Motorfiets voor een persoon van 1.85m

ik ben 1.88 kon bijna geen motor vinden, geen auto ook trouwens geen stoel was precies goed, schoenen een ramp maat 42 niemand verkoopt dat :+
 
ik ben 1.88 kon bijna geen motor vinden, geen auto ook trouwens geen stoel was precies goed, schoenen een ramp maat 42 niemand verkoopt dat :+


Mijn schoenen lenen? :+



Ow en deze vent is denk ik ook wel zo'n 1.85m, dus je kunt altijd nog voor een driewieler gaan :+
johnnytrike1.jpg
 
Hier 22jaar 1.88 en rijd een GSXR600, nergens last van(behalve bij het lopen met de motor)
 
Laatst bewerkt:
1) De meerderheid van de mannen is tussen de 1.80 en 1.90 denk ik dus de meeste motoren wel Ok zijn...maar het verschilt per persoon.

2) Proefrijden......

3) Waarom UITERAARD een buikschuiver model?

4) best wel een stomme vraag ja :+

EEJ ik ben 1.79 hoor +)
 
Ligt allemaal aan je verhoudingen. Niemand kan hier gaan roepen "Oh, je bent zo lang? Nou dan pas je daar en daar wel op!". Zelf 1.96m en ik kan niet overal lekker op zitten, omdat ik wat langere benen heb. Als jou lengte meer in je bovenlichaam zit dan zal je op meer motoren goed kunnen zitten als dat je lange benen hebt. Het word dan namelijk lastig je knieen lekker in de rondingen van de tank te zetten.

Proefrijden dus.
(Oh en btw, waar je dat "het zal dus waarschijnlijk een honda worden" vandaan haalt is me een raadsel. Is er een gerucht gaande dat honda een topmerk is voor lange mensen?)
 
Ligt allemaal aan je verhoudingen. Niemand kan hier gaan roepen "Oh, je bent zo lang? Nou dan pas je daar en daar wel op!". Zelf 1.96m en ik kan niet overal lekker op zitten, omdat ik wat langere benen heb. Als jou lengte meer in je bovenlichaam zit dan zal je op meer motoren goed kunnen zitten als dat je lange benen hebt. Het word dan namelijk lastig je knieen lekker in de rondingen van de tank te zetten.

Proefrijden dus.
(Oh en btw, waar je dat "het zal dus waarschijnlijk een honda worden" vandaan haalt is me een raadsel. Is er een gerucht gaande dat honda een topmerk is voor lange mensen?)


Er postte iemand dat hij beter zat op zijn blade dan op een ZX-r :')
 
Laatst bewerkt:
In 1992 werd het misschien nog gezien als supersport fiets, maar tegenwoordig niet :N

Niemand heeft het toch over een supersport? Hij wil een buikschuivermodel, nou dan komt het nog best en de buurt.

Verder wordt de zzr600 veel door kleine mensen gebruikt en wilde aangeven dat het dus niks uitmaakt wat anderen zeggen maar dat je gewoon moet gaan proefrijden.
 
ik ben 1m90. Vorige moto was een FZR 600. Nu een ZX12R, deze zit iets beter. Kheb nog op een pan gezeten van ene van 't werk maar m'n knieên zaten tegen de zijkanten. Dus best is eens erop zitten. Want het hangt er dus vanaf hoe lang je benen zijn.
 
Een stomme vraag, maar:

Wat is de ideale motorfiets voor iemand met een lengte tussen de 1.80 en 1.90?

Uiteraard wel een buikschuiver model.

Bedankt!


Ah oké bedankt!

Het gaat vooral om de ideale houding voor op het circuit, dus dat zal dan een Honda gaan worden.

Nogmaals bedankt :D


_O-

En jij gaat de ideale fiets voor je op 't circuit bepalen middels zo'n koekwousen topic ....

Dammn ... ik zou je gewoon een mini-bike willen adviseren.

Zo kansloos weer, niet eens de moeite van een serieuze reactie waard :/

Dát dus...
 
Laatst bewerkt:
1.94 en ongv 100kg past prima op een BB.

TS = nét 18 volgens z'n eigen zeggen .. dus als je die BB (merel) op 25KW zet voor 'm dan is dat wel wat voor 'm _O-

FF een quote vanuit een ander gestart topic van 'm:

Hallo,

Ik heb een aantal vragen, maar ik moet eerst even vermelden dat ik sinds kort 18 ben en nu eindelijk mijn RBW kan halen! Vandaar dat mijn vragen misschien worden geïnterpreteerd als "dom", maar ik heb al het internet afgezocht en weinig gevonden. Daarom:

Wat kost het gemiddeld om een motor te verzekeren + wegenbelasting (BPM) per jaar?

Wat is een leuke beginnersmotor die voldoet aan de volgende eisen:
-25kW
-Sportieve look (Zoals de Kawasaki ZXR400, de Ninja 250r of de CBR400rr)
-Tweedehands aan te schaffen voor zo'n 1.000 euro.

Daarnaast kan iemand hier me vast vertellen of het verstandig is een motor zonder kenteken te kopen en welke stappen er ondernomen moeten worden om het ding te keuren en er een kenteken op te krijgen. Plus de kosten van dat geintje

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
1,95m en ik rijd op een 2006 Fireblade 1000rr zit goed. ZX10 (2004) zat ik ook goed op en een R6 ook. Tis vooral even goed zitten/passen bij een dealer. En misschien ook eens wat goede proefritjes doen.
 
FJR

:Z

kun je prima mee buikschuiven... kan níet op 25 kW :N [want dan komt-ie geen stoeprand meer op]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan