Motorfiets motor revisie bedrijf gezocht

matthijs_boef

Rookie
12 apr 2015
6
1
Houten
Hallo allemaal,

Weet iemand, bij voorkeur in de regio Utrecht of Flevoland, een revisie bedrijf dat cilinderbussen kan persen en daarna het cilinderblok kan vlakken? Ik heb een ZX9R met verzakte cilinderbus vandaar ;-) Als ik dan toch vraag... bij voorkeur een kleine zelfstandige, altijd leuker..

Thanks!
 
En nog niet helemaal V.D.V.-proof:

Aanbiedingen:

Momenteel kunt u nu ook terecht voor het laten monteren van zelf meegenomen motorbanden, zowel onder de motor als losse velgen. Uiteraard met garantie op de montage, niet op de kwaliteit van elders aangeschafte motorbanden
 
En nog niet helemaal V.D.V.-proof:

Aanbiedingen:

Momenteel kunt u nu ook terecht voor het laten monteren van zelf meegenomen motorbanden, zowel onder de motor als losse velgen. Uiteraard met garantie op de montage, niet op de kwaliteit van elders aangeschafte motorbanden
:P. Maar het is wel mogelijk om een band te monteren op een losse velg, ik vraag me alleen af waarom je dat zou willen.
 
Hallo allemaal,

Weet iemand, bij voorkeur in de regio Utrecht of Flevoland, een revisie bedrijf dat cilinderbussen kan persen en daarna het cilinderblok kan vlakken? Ik heb een ZX9R met verzakte cilinderbus vandaar ;-) Als ik dan toch vraag... bij voorkeur een kleine zelfstandige, altijd leuker..

Thanks!

http://www.motorenrevisie.info/
Kleine zelfstandige (met antieke webpagina) in Leersum die goed werk levert, afgelopen week nog wat laten doen en binnen een paar dagen klaar.
Maatje van me komt er al sinds z'n brommertijd en is altijd tevreden.
 
http://www.motorenrevisie.info/
Kleine zelfstandige (met antieke webpagina) in Leersum die goed werk levert, afgelopen week nog wat laten doen en binnen een paar dagen klaar.
Maatje van me komt er al sinds z'n brommertijd en is altijd tevreden.
Ook ik kom daar al sinds mijn brommertijd en afgelopen jaar weer tevreden naar huis gegaan :t
 
precies, zo werkt het tegenwoordig
Een website waar nu nog op de voorpagina staat dat je op 6 mei 2017 gesloten bent wegens race-activiteiten is raar. En daar wordt je hier op melige manier op gewezen. En daar kun je chagrijnig op reageren of je voordeel mee doen.

Mijn revisiewerk gaat overigens naar een crossboer in Geldrop of een klein Eindhovens bedrijfje met een internetpagina uit 2000. Zonder fouten, want er staat amper iets op;).
 
Ik ben echt heel blij met Van Dam, gouden tip, ontzettend vriendelijke man met kennis en passie voor het vak. Hij heeft alles wat het hart van een motor-revisie-boer begeert en is dwangmatig precies. Ik heb de wangen met de micrometer gemeten en ik meet 0 verschil. Uiteindelijk is er 6 honderdsten afgegaan om het vlak te krijgen, ik hoef dus niet te klooien met dubbele pakkingen.

1405413


1405414


Jammer genoeg wel een ander probleem gevonden dat ook kokend water of overdruk kan bezorgen. Vier haarscheuren tussen de in en uitlaat kleppen bij de middelste verbrandingskamers.

Iemand nog een zx9r b model kop liggen zonder scheuren of andere manco's?
1405417
 
Terug
Bovenaan Onderaan