Motoren op transport door Europa

23 jul 2013
27
2
Ik zou deze zomer met vrienden een tour willen maken dat we een paar motoren naar bijvoorbeeld Servië laten transporteren en dan terugrijden (of andersom).

Ik heb een aantal specifieke motor transport agencies gevonden, maar die zijn vaak gelimiteerd in bestemmingen of duur en al volgeboekt.

Heeft iemand ervaringen met bijvoorbeeld een pallet transport via vrachtwagen of misschien een andere manier? Ben erg benieuwd.
 
Ik zou de motoren naar een bestemming in Kroatie versturen, ze daar oppikken en dan zelf naar Servie rijden. Waarom? Omdat Servie geen EU lidstaat is. Als je ze per truck vervoert, is de transporteur verplicht om douanedocumenten op te maken. En die moeten in Servie dan worden aangezuiverd. Als je zelf rijdt, heb je die hobbel niet te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou deze zomer met vrienden een tour willen maken dat we een paar motoren naar bijvoorbeeld Servië laten transporteren en dan terugrijden (of andersom).

Ik heb een aantal specifieke motor transport agencies gevonden, maar die zijn vaak gelimiteerd in bestemmingen of duur en al volgeboekt.

Heeft iemand ervaringen met bijvoorbeeld een pallet transport via vrachtwagen of misschien een andere manier? Ben erg benieuwd.
Nog iets kunnen vinden eigenlijk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan