Motorfest - Italdag 2022 Arnhem Papendalterrein

Gerritth

Rookie
18 mei 2022
23
12
https://motorrijders.nl/motorfest/De eerste editie van Motorfest op 18 september Papendal Arnhem.

Pak 18 september de motor voor een rit richting Papendal! Die zondag vind je daar tijdens de eerste editie van Motorfest alles wat jou als motorrijder interesseert. Bovendien is tegelijkertijd op hetzelfde terrein óók de befaamde Ital-dag. Kiezen hoeft niet: met één toegangsbewijs loop je zo heen en weer.

  • KNMV-leden gratis!
  • Ital-dag clubleden gratis!
  • Veel motoren zien en testen
  • Prachtige omgeving
  • Live muziek
  • En meer...
 
Op de route Haarlem-Arnhem alleen maar regen voorspelt. Ben maar niet gegaan. Ik weet t, ben een watje.....
Sneu voor de organisatie, maar ik denk dat er meerdere watjes waren vandaag 🤔
 
Ik vond het best druk eigenlijk voor dit weer. Ben maar even met de auto geweest. Helaas alleen een pinstoring op lunchtijd. Had graag een hamburger gehaald, die zagen er goed uit. Had geen cash bij dus goede les....
Maar nog even muziek geluisterd, goede bands! En daarna maar weggereden naar huis en smiddags wat onderweg gegeten.

Hopelijk volgend jaar beter weer, dat doet veel denk ik. Heb ook niet proefgereden bijvoorbeeld.
 
Ik ben ook geweest en vond het ondanks de regen toch een leuke dag. Prettige sfeer, leuk publiek toegankelijke standjes, goed advies.
De artiesten waren erg enthousiast ook al stond er weinig publiek voor het podium.
Eten en drinken was ook goed, maar als er 2x zoveel publiek was geweest, dan zou de rij voor eten en drinken wel erg lang worden.
Dank aan de organisatie.
 
Voor mij heel dichtbij. Ik had op de trapfiets kunnen gaan.
Maar een hele dag regen heeft bij mij alle moed weggenomen.
Vogend jaar beter.
 
Toch even geweest als aangename afleiding, net als de meesten met de auto. In een uurtje alles wel gezien, op een mooie dag had alles anders geweest.
Mooi Italiaans spul gezien, maar ook 2 mooie Japanners.

Vond deze 'Esso HRC' een leuk ding en een SP1 verder op.
20220918_143438.jpg
 
Het was echt een heel stuk drukker dan we verwacht hadden. De ticketverkoop was een goede leidraad, maar dat er zoveel mensen op kwamen dagen met dit weer hadden we niet kunnen bedenken. Her en der wel wat opgevangen wat volgend jaar beter moet (koffie, horeca, het weer ;)), maar we waren zeer tevreden met de eerste editie van Motorfest. Bovenstaande reacties doen ons dan ook goed, dat er zonder vragen vanuit ons positief gereageerd wordt op het event.

Veel geleerd en veel gezien wat volgend jaar beter kan/moet, maar zoveel positieve verhalen (en weinig negatieve shit op de social kanalen) verbaasde ons zeer. Deze week gaan we evalueren en dan hopelijk volgend jaar een nog mooier en groter Motorfest neerzetten, maar dan met goed weer :]
 
Op de route Haarlem-Arnhem alleen maar regen voorspelt. Ben maar niet gegaan. Ik weet t, ben een watje.....
Sneu voor de organisatie, maar ik denk dat er meerdere watjes waren vandaag 🤔

Er kwamen veel met de auto, maar ook een hele zwik in volledig leer op een racer. Nu weet ik niet of die 2km onderweg waren of 150, maar echt respect voor die motorrijders.

En nee, je bent geen watje. Het was echt een belabberde dag om op de motor te stappen. De enige reden waarom ik de dag redelijk droog ben doorgekomen is omdat ik heel de dag met mijn Goretex motorbroek en laarzen met North Face regenjas liep. We hadden maar één bui en die duurde van 08:00 tot 19:00. Toen ik na het opruimen naar huis reed moest het donkere vizier omlaag omdat de zon in m'n ogen scheen :/
 
Ben ondanks het weer toch ff op de motor wezen kijken. Het was redelijk druk maar door het weer miste ik toch wel een beetje de sfeer. Daarom na een uurtje weer richting huis gegaan.
 
Het was echt een heel stuk drukker dan we verwacht hadden. De ticketverkoop was een goede leidraad, maar dat er zoveel mensen op kwamen dagen met dit weer hadden we niet kunnen bedenken. Her en der wel wat opgevangen wat volgend jaar beter moet (koffie, horeca, het weer ;)), maar we waren zeer tevreden met de eerste editie van Motorfest. Bovenstaande reacties doen ons dan ook goed, dat er zonder vragen vanuit ons positief gereageerd wordt op het event.

Veel geleerd en veel gezien wat volgend jaar beter kan/moet, maar zoveel positieve verhalen (en weinig negatieve shit op de social kanalen) verbaasde ons zeer. Deze week gaan we evalueren en dan hopelijk volgend jaar een nog mooier en groter Motorfest neerzetten, maar dan met goed weer :]
Inderdaad 1 koffie automaat is een beetje weinig. De koffie zelf was prima.
Tip: zet de afvalbakken op de plek waar afval gemaakt wordt en in de looproute. Er stonden er genoeg, maar te ver weg voor velen.
(Jammer dat mensen hun afval op tafel laten liggen of op de grond gooien)

Ik vond de sfeer erg prettig. Leuker dan de MotorRAI of Motorbeurs.
 
Inderdaad 1 koffie automaat is een beetje weinig. De koffie zelf was prima.
Tip: zet de afvalbakken op de plek waar afval gemaakt wordt en in de looproute. Er stonden er genoeg, maar te ver weg voor velen.
(Jammer dat mensen hun afval op tafel laten liggen of op de grond gooien)

Ik vond de sfeer erg prettig. Leuker dan de MotorRAI of Motorbeurs.
Ik kreeg een goed bakkie bij de indian stand, was niet de enige 🙂 hadden ze goed voor elkaar
 
Tip: zet de afvalbakken op de plek waar afval gemaakt wordt en in de looproute. Er stonden er genoeg, maar te ver weg voor velen.
(Jammer dat mensen hun afval op tafel laten liggen of op de grond gooien)

Hele goede opmerking! Ik heb het doorgeven en staat nu bij de opmerkingen in de evaluatie :t
 
Ik heb helemaal niks met Motorfest...had (vroeger) altijd wat met de Ital-Dag. Al vanaf de allereerste keren, toen nog bij Flora in Doorn.
Laagdrempelig, gratis. Helaas schijnt dat anno 2022 niet meer te kunnen...
 
Ik heb helemaal niks met Motorfest...had (vroeger) altijd wat met de Ital-Dag. Al vanaf de allereerste keren, toen nog bij Flora in Doorn.
Laagdrempelig, gratis. Helaas schijnt dat anno 2022 niet meer te kunnen...
Volgens mij had de Ital-dag een eigen ingang waar je geen kaartje voor nodig had.
Voor KNMV leden was Motorfest gratis. Dat hield het voor mij laagdrempelig.
 
Ik heb helemaal niks met Motorfest...had (vroeger) altijd wat met de Ital-Dag. Al vanaf de allereerste keren, toen nog bij Flora in Doorn.
Laagdrempelig, gratis. Helaas schijnt dat anno 2022 niet meer te kunnen...
Dan was dan heel lang geleden….eerste keer voor mij was op een veld nabij Tiel….

Iig jammer vh weer,
 
Ik heb helemaal niks met Motorfest...had (vroeger) altijd wat met de Ital-Dag. Al vanaf de allereerste keren, toen nog bij Flora in Doorn.
Laagdrempelig, gratis. Helaas schijnt dat anno 2022 niet meer te kunnen...
Ik meende ergens te hebben gelezen dat motorrijders die lid zijn van een Italiaanse merkenclub(?) wel gratis naar binnen konden.
Dus heb je een Cagiva, MM, Ducati, MV-Piaggio.....ect ect en je zit bij de betreffende club dan was 't wel G-R-A-T-I-S!!
In dit geval terecht dat ik als rijder van een Jap WEL moet betalen. Ik zou trouwens via Motoplus een korting van €5 hebben gekregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan