motoren op TV - tips

vox88000

MF veteraan
17 jul 2009
4.891
12
dit topic is voor iedereen dit een tip heeft over waar en waneer motor gerelateerde uitzendingen op TV komen.
 
Laatst bewerkt:
bij deze dus . :Y tijdens het zappen zag ik net dat morgenavond op National geographic om 21.00 uur en een documentaire komt over de MV agusta [ f3 ] leek mij dus goed om het hier te delen.
full
 
Laatst bewerkt:
Nu is er Senior versus Junior op Discovery. Bij deze dus. :P
 
Laatst bewerkt:
Op de BBC is er vaak om tussen 17.00/18.00 een kookprogramma waar 2 bikers van streek naar streek rijden om de ter plaatse bekende schotels te bereiden. :P :9~
Danny :W :]
 
Op de BBC is er vaak om tussen 17.00/18.00 een kookprogramma waar 2 bikers van streek naar streek rijden om de ter plaatse bekende schotels te bereiden. :P :9~
Danny :W :]


bedankt voor deze tip :Y zit mijn vrouw dan waarschijnlijk niet te zeuren dat ik alweer motor programmas zit te kijken [ en van kooken kan zij dan weer wat opsteken ;) ]
 
In het promo filmpje van NG, de motor heeft 202 PK....... Yeah, right, thats what she said.

Het zijn mooie programma's maar een beetje factuele kennis mag best vind ik.
 
Zondag op Eurosport....
SBK ;)

Is alleen allemaal verdeeld over 2 zender, Eurosport HD en Eurosport 2, dus als je alles live wil zien moet je een paar keer zappen.
 
Laatst bewerkt:
Goeie tip!!

Waarom nou zoveel autoprogramma's zoals Flop Gear en Wheeler Dealers (wel leuk trouwens) :Y
top gear is ook gewoon een geniaal programma.. echt dom geouwehoer wat ze doen en dat maakt het grappig..

maar wheeler dealers had net zo goed "ikkoopeenautoteduurenmaakgeenwinst" kunnen heten :+
 
Mo 23.07.2012 15:00 (WDR)

Planet Wissen : Motorradwelt - Von der Harley bis zum E-Bike

Im Frühjahr holen Millionen Motorradliebhaber wieder ihre Maschinen aus den Garagen. Was macht den Reiz des Motorradfahrens aus? Planet Wissen startet durch, taucht ein in die Welt der Biker, geht mit einem Elektro-Fahrrad auf Rekordjagd, erklärt Autofahrern die Fahrphysik eines Zweirades und beweist, dass Motorradfahren auch etwas für Frauen sein kann. Moderator Jo Hiller wagt sich mit einem Trail-Motorrad ins schwere Gelände und bekommt professionelle Fahrtipps von Junioren. Im Studio begrüßt Andrea Grießmann den Motorradliebhaber und Kabarettisten Jürgen Becker, den Zweiradforscher Achim Kuschefski und die Motorradjournalistin Frauke Tietz.
 
bij deze dus . :Y tijdens het zappen zag ik net dat morgenavond op National geographic om 21.00 uur en een documentaire komt over de MV agusta [ f3 ] leek mij dus goed om het hier te delen.
[afbeelding]

Kijk eigenlijk nooit naar National Geographic maar dat gaat over 20 minuten dus veranderen :+
 
vandaag op TV om 17.10 op discovery TWIST THE THROTTLE [ gaat over HONDA ]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan