Motorfiets verkopen

Dit bedoel ik nou, een F3 voor 2000,-

Ik heb 2 F4's, eerste 2 1/2 jaar terug gekocht, en 1 vorig jaar, eerste met 26000 km, tweede met 30.000 km. En nog nieuwer model ook, en ik heb voor geen van beide dit bedrag betaald....

Een mede forum lid heeft een F4 met ik dacht 15000 km te koop staan voor 1500,-

2000,- voor een F3 snap ik wel dat je geen reacties krijg, hoe mooi hij ook kan zijn.

Als ik die motor voor 1500 of 1000 te koop zet zal het nog een eeuwigheid duren. Dat heb ik al gehad met die kawasaki. Als ik al een bod krijg ben ik blij want dan is er iemand met interesse en kan je er vaak wel uit komen


De cbr heeft net 20.000 gelopen. En er zitten de nodige veranderingen aan.
De staat van onderhoud is goed. Als iemand met interesse nieuwe benden wil kan dat ook geregeld worden
Maar ja zonder iemand met interesse kan je gewoon helemaal niets
 
Als ik die motor voor 1500 of 1000 te koop zet zal het nog een eeuwigheid duren. Dat heb ik al gehad met die kawasaki. Als ik al een bod krijg ben ik blij want dan is er iemand met interesse en kan je er vaak wel uit komen


De cbr heeft net 20.000 gelopen. En er zitten de nodige veranderingen aan.
De staat van onderhoud is goed. Als iemand met interesse nieuwe benden wil kan dat ook geregeld worden
Maar ja zonder iemand met interesse kan je gewoon helemaal niets

Ik ga hier niet jou of je motor af zitten kraken, maar stel dat ik op zoek ben naar een motor van dit soort. Dan zal ik toch nooit kijken, of zelfs intresse krijgen in een F3 voor 2000,- met 20.000 gelopen terwijl er op dit forum al een nieuwere, zelfs nieuwer(en dus beter) model, met minder km's en ook nog eens 500,- goedkoper?

Als je iemand zoekt met intresse en er dan wel uit denkt te komen zal je eerst intresse moeten kweken,en dat doe je met de advertentie en de prijs.

Ik zou de prijs nog meer als halveren, misschien dat je dan iemand kan vinden.
 
Als ik die motor voor 1500 of 1000 te koop zet zal het nog een eeuwigheid duren. Dat heb ik al gehad met die kawasaki. Als ik al een bod krijg ben ik blij want dan is er iemand met interesse en kan je er vaak wel uit komen


De cbr heeft net 20.000 gelopen. En er zitten de nodige veranderingen aan.
De staat van onderhoud is goed. Als iemand met interesse nieuwe benden wil kan dat ook geregeld worden
Maar ja zonder iemand met interesse kan je gewoon helemaal niets
Het is gewoon een oude motor waar er heel veel van zijn. Voor hetzelfde geld heb je ook een supersport van 2 generaties nieuwer.
 
Als ik die motor voor 1500 of 1000 te koop zet zal het nog een eeuwigheid duren. Dat heb ik al gehad met die kawasaki. Als ik al een bod krijg ben ik blij want dan is er iemand met interesse en kan je er vaak wel uit komen


De cbr heeft net 20.000 gelopen. En er zitten de nodige veranderingen aan.
De staat van onderhoud is goed. Als iemand met interesse nieuwe benden wil kan dat ook geregeld worden
Maar ja zonder iemand met interesse kan je gewoon helemaal niets

Dus als je m voor 1500 euro of 1000 euro tekoop zet zal het nog een eeuwigheid duren, dus zet je m maar te koop voor een vraagprijs van 2000 euro :D :D :D :D

En als dr dan een bod komt ben je blij, omdat je dr dan wel uit kan komen? Nou, nee. Die heeft zo'n aanbod dat ie echt niet heel veel meer gaat bieden. Tenzij je net om de hoek woont en jouw motor echt heel netjes is. Dan is men wellicht bereid wat meer te betalen.
 
Laatst bewerkt:
Het is gewoon een oude motor waar er heel veel van zijn. Voor hetzelfde geld heb je ook een supersport van 2 generaties nieuwer.

dat is ook pressies het geen met alle oudere motoren. alles wat nu rond bouwjaar 2000 zit zit al in een lage prijs klasse. en iedereen sprekend van de ras hollander wiel veel/nieuw voor wienig.

Dus als je m voor 1500 euro of 1000 euro tekoop zet zal het nog een eeuwigheid duren, dus zet je m maar te koop voor een vraagprijs van 2000 euro :D :D :D :D

En als dr dan een bod komt ben je blij, omdat je dr dan wel uit kan komen? Nou, nee. Die heeft zo'n aanbod dat ie echt niet heel veel meer gaat bieden. Tenzij je net om de hoek woont en jouw motor echt heel netjes is. Dan is men wellicht bereid wat meer te betalen.


iets anders interpreteren.

ik kijk gewoon wat de meeste doen qwa kilometers prijs en staat dan ga ik in die buurt zitten. 2000,-
maar als ik hem voor 1000 of 1500 neer zou zetten zit ik er net zo lang mee. vanwege de reactie op de quote van hier boven.

ach ik zie wel hoelang hij blijft staan en anders ruilen we hem wel in dan ben ik er binnen 10 min van af
 
Maar (sorry dat ik het zeg) 1000 a 1500 vind ik nog steeds te veel.

Ik zou hem te koop zetten voor 6 a 7 hondertjes...... Waarom zou iemand een F3 kopen als een F4 goedkoper is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan