Motorfiets mooier maken?

Maverick

Die hard MF'er
17 sep 2001
330
0
Leiden
Ik ben helemaal weg van mijn ZZR uit 96 maar ik vraag me af wat hoe ik mijn fietsie nog kan perfectioneren.
Zijn er naast een ander windschermpje en andere uitlaatpijpen (welke is trouwens top voor de ZZR?) ook andere accessoires om je fiets unieker te maken?
 
Wat heb ik gedaan om me motor mooier te maken.

Hoge Laseruitlaat, staat beter en klinkt mooier.
Velgen zijn goudkleurig gespoten ipv standaard grijs.
Knipperlichten zijn verwijderd en vervangen voor inbouw knipperlichten.
undertail geplaatst waardoor lelijke zwarte plastic achterspatbord eraf kon.
er is een witte streep gespoten tussen de koplampen, verder witte strepen op achterkant en spatborden, dit zijn stickers.
afdekkapje ipv duozit.
Carbon tankcover, mooi, anders en handig voor tanktas bij vele weekenden en vakantie\'s
verder nog stuurdemper en bijna een dynojetkit.
Andere vering vindt ik niet nodig omdat ik met motor niet op circuit kom en ik een vrij algemene instelling heb ivm vele soorten wegen en wegdekken.

zie foto\'s
yam-r1-99-bikepics-04686.jpg

yam-r1-99-bikepics-03441.jpg

yam-r1-99-bikepics-07770.jpg

yam-r1-99-bikepics-16082.jpg

yam-r1-99-bikepics-16083.jpg

Gizzmo ik heb een vraagje waar heb je knipperlichten vandaan en van welk merk zijn die?die zijn echt wel KEWL!! :9~
 
Die witte strepen heb ik gedaan om hem lichter te maken, maar vindt het nog steeds kicke om me eigen motor aan te zien komen, die witte streep tussen de koplampen staat gewoon agressief/sportief.

Lichter maken? Bedoel je gewicht of kleur?

Enne, je eigen motor zien aankomen? Mag je er zelf ook weleens op rijden van je vrouw/vriendin/huisdier? ;)
 
Gizzmo ik heb een vraagje waar heb je knipperlichten vandaan en van welk merk zijn die?die zijn echt wel KEWL!! :9~

Ik heb ze gekocht bij een auto accesoire zaak hier in de buurt, Automat heet die toko.
Zij hadden een boek met accesoires en hierin stonden allerlei verschillende knipperlichten in verschillende maten, vormen en kleuren.
Wat ik gedaan heb is een tijdje opletten wat voor knipperlichten alle verschillende auto\'s hebben en dan kopen. Ze hadden ze niet op voorraad.
 
Lichter maken? Bedoel je gewicht of kleur?

Enne, je eigen motor zien aankomen? Mag je er zelf ook weleens op rijden van je vrouw/vriendin/huisdier? ;)

LOL, ja inderdaad lichter voor het gewicht, het is namelijk verf waarvan de miniscule porien gevuld zijn met helium.

Enne, je eigen motor zien aankomen?
Ja, daarom blijft het zo leuk, het gebeurd bijna nooit, me vriendin wilt niet op me motor rijden, omdat haar Blade lekkerder rijdt, en ze vindt me rijstijl niet zo, en als zij op mijn motor rijdt, rij ik dus op haar motor, en ze vindt het niet leuk als ik dan wheelie\'s maak.
Dus ik mag eigenlijk alleen maar wanneer zij denkt dat er iets aan haar motor mankeert, en ik even moet voelen.
 
Ik heb ze gekocht bij een auto accesoire zaak hier in de buurt, Automat heet die toko.
Zij hadden een boek met accesoires en hierin stonden allerlei verschillende knipperlichten in verschillende maten, vormen en kleuren.
Wat ik gedaan heb is een tijdje opletten wat voor knipperlichten alle verschillende auto\'s hebben en dan kopen. Ze hadden ze niet op voorraad.

Bij hebben hier ook automat zitten. kan je me vertellen van welke auto. Kan ik die ook bestellen.
 
Die ik heb bestelt waren voor een Opel corsa meen ik, maar waren hetzelfde als voor een Mercedes A-klasse, terwijl origineel ze ietsje langer zijn.


TNX voor de info.

ERG MOOI DIE R1 trouwens :9~

misschien rijden er van de zomer wel 2 zo rond alleen dan 1 met een Akra uitlaatsysteem en andere kleur wielen \')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je, dank je

Ben zelf ook erg tevreden, alles wat ik ook verandert heb is pas gebeurd als ik er ruim over nagedacht had, dat het niet teveel van het goede is ed.
Die witte strepen heb ik gedaan om hem lichter te maken, maar vindt het nog steeds kicke om me eigen motor aan te zien komen, die witte streep tussen de koplampen staat gewoon agressief/sportief.

En dat van die Viper klopt wel, want dat vindt ik nog steeds onwijs gaaf.
Er bestaat ook een Dodge Pick-up, Indy 500 jubileum uitvoering, echt overna gedacht om te kopen,maar ding kost 50.000 2ehands. V8, 6 liter, dus maar niet gedaan,

316381.gen.jpg
gtsknipp.jpg
whaaaaa, lekker ding man
ziet er super mooi uit ( helaas geen feeling voor een racer, maar wel groot staal ) :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan