motoren op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
net blik op de weg gezien (zal wel een herhaling zijn, maar ik zag het voor het eerst).
Leuke filmpjes van motorrijders die net iets te hard aan het rijden waren. Gelijk de stempel snelheidsduivels e.d. door het nog steeds lekker moraliserende b.o.d.w. Na aangehouden te zijn, blijkt het wel dat motorrijders relaxte lui zijn en gewoon toegeven wat er was gebeurd. (op die duitser na die 200 reed en vast bleef houden dat het 130 was, maar daar zijn het duitsers voor).

Corne klijn ook wel cool op een R7. Nog een R1 in de schuur staan en ook nog een mooie Z3. Hij doet het goed en is nu verliefd op een ducati 996 en 748 (wil ik ook!!)

Nu lekker formule 1 jaaroverzichtje kijken en vanavond is er ook een motorspecial bij gevaar op de weg (rtl 4 om 23.00). Die ga ik maar tapen, want ik moet nog wel de kroeg in.
 
Het was een R1 waarop ie reed, en wilde ooit nog wel eens een R7! (tenminste, zo heb ik het begrepen)
 
die rood zwarte! Daar stond achterop (zeg maar net onder de buddy) netjes R7. Dan neem ik aan dat het ook een R7 is. Corne is ook niet de man die er een ander stickertje op doet.
 
Ik weet het weer, hij vertelde dat ie soms wel eens op een R7 reed (ook toen het gefilmd werd) en dat ie zelf een R1 heeft. toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan