motorfabricanten schuldig aan diefstal?

mxtr

Die hard MF'er
24 feb 2002
658
0
Eindhoven
Even een hersenspinsel.... Als je zo leest dat er steeds meer motoren worden gestolen voor de onderdelen omdat vervangingsonderdelen zo belachelijk duur zijn, dan zijn de motorfabricanten toch ook schuldig aan de toegenomen diefstallen?
Maar goed, laat ze maar van mijn spullen afblijven.
 
Zo lust ik er nog wel een. Diefstal zal er altijd zijn, hoe goedkoop iets ook is. Sommige mensen hebben ze nu eenmaal niet allemaal op een rijtje.
 
Dan is iedere winkelier schuldig aan diefstal.. als zij het gratis weg zouden geven zou er immers geen diefstal meer zijn.
 
Even een hersenspinsel.... Als je zo leest dat er steeds meer motoren worden gestolen voor de onderdelen omdat vervangingsonderdelen zo belachelijk duur zijn, dan zijn de motorfabricanten toch ook schuldig aan de toegenomen diefstallen?
Maar goed, laat ze maar van mijn spullen afblijven.

Het is ook gedeeltelijk jou schuld :(

Als jij nou niet zo stom was om een motor te kopen en al die andere mafketels het ook niet deden, dan was er geen motor om te stelen en was er ook geen afzetmarkt...... B|










Maar omdat er dan ook geen motoren gemaakt werden, kon ik ook niet rijden en zat ik voor l*l met me pak en de helm op de fiets.... :+
 
Ik ben van mening dat de regeering DAAR meer schuld aan heeft.
als hun de asociaale hooge btw bpm en invoer kosten is omlaag zouden doen
dan is alles al een stuk goed koper.
En dan is het al minder aan trekkelijker om te steelen en een paar centen te
verdienen aan andermans spullen.
En daar komt ook nog es bij dat de dieven met het slape recht systeem in
nederland VAAK vrij uit gaan.
Als we daar nou is wat aan doen zal het een heel stuk minder zijn.
En zolang er nog motor mensen bij zitten die (soms) bij willens en wetens
gestolen spullen kopen om hun motor weer rijdend te krijgen!! blijven er mensen steelen om aan andermans vraag te voldoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan