Motoren van Nijzing (Emmen, Drente)

Hey :W Oma,

Weer meer dan een jaar voorbij en bestaan ze alweer een jaar of 5. Was benieuwd of er weer nieuwe ervaringen met Nijzing zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hoi
Ik heb 2 jaar geleden een VFR800 gekocht bij Nijzing
Ik ben goed geholpen, heb de motor in december gekocht, maar het was geen probleem de garantie 4 maand later in te laten gaan ivm de winter.
Tijdens de garantie periode SR vervangen, geen enkel probleem.
Ik woon zelf in Oldenzaal, mijn schoonzoon heeft vorig jaar nog banden voor zijn VTR laten monteren door Nijzing (afstand tot Emmen is 60 km) zegt naar mijn weten genoeg.
 
Prima motorzaak!
Goeie service,snel.
Tijdje terug accu overleden,kreeg van hem een leenaccu tot de nieuwe er was 1 dag later dus! kon ik lekker doorsturen *D

Onderhoud ook netjes en snel(lees volgende dag al)
En niet te duur.
 
De laatste 2 keer mijn banden laten vervangen. Prima. Zag Nyzing en kornuiten nog op de beurs in Groningen.
 
Ik heb er een motor gekocht,hij heeft mooie verkoop praatjes maar ben totaal niet tevreden over de afhandeling. Motor zou een beurt krijgen,maar is niet gebeurt hij zegt dat er een tuimmelaar is vervangen? zit die er opdan?? En kan dat zonder kleppendeksel eraf te halen.
Met andere woorden meneer liegt en bedriegd. zou er niet weer een motor kopen.
 
Ik heb er een motor gekocht,hij heeft mooie verkoop praatjes maar ben totaal niet tevreden over de afhandeling. Motor zou een beurt krijgen,maar is niet gebeurt hij zegt dat er een tuimmelaar is vervangen? zit die er opdan?? En kan dat zonder kleppendeksel eraf te halen.
Met andere woorden meneer liegt en bedriegd. zou er niet weer een motor kopen.

Waaruit concludeer je dat je fiets geen beurt gehad heeft? Of je fiets een blok heeft met tuimelaars is lastig te zeggen zonder te weten wat voor fiets het is.

Je beweert een hoop maar concrete info of bewijzen geef je niet :? Heb je je beweringen ook voorgelegd aan Nijzing?
 
Ik heb er een motor gekocht,hij heeft mooie verkoop praatjes maar ben totaal niet tevreden over de afhandeling. Motor zou een beurt krijgen,maar is niet gebeurt hij zegt dat er een tuimmelaar is vervangen? zit die er opdan?? En kan dat zonder kleppendeksel eraf te halen.
Met andere woorden meneer liegt en bedriegd. zou er niet weer een motor kopen.
hoi snuiter :W
leuke binnenkomer zo op M-F ,

was wel ff zoeken zeker he :X


Waaruit concludeer je dat je fiets geen beurt gehad heeft? Of je fiets een blok heeft met tuimelaars is lastig te zeggen zonder te weten wat voor fiets het is.

Je beweert een hoop maar concrete info of bewijzen geef je niet :? Heb je je beweringen ook voorgelegd aan Nijzing?
:^




nee joh gewoon anoniem blaten op M-F da's pas *O* |(
 
Ik heb m'n fiets er ook weg, niks mis mee. Een meneer de verkoper is een beste vent en dat je speciaal een account aanmaakt om een dealer zwart te maken zegt misschien des te meer over jouw. :W
 
valo ????????? even reactie. maar als je er niet over te spreken bent ga je er toch naar toe.
zij zijn daar wel bereid om je daar en toelichting over tegeven.
maar zo te horen ben je zelf monteur.
 
Laatst bewerkt:
valo ????????? even reactie. maar als je er niet over te spreken bent ga je er toch naar toe.
zij zijn daar wel bereid om je daar en toelichting over tegeven.
maar zo te horen ben je zelf monteur.


Reactie zul je niet krijgen denk ik.... sinds dat ie aangemeld is maar 2 reacties gegeven..
en die staan beide hier een stukje boven...
 
maar op deze manier is het wel makkelijk om zo de bedrijven zwart te maken toch.

en nee vind er niets vekeerds aan om motoren uit het buitenland te halen.
zo lang ze maar goed zijn maar dat kun je aan de buiten kant toch niet zien.
 
maar op deze manier is het wel makkelijk om zo de bedrijven zwart te maken toch.
Klopt, maar de meeste lezers weten wel dat ze niet op 1 verhaal moeten afgaan. Bovendien staat het een bedrijf vrij om te reageren en hun kant van het verhaal te laten horen.
 
Ik heb er een motor gekocht,hij heeft mooie verkoop praatjes maar ben totaal niet tevreden over de afhandeling. Motor zou een beurt krijgen,maar is niet gebeurt hij zegt dat er een tuimmelaar is vervangen? zit die er opdan?? En kan dat zonder kleppendeksel eraf te halen.
Met andere woorden meneer liegt en bedriegd. zou er niet weer een motor kopen.
Dit is weer zo'n verhaal waar niemand iets mee kan :r En als ik de reacties hier boven lees dan trek ik jouw verhaal zeer in twijfel!
:W
 
primo

ben hier wel vaker om te neuzen wat er allemaal wordt verteld over bedrijven.
 
Laatst bewerkt:
primo.

ja dat kan maar laat ze dat dan maar denken.
heb er voor twee jaar terug motor gekocht vandaar, en er weer wezen kijken voor iets anders en je kan daar goed terecht voor een betaalbare motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan