provincie, ik snap heel goed dat je daar zo vlug mogelijk weg wil komen ;)

HAHA...Weet jij waarom Groningen niet bij Duitsland hoort???
Ze wilde het niet hebben....;)

Had liever dat ze daar zo gingen controleren want daar kom ik toch nooit...
 
Enfin effe serieus:

Men had van tevoren al gewaarschuwd dat men streng ging controleren op motoren, dus iedereen was al op de hoogte dat dit zou komen.

Middels een persbericht wil men nu een afschrikwekkend beeld schetsen voor de overige burgers en tevens nog eens "zie je wel, die motorrijders zijn stout, geef ons meer geld voor controles!" roepen.

Kortom het Persburo van de politie draait overuren.

Wel een jaartje opletten, ben ik bang. Daarintegen zal t wel alleen aan de kust zijn, waar ik toch niet kom.
Zeeland wordt door mensen van buiten de provincie nog al eens gezien als een legale racebaan, van dat imago wil men een beetje af.
 
Ben werkelijk overal politie tegengekomen afgelopen weekend.

Behalve op de Europoort. Mooie strakke wegen zonder teveel mede weggebruikers.
Als je hard wil rijden kan het daar nog.
 
Gisteren trouwens 220 kilometer (nee niet per uur) door zeeland gereden met een grote groep.
We hebben eigenlijk maar 1 controle gezien, maar gelukkig werden we door een tegemoet komende collega motorrijder gewaarschuwd.

Ze stonden in het havengebied langs dat grote rangeerterrein..
Agent stond te kletsen met iemand op een fel blauwe sportieve BMW, denk een stille agent...
 
Alsof als ze intensief gaan staan lazeren op de afsluitdijk er geen 100 auto's worden gepakt in een uurtje tijd. Ben gister de afsluitdijk op en neer geweest, reedt netjes 125/130 en werd contstant ingehaald door golfjes, a3tjes en opgefokte bmw's.
 
Kunnen de mensen in de andere provincies dit op het beloop laten gaan?

Ik dacht ut nie!

Dit is een uitdaging! Vanaf volgende week mijn provincie bovenaan!
:+
 
Enfin effe serieus:

Men had van tevoren al gewaarschuwd dat men streng ging controleren op motoren, dus iedereen was al op de hoogte dat dit zou komen.

Middels een persbericht wil men nu een afschrikwekkend beeld schetsen voor de overige burgers en tevens nog eens "zie je wel, die motorrijders zijn stout, geef ons meer geld voor controles!" roepen.

Kortom het Persburo van de politie draait overuren.

Wel een jaartje opletten, ben ik bang. Daarintegen zal t wel alleen aan de kust zijn, waar ik toch niet kom.
Zeeland wordt door mensen van buiten de provincie nog al eens gezien als een legale racebaan, van dat imago wil men een beetje af.

:Y Ze verstoken aardig wat benzine of diesel
 
Ach joh, in Amerika slaan ze er al stijl van achterover als je 120km/u durft te rijden _O- :+

Dat valt wel mee. In Texas bijvoorbeeld ligt de limiet op 70mph (=110) op gewone tweebaanswegen. En in Montana is een tijd lang helemaal geen snelheidslimiet geweest (heb daar wel eens met 130mph een state trooper ingehaald, geen problemen mee gehad).
 
Eigenlijk is het een gek bericht... ze rijden te hard... dus ze hebben een te hoge bandenspanning, zou je zo denken... moeten ze toch zelf weten... :?

Te hard of te snel... een wereld van verschil... :)

Volgens jou lopen hardlopers zeker ook altijd met een erectie in hun broek?
 
Ik ben ze gelukkig niet tegen gekomen gisteren.

Verder was het ook niet merken aan het rij gedrag van de andere rijders die ik zo nu en dan tegen kwam en/of mij voorbij flitste.
 
Enfin effe serieus:

Men had van tevoren al gewaarschuwd dat men streng ging controleren op motoren, dus iedereen was al op de hoogte dat dit zou komen.

Middels een persbericht wil men nu een afschrikwekkend beeld schetsen voor de overige burgers en tevens nog eens "zie je wel, die motorrijders zijn stout, geef ons meer geld voor controles!" roepen.

Kortom het Persburo van de politie draait overuren.

Wel een jaartje opletten, ben ik bang. Daarintegen zal t wel alleen aan de kust zijn, waar ik toch niet kom.
Zeeland wordt door mensen van buiten de provincie nog al eens gezien als een legale racebaan, van dat imago wil men een beetje af.

Ze maken gewoon een hoop commotie over niks. En dan pakken ze er een paar op die ff het gas open trekken op een lege weg en komen er berichten als "Motorrijders rijden massaal te hard en het is levensgevaarlijk, bla bla bla".
 
Terug
Bovenaan Onderaan