Motorfest - Italdag 2022 Arnhem Papendalterrein

Ik meende ergens te hebben gelezen dat motorrijders die lid zijn van een Italiaanse merkenclub(?) wel gratis naar binnen konden.
Dus heb je een Cagiva, MM, Ducati, MV-Piaggio.....ect ect en je zit bij de betreffende club dan was 't wel G-R-A-T-I-S!!
In dit geval terecht dat ik als rijder van een Jap WEL moet betalen. Ik zou trouwens via Motoplus een korting van €5 hebben gekregen.
Correct, als je lid was van een bij de Ital-dag aangesloten club kreeg je via die clubs een gratis entree. MotoPlus heeft inderdaad 5 euro kortingskaarten uitgedeeld en KNMV-leden mochten ook gratis naar binnen.
 
Morgen (zaterdag) is er VeteranenTreffen in Woerden voor oldtimer motoren en bromfietsen.
"Ze" zeggen dat is leukste evenement voor ouwe beestjes in NL. Mss hebben ze wel gelijk:?
Kom je daar met een 2-wieler met leeftijd 25+ dan is 't gratis. Anderen betalen €5.
Ik ga wrs op mijn Vespa-brommertje. (1973) Maar ook mijn FZ750 (1985) krijgt gratis toegang.:9
 
We hebben de tickets nergens laten zien, effect van de regen?

Nee, communicatiefout bij een separate ingang waar enkel geselecteerde Italiaanse motoren naar binnen mochten die naast het podium tentoongesteld mochten worden. We hebben naderhand (maandag) meerdere meldingen gekregen dat daar mensen dus gewoon naar binnen konden lopen zonder gecontroleerd te worden.
Morgen (zaterdag) is er VeteranenTreffen in Woerden voor oldtimer motoren en bromfietsen.
"Ze" zeggen dat is leukste evenement voor ouwe beestjes in NL. Mss hebben ze wel gelijk:?
Kom je daar met een 2-wieler met leeftijd 25+ dan is 't gratis. Anderen betalen €5.
Ik ga wrs op mijn Vespa-brommertje. (1973) Maar ook mijn FZ750 (1985) krijgt gratis toegang.:9
Kom je maar op één manier achter, gewoon gaan :t Het lijkt er alleen wel op dat ze dezelfde pech met het weer treffen als wij op Motorfest ;( Dat is echt balen.
 
Ja, ik ben er ook bang voor.
Morgen-ochtend bekijk ik of ik met de brommer, de motor of met de auto ga.
En als 't helemaal bar is, dan ga ik iets anders doen.
 
Morgen (zaterdag) is er VeteranenTreffen in Woerden voor oldtimer motoren en bromfietsen.
"Ze" zeggen dat is leukste evenement voor ouwe beestjes in NL. Mss hebben ze wel gelijk:?
Kom je daar met een 2-wieler met leeftijd 25+ dan is 't gratis. Anderen betalen €5.
Ik ga wrs op mijn Vespa-brommertje. (1973) Maar ook mijn FZ750 (1985) krijgt gratis toegang.:9
Als je inderdaad nog nooit geweest bent dan is dat zeker het bekijken waard. Op mooie dagen mega-druk bezocht, op minder dagen (zoals morgen) is er ook wel volk, maar wel minder. Het veld staat sowieso vol, daarna beginnen de zijstraatjes vol te stromen. Rond 12-2 het toppunt, daarna steeds minder. Het weer is alleen wel echt heel poep morgen maarja, we zien wel 8-) Gewoon gaan

En inderdaad 25j of ouder is gratis... en tegenwoordig is dat 1997 ook al.
 
Italdagen waren begin september en de grotere kans op beter weer…en ook nog eens gratis voor iedereen.

Ben er vaak met mijn oudje heen geweest maar afgelopen zondag niet…. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan