Motoren voor lange mensen..

peter2000

MF'er
16 jul 2006
35
0
ik zal vast niet de eerste zijn die hier een topic over opstart, maar kunnen jullie me wat advies geven over aantal motoren. Ik ben namelijk vrij lang (2.02) en ik zoek eigenlijk een vrij goedkope motor (2500-3000 e). Nou zat ik zelf te denken aan een Yamaha Fazer of een Suzuki Bandit, kunnen jullie hier een beetje de verschillen van geven? Het mag ook wel iets meer sportiever, maar ik moet mn benen wel kwijt kunnen eigenlijk... ;) Alle info/ideeën zijn meer dan welkom!

groeten peter
 
Een thundercat, weet alleen niet of die in je budget past....www.thundercat.nl. Er zitten aardig wat lange mensen op een tc en dat :] :9 :P
 
Is het ook mogelijk om op een Thundercat een monoseat te plaatsen? Op het net kan ik er namelijk geen vinden.
 
Overweeg een Honda Transalp

Lange mensen zitten er in de regel goed op ,, Neef 2.10 cm wel
ben zelf 1.87 cm lang dus personelijk ervaring heb ik niet zo met enorm lang zijn.

Transalp is goed aan te komen , betaalbaar , erg betrouwbaar , onderdelen genoeg voor handen ,, ook ruime aftermarket , aan ruitjes , zadels, utlaten valbeugels etc

de inborst van een TA is minder rijdbewijs bedreigend ,, rijd heel relaxt , maar je kan ontaard hard ,, maar loopt je niet steeds uit te dagen en loopt ook bij lage snelheiden goed....
 
ik ben zelf 1,97 mtr ik rijd nu een gixxer 1000 maar hiervoor reed ik op een yzf 750 daar kon ik ook goed op zitten en die past vast in je budget. succes ermee :]
 
ben zelf ruim 1.95
heb een vfr400 gehad (25kw) vrij klein, en scherpe kniehoek. Je knieen beginnen naar een paar uren wat gevoelig! te worden. Maar oefening baart kunst zeg maar. En, als je veel rijdt houdt je het langer uit.

rijdt momenteel een vf750s (naked tour). Houd je het langer uit, maar na een tijd beginnen ook je knieen gevoelig! te worden.

Je keuze hangt denk'k van je voorkeur af. Als je beslist supersport wil rijden zie dan dat je een beetje comfi supersport (1000 ofzo) zoekt.

Verder als je echt verliefd bent op een type, neem die dan gewoon,
EEN BEETJE BIKKELEN IS NOOIT WEG WEL?

:]
 
Ik ben 1.97 en rij all een paar jaar een VFR750 uit 88/89 met verstelbare ruit (standaard) Ga nu eens zelf eens kijken naar meer comfort. Ik heb overigens vooral lange benen.

Mijn vrouw heeft sinds kort een TDM850 heeft ook zat ruimte is betrouwbaar en niet duur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan