MotorFIETS

Ik wil wel eens zien wat er van die agent over is als hij met redelijke vaart op zijn bek gaat :P

Maargoed, uiteindelijk kan zoveel op een motor. Mijn neef nam afgelopen zomer nog een pak kronenburg biertjes van 28 stuks mee naar de camping in zijn tanktas dusja :P

Alles kan :P
 
Voor iedereen die te lui is om te klikken:

full
 
Past die fiets over je helm heen, of moet je eerst die fiets aan doen en daarna je helm op?
 
Deze agent is een bikkel!

Hij was van plan die fiets in beslag te nemen, en als hij dat van plan is, dan neemt hij die fiets in beslag ook! Motor of geen motor! Zo!

:9
 
Op welke grond brengt hij/zij anderen in gevaar of brengt hij/zij ze hinder toe dan?

Volgens mij wordt hier met twee maten gemeten: omdat het een agent is, moet ie een bekeuring krijgen.

Ik ben ook regelmatig van de bouwmarkt teruggekomen met net wat meer spulletjes dan ik dacht, terwijl ik met de motor was. O-)

Het ziet er misschien raar uit, maar als ik de bijzondere manouvres er nog mee kan doen, dan is het prima toch? Er dat het pijn doet als je zelf valt, dat is niet strafbaar. Enkel de helm is nog verplicht in NL.

En de andere kant. Stel je voor dat je fiets gejat is gisteren, ze vinden meteen de dader en brengen de fiets zo naar je huis. Dan sta je te klappen ipv te janken over artikelen waarvan je de tekst niet eens weet?
 
Op welke grond brengt hij/zij anderen in gevaar of brengt hij/zij ze hinder toe dan?

Volgens mij wordt hier met twee maten gemeten: omdat het een agent is, moet ie een bekeuring krijgen.

Ik ben ook regelmatig van de bouwmarkt teruggekomen met net wat meer spulletjes dan ik dacht, terwijl ik met de motor was. O-)

Het ziet er misschien raar uit, maar als ik de bijzondere manouvres er nog mee kan doen, dan is het prima toch? Er dat het pijn doet als je zelf valt, dat is niet strafbaar. Enkel de helm is nog verplicht in NL.

En de andere kant. Stel je voor dat je fiets gejat is gisteren, ze vinden meteen de dader en brengen de fiets zo naar je huis. Dan sta je te klappen ipv te janken over artikelen waarvan je de tekst niet eens weet?

Jah hoor, mooi verhaal. :Z Maar jij maakt mij niet wijs dat dit veilig is. Je wordt enorm beperkt in je bewegingsvrijheid! Stel je eens voor dat je ineens moet uitwijken ;)

En het maakt mij écht niet uit dat het een agent is, gaat mij om het principe. Ik ben wel eens (zoals vele anderen) met een motorbandje om m'n middel naar huis gereden. Maar ik merk wel degelijk dat het je rijden beïnvloed. Dat bandje hoort daar niet, en dat merk je tijdens het rijden. :Y

Wat nu als ineens het stuur tussen de spaken terecht komt? Niet hinderlijk? Dus ook vast niet gevaarlijk? _O-

Dit is in mijn ogen (idd, in mijn ogen) gewoon een Art. 5, agent of burger. Je ben imo niet goed wijs als je zo op de motor stapt en je in het verkeer gaat mengen. :W
 
Jah hoor, mooi verhaal. :Z Maar jij maakt mij niet wijs dat dit veilig is. Je wordt enorm beperkt in je bewegingsvrijheid! Stel je eens voor dat je ineens moet uitwijken ;)
Dan moeten ze ook het fietsen met tassen aan je stuur verbieden: levensgevaarlijk al die fietssturen met tassen vol boodschappen B| En wat te denken van eten, drinken en een peuk roken achter het stuur van een auto/fiets? Afstraffen die lui :P

Ik vind het eigenlijk wel een briljante actie _O- 8-)
 
Laatst bewerkt:
Jah hoor, mooi verhaal. :Z Maar jij maakt mij niet wijs dat dit veilig is. Je wordt enorm beperkt in je bewegingsvrijheid! Stel je eens voor dat je ineens moet uitwijken ;)

En het maakt mij écht niet uit dat het een agent is, gaat mij om het principe. Ik ben wel eens (zoals vele anderen) met een motorbandje om m'n middel naar huis gereden. Maar ik merk wel degelijk dat het je rijden beïnvloed. Dat bandje hoort daar niet, en dat merk je tijdens het rijden. :Y

Wat nu als ineens het stuur tussen de spaken terecht komt? Niet hinderlijk? Dus ook vast niet gevaarlijk? _O-

Dit is in mijn ogen (idd, in mijn ogen) gewoon een Art. 5, agent of burger. Je ben imo niet goed wijs als je zo op de motor stapt en je in het verkeer gaat mengen. :W

En waar baseer jij je oordeel op? Ben je rij-instructeur? Geef je VRO opleidingen oid?

Jouw inschatting is van nul toegevoegde waarde in deze, mits één van bovenstaande aan de orde is.

Dat het lastiger rijdt: tuurlijk, daarover zijn we het eens. Maar een helm vind ik zelf ook altijd lastig: ontneemt zicht en geluid, maar ik heb er nog nooit een bekeuring voor gehad. Dit laatste even ter verduidelijking waar het over gaat. En die helm hoort daar ook niet, en is alleen verplicht volgens een wettelijke bepaling (tenzij je mega groot hoofd hebt btw).

Wat als gaat hier niet op. Het is namelijk een het is situatie. Als wat als een rol gaat spelen ken ik er nog wel een paar. Wat als hij net een collega heeft doorgestoken? Wat als hij een zij blijkt te zijn? Wat als hij te laat was op zijn werk?

Voor zover ik kan oordelen zijn het anderen die praatjes verkopen hier, niet ik. Ik vertrouw er meer op dat die agent weet wat veilig is, ipv mensen hier op MF. Die agent heeft meer verstand van zaken. Geldt in ieder geval voor mij, en ik doe daarom niet zo maar wat roepen, maar wil dan weten hoe en wat.

En dat bandje rond je middel: minder zuipen, meer sporten! ;)
 
als hij een rechter kneedown maakt is hij een echte motorfietser.
 
Stel je eens voor dat je ineens moet uitwijken ;)
Ja, of dat er een kind oversteekt!
En het maakt mij écht niet uit dat het een agent is, gaat mij om het principe.
Oh man, wat zal jij het druk hebben in je vrije tijd. De hele dag kan je allemaal gevaarlijke dingen zien die allemaal tegen je principes in gaan.
:W

Ik zie zoveel drogredenen voorbijkomen, het wachten is op Hitler.


Het enige probleem dat ik hier zie, is dat die agent niet makkelijk met 1 hand op zijn heup kan rijden.
 
Ik zie zoveel drogredenen voorbijkomen, het wachten is op Hitler.

Die is toch al een tijdje dood hoor, geen kaartje gehad?


ontopic: aangezien dit filmpje nu over internet vliegt zal er nog wel een persbericht volgen met uitleg.

Het lijkt mij ontzettend klote rijden, dat dan weer wel
 
Ik geef vast een voorzet:
Het bleek dat de fiets onderzocht moest worden ivm een misdrijf. Er was geen busje of auto met aanhanger beschikbaar, en de tijdsnood was enorm, de daders dreigden te ontkomen.

Door deze onconventionele oplossing toe te passen kon de politie adekwaat reageren. De persofficier geeft toe dat dit geen dagelijkse praktijk is.
 
Ik geef vast een voorzet:

Tadaaa... Die agent heeft natuurlijk een goede reden gehad. Jammer dat het moeilijk is om eerst na te denken en dan wat te vinden.

Je doet het als politie ook nooit goed.

Btw: al die gasten gevonden die in 2001 mijn autoraampje gesloopt hebben? Of die gasten die in 1992, 1993, 1995, 1999, 2000, 2002, 2003 en 2004 mijn trapfiets hebben gepikt? Ha ha, ga boeven vangen!!!! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan