Motoren mogelijk niet meer door Amerongen

@darkyduck ;

Goed lezen helpt...echt.
In mijn post geef ik aan dat de grootste klagers over andermans daden zelf niet veel beter zijn...
Er wordt veel geklaagd over hardrijden in woonwijken, terwijl onderzoeken uitwijzen dat het meestal de woonwijk-bewoners zijn die er hard rijden...

In het artikel is te lezen dat controle op de Lekdijk laat zien dat ruim 90% van alle passerende motoren netjes voldoet aan de gestelde normen, en nóg wordt er met een belerend vingertje gewezen...
We weten allemaal dat er af en toe een hoog testosteron-gehalte haantje tussen zit, die vindt dat iedereen van z'n ongedempte herrie moet genieten...maar die worden er in rap tempo tussen uit gefilterd.

Intolerantie is tegenwoordig met dikke letters geschreven; iedereen heeft last van iedereen...

'Behandel uw naasten zoals u zelf behandeld wilt worden'
 
Er wordt veel geklaagd over hardrijden in woonwijken, terwijl onderzoeken uitwijzen dat het meestal de woonwijk-bewoners zijn die er hard rijden...
Dus wat je eigenlijk hier zegt is dat de mensen die overlast bezorgen op de Lekdijk of in Amerongen bewoners zijn die langs de Lekdijk of in Amerongen wonen. Interessant standpunt
 
  • Haha
Waarderingen: PLR
Er valt toch weinig te beleven op lekdijk of amerongen??
Het asfalt is overal zwart wat boeit het nu eigenlijks?
Motorrijden is gewoon niet meer in.
Of je moet je eigen willen voortzoeven op een electrische rolstoel of motor.
Ik merk het verschil niet.
 
Een stuw bij amerongen??
Nee er is daar niks.
Laatst heeft die windhoos er zowat alles platgewaaid dacht ik.
En Techni vorm zit er.
Jeweetwel van die koffie apparaten van.douwe en egbert.
Zijn ook populair in uk en dan in knal roze.
Voor de rest wil je er niet dood gevonden worden heb er eens in de mais zitten schijten.
Deed alle kpn telefooncentrales in de regio.dus ook amerongen.
Verbouwing want glasvezel kwam er toen in net nieuw.
De Dixi zat op slot en ik had me toch ern haast.
Weiland met mais gestopt broek op je knieen.
Net op tijd.
Maar geen papier.
Toen met maisbladeren maar geveegd geen pretje.had er beter een maiskolf langsheen kunnen schrobben.
Maar wel de broek schoon kunnen houden en dat telt.
 
Ik rij het liefst over de zuidkant van het water richting Rhenen of Arnhem.
Is over het algemeen rustiger en de weg wat breder. Op de terugweg dus provinciaal door zeurdorp.
 
Is toch ook logisch.
Ik vind motoren leuk.
Maar als er 100 van die enge gasten door je straat rijden met open bler pijp.
En stoer kijken omdat ze harley of enfield rijden.
En dat elk weekend weer.
Ga je toch over op actie.
Of mis ik iets?
Ik kan het heel goed begrijpen.
 
Ik kan het heel goed begrijpen dat bij mij in de straat ( woon tegenover een kamp) geen actie wordt ondernomen. :+
 
Het Stuw- en sluizencomplex Driel ligt in de Nederrijn bij het dorp Driel in de gemeente Overbetuwe, in de Nederlandse provincie Gelderland. Het bestaat uit een stuw en een schutsluis. Het complex is gelijk aan dat bij Hagestein en dat bij Amerongen. Wikipedia
Het grote verschil tussen amerongen/hagestein en driel was geloof ik dat driel geen waterkrachtcentrale heeft. Maar dat terzijde.

Ik was eventjes niet serieus.
 
...Er wordt veel geklaagd over hardrijden in woonwijken, terwijl onderzoeken uitwijzen dat het meestal de woonwijk-bewoners zijn die er hard rijden...
De meeste woonwijken zijn dusdanig (her)ontworpen dat er geen doorgaand verkeer mogelijk is (of wordt ontmoedigd)
Was gister nog aan het magneten op de fonteinallee. Is zowat mijn achtertuin.

Maar is inderdaad wel iets bijzonders.
Ook erg mooi fiets- en motorgebied!
 
Terug
Bovenaan Onderaan