Motorfiets mooier maken?

Maverick

Die hard MF'er
17 sep 2001
330
0
Leiden
Ik ben helemaal weg van mijn ZZR uit 96 maar ik vraag me af wat hoe ik mijn fietsie nog kan perfectioneren.
Zijn er naast een ander windschermpje en andere uitlaatpijpen (welke is trouwens top voor de ZZR?) ook andere accessoires om je fiets unieker te maken?
 
1.Kofferset liever niet. Hoewel ik waarschijnlijk wel een moet aanschaffen binnenkort als ik elke dag van Maastricht naar Tilburg moet rijden.
2. Ik poets me al een ongeluk en het heeft mij alleen maar krassen op mijn kuip opgeleverd toen ik \'m van bok afreed en liet vallen.
3. Schuren...mmm...dan maar liever doorsparen voor een ST4s
:+
 
Het lijkt dat een serieus antwoord uitgesloten is op dit forum :z
nog al wiedus op de vraag die jij stelt..,

als je \'m mooier wilt maken moet je dat vooral doen ZO dat jij hem mooier vindt..!
het is jouw fiets / smaken verschillen / en niet je eigen smaak aan de kant zetten en doen wat een ander vindt...

denk er zelf lekker over na en doe \'t. (al zijn het veters aan je stuur!) })
 
Laatst bewerkt:
zoals desmo4 zegt.. Als je nu meer performance wil, zijn er vast enkele mensen hier die je raad kunnen geven, maar om je fiets mooier te maken..
Bestaat er iets subjectievers dan schoonheid? Kan niemand voor je zeggen. Alleen als jij\'n idee hebt kan men je wat helpen met de uitwerking van dat idee.

hehe, let op het verschil tss edit en quote venstertje desmo4 :P
 
Laatst bewerkt:
Wat heb ik gedaan om me motor mooier te maken.

Hoge Laseruitlaat, staat beter en klinkt mooier.
Velgen zijn goudkleurig gespoten ipv standaard grijs.
Knipperlichten zijn verwijderd en vervangen voor inbouw knipperlichten.
undertail geplaatst waardoor lelijke zwarte plastic achterspatbord eraf kon.
er is een witte streep gespoten tussen de koplampen, verder witte strepen op achterkant en spatborden, dit zijn stickers.
afdekkapje ipv duozit.
Carbon tankcover, mooi, anders en handig voor tanktas bij vele weekenden en vakantie\'s
verder nog stuurdemper en bijna een dynojetkit.
Andere vering vindt ik niet nodig omdat ik met motor niet op circuit kom en ik een vrij algemene instelling heb ivm vele soorten wegen en wegdekken.

zie foto\'s
yam-r1-99-bikepics-04686.jpg

yam-r1-99-bikepics-03441.jpg

yam-r1-99-bikepics-07770.jpg

yam-r1-99-bikepics-16082.jpg

yam-r1-99-bikepics-16083.jpg
 
Hoe zit dat precies met die voorveren?

Je orginele veren die er nu in zit haal je eruit (uit je voorvork.) of dat laat je doen en dan zet je er een zetje progressieve veren van WP in. Dat scheelt echt al een heel stuk in stuurgedrag en ze zijn niet zo duur. Als je het laat doen kan je het het beste doen tijdens een onderhoudsbeurt dayt scheelt je in montagekosten.
 
lekkere vette klep zeg die R1. Normaal gesproken vindt ik het niet echt een mooie fiets, maar juist die kleine details maken er een stoere bak van. De witte striping doet me vooral aan een Viper denken.

Ik durf het bijna niet te vragen maaruh......

Dank je, dank je

Ben zelf ook erg tevreden, alles wat ik ook verandert heb is pas gebeurd als ik er ruim over nagedacht had, dat het niet teveel van het goede is ed.
Die witte strepen heb ik gedaan om hem lichter te maken, maar vindt het nog steeds kicke om me eigen motor aan te zien komen, die witte streep tussen de koplampen staat gewoon agressief/sportief.

En dat van die Viper klopt wel, want dat vindt ik nog steeds onwijs gaaf.
Er bestaat ook een Dodge Pick-up, Indy 500 jubileum uitvoering, echt overna gedacht om te kopen,maar ding kost 50.000 2ehands. V8, 6 liter, dus maar niet gedaan,

316381.gen.jpg
gtsknipp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben helemaal weg van mijn ZZR uit 96 maar ik vraag me af wat hoe ik mijn fietsie nog kan perfectioneren.
Zijn er naast een ander windschermpje en andere uitlaatpijpen (welke is trouwens top voor de ZZR?) ook andere accessoires om je fiets unieker te maken?
Ga eens bij Kohl in Aken kijken daar hebben ze leuke ideeen voor Kawa :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan