Motoren van Nijzing (Emmen, Drente)

16 okt 2004
24
0
Arnhem
Heeft er iemand ervaring met het kopen van een motor bij Nijzing (Emmen, Drente)?
( http://members.home.nl/nijzing/ )
Ik heb er een leuke motor zien staan alleen weet ik niet hoe het zit met betrouwbaarheid enzo.

Ik weet dat ik het uiteindelijk zelf moet bepallen, maar ik wil toch graag reacties/ervaringen horen van andere mensen.
 
Ik ga vanmiddag even kijken bij Nijzing. Ze hebben een leuke R6 te koop staan met niet te veel km's (en volgens mij ook niet te weinig km's).
 
Idd helemaal nieuwe (sinds april 2004). Aardige vent die mij heeft geholpen.Hij runt deze zaak naast z'n gewonen baan (samen met z'n vader). Voorheen verkocht hij motoren 'aan huis'. Stuk sympatieker dan de persoon van Kalsbeek (Zwolle) die mij hielp. Hun kledingafdeling is super, maar qua motoren mag het wel wat vriendelijker...

Ik heb er afgelopen vrijdag een 'r6' gekocht! Zaterdag 6 november kan ik hem komen halen (+betalen). Eindelijk een eigen motor ;-) Yes
Over de service kan ik nog niets vertellen, dat moet nog blijken...
 
Ik ben er nog nooit geweest. Dank voor de tip hier. Er zijn volgens mij verder in Emmen nauwelijks motorzaken

Emmen forever..
 
ff een flinke kick :P

Ik ben misschien van plan om in de kerstvakantie een motor daar te kopen, zijn er nog mensen die ervaringen hebben met Nijzing Motoren? Aangezien dat ik niet uit de buurt kom is het wel handig omdat van tevoren te weten.

Wat me wel opvalt is dat ze op 2de hands motoren geen garantie geven.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er totaal geen idee van,

maar als het nog maar een jaartje bestaat.

Dan moeten ze wel goede prijzen en service hebben, om goede reklaam te maken int begin.

en nadat ze dus genoeg klanten hebben door goede prijzen en service

kunnen ze de prijzen dus wel beginnen opgooien en dergelijke.

Denk ik. het is maar een redenering, ik weet er totaal geen niks van
 
Nouja ze bestaan iig al 3 jaar. Dus helemaal nieuw is het bedrijf ook niet. Maar heeft er nog iemand ervaringen met het bedrijf?
 
een vriend van mij heeft daar zijn motorgekocht. was een import uit duitsland. nette zaak nette service
 
Nijzing motoren zit inderdaad in emmen.
Ik geloof al een jaar of 3 idd.
Heb een Honda bij hem gekocht.
Goede service en aardige vent.
Kwam mijn eigen motor thuis bekijken ivm slechte weer en honda thuis afgeleverd.
TOP service. Komt betrouwbaar over. Geeft 3mnd garantie op motoren.
Nette zaak. :Y
 
Laatst bewerkt:
Niet dat het slecht is, maar hij heeft voornamelijk import (duitsland) staan! :Y
Maar verder ziet het er netjes uit!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan