motoren op TV - tips

"the world's fastest Indian" wordt om 13.50 op BBC2 uitgezonden.



bijna nog eventjes wachten.
full
 
Laatst bewerkt:
Kans op een kunstgebit bedoel je ;) Ik ga wel ff kijken denk ik gezien de recenties.
 
Bedankt voor de tip!! Was net op tijd om de opname te starten en gisteren hebben we een leuke filmavond ervan gemaakt.
 
En je weet meteen hoe je het beste gras kunt maaien....... :+~[/quote]

Klopt, ik vond lood smelten voor ballast ook een goede :Y _O-
 
Laatst bewerkt:
En dan zeggen ze 'nog weinig kijkers', zijn ze bij Nieuwsmotor vergeten hoe weinig kijkers MotoMe had? Die haalde de 80k (incl. herhaling) per aflevering niet, +/- 10k per aflevering. Goed, met TV heb je een breed bereik, maar niet op die dagen. Ook heeft bijna iedereen internet. Ik heb RTL Motornieuws niet gezien, ook geen reclame er van en voel er ook weinig voor om naar te kijken. Deed MotoMe het toch beter qua zin om te kijken en bevreemd mij het lage aantal kijkers daarvan.

Nou vooruit, ik ga wel even kijken op RTLXL.
 
Laatst bewerkt:
Heb net gekeken. 1e aflevering erg boring. Niks nieuws of verrassends en alles wta ze vertellen wisten we al. Volledig gesponsord programma.

Dan is MotoMe 1000x beter. Gelukkig gaan ze binnenkort weer van start.
 
Raar ja, ik heb er ook niks van gehoord. Nouja, een facebook post op m'n tijdlijn van Suzuki Nederland die aangaf dat hun nieuwe modellen in het programma op TV gefeatured waren.

Maar vanuit RTL dus helemaal niks.

Niet zo gek dat je dan geen kijkers trekt :P
 
Heb net gekeken. 1e aflevering erg boring. Niks nieuws of verrassends en alles wta ze vertellen wisten we al. Volledig gesponsord programma.

Dan is MotoMe 1000x beter. Gelukkig gaan ze binnenkort weer van start.

Wanneer begint motome weer?

Heb RTL ook even gezien, maar ervaarde het maar als een opsomming van de speclijst voor de motoren en begon me na 15min ook te ergeren aan de duidelijk gesponsorde opzet.
 
Ik ga vanavond even kijken, heb dan toch niks te doen :P

Maar inderdaad, ik heb nergens gelezen of gezien dat het programma überhaupt bestond, dus zo raar lijken mij die kijkcijfers ook niet :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan