Motorfiets sloop

Donders

Die hard MF'er
18 jul 2004
473
0
Utrecht
hallo......


volgende week lekker twee weken vakantie. Die wil ik nuttig besteden, namelijk met het ver fraaien van mijn Suzuki.

Hiervoor heb ik een aantal onderdelen nodig. En ik heb al bij gezocht en gevonden wat vraagjes gesteld maar dit wekt nog niet echt. Dus lijkt het mij leuk om motorfietsslopen in nederland af te gaan opzoek naar leuk onderdelen!!!

Waar doe ik dit het best? Het gaat dus om een suzuki!
 
zie attachment voor een lijst met sloperijen ;)
grootste deel van de lijst komt van de site van de saint af :}

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/110488/605ecfb53fb3d6a8f1cbabe51d2aff7d (sloperijen.doc)​
 
zie attachment voor een lijst met sloperijen ;)
grootste deel van de lijst komt van de site van de saint af :}


Lekker lijstje.......

Maar is het motoren niet het zelfde als met auto's. Dat dus elke sloop zijn eigen merk heeft? Van de dealer in utrecht was ik al op de sloop in arkel gewezen, daar zal ik zeker aankloppen.

Maar echte suzuki sloops zijn er niet?

En wie is de saint?
 
Lekker lijstje.......

Maar is het motoren niet het zelfde als met auto's. Dat dus elke sloop zijn eigen merk heeft? Van de dealer in utrecht was ik al op de sloop in arkel gewezen, daar zal ik zeker aankloppen.

Maar echte suzuki sloops zijn er niet?

Die in Arkel is Piet Kruis en die heeft vakantie tot de 11e dacht ik. dus daar hoef je nu ff niet heen.
 
Lekker lijstje.......

Maar is het motoren niet het zelfde als met auto's. Dat dus elke sloop zijn eigen merk heeft? Van de dealer in utrecht was ik al op de sloop in arkel gewezen, daar zal ik zeker aankloppen.

Maar echte suzuki sloops zijn er niet?

En wie is de saint?

The Saint is onderdeel van het meubilair hier :P

Volgens mij is het niet zo dat je specifieke merkslopen hebt, de markt voor motoren is natuurlijk ook veel kleiner dan bij auto's.
 
Die bedoelde ik inderdaad Dirk, bedankt voor het mee denken. Ik bel hem wel even voor ik ga!


En de rest ook bedankt voor het mee denken. Ik heb weer wat te doen in mijn vakantie !

tanx
 
Heeft er toevallig iemand ook een paar goeie adressen in belgie ? Ken er zelf maar 1 , zal hem straks is opzoeken want ik ben het adres en tel. nummer precies kwijt |(
 
hallo......


volgende week lekker twee weken vakantie. Die wil ik nuttig besteden, namelijk met het ver fraaien van mijn Suzuki.

Hiervoor heb ik een aantal onderdelen nodig. En ik heb al bij gezocht en gevonden wat vraagjes gesteld maar dit wekt nog niet echt. Dus lijkt het mij leuk om motorfietsslopen in nederland af te gaan opzoek naar leuk onderdelen!!!

Waar doe ik dit het best? Het gaat dus om een suzuki!
hallo ik zit zelf bij de gsxfclub en daar heb ik een lijst van sloops
zie http://www.gsxfclub.nl/lijst-van-jeroen003.htm
 
Terug
Bovenaan Onderaan