MotorFIETS

Ja, of dat er een kind oversteekt!Oh man, wat zal jij het druk hebben in je vrije tijd. De hele dag kan je allemaal gevaarlijke dingen zien die allemaal tegen je principes in gaan.
:W

Ik zie zoveel drogredenen voorbijkomen, het wachten is op Hitler.


Het enige probleem dat ik hier zie, is dat die agent niet makkelijk met 1 hand op zijn heup kan rijden.

En daar zit zijn fout, niet in staat om je hand op je heup te plaatsen? Artikeltje 5 lijkt me zo!
 
:^ en zo te zien werkt het prima en heeft hij er geen hinder van... :)
Die huilebalken hier zijn gewoon jaloers... :W

Jaloers omdat ik geen vervelende fiets om me nek heb hangen tijdens het motorrijden... Écht wel! :z

Ja, of dat er een kind oversteekt!Oh man, wat zal jij het druk hebben in je vrije tijd. De hele dag kan je allemaal gevaarlijke dingen zien die allemaal tegen je principes in gaan.
:W


Ik zie zoveel drogredenen voorbijkomen, het wachten is op Hitler.


Het enige probleem dat ik hier zie, is dat die agent niet makkelijk met 1 hand op zijn heup kan rijden.

Dus kan ik gerust met 100 km/u door de BBK rijden, wordt pas gevaarlijk als ik moet uitwijken, of er natuurlijk een kindje oversteekt *O*

Zo'n opmerking is dan weer jammer.

Ik geef vast een voorzet:

Wat een extreme tijdsnood zeg, volgende keer ff optische en visuele signalen voeren, valt het wat meer op en mag je tenminste door rood rijden. Komen de tijdsnood ten goede. Maar daar gaat het nu niet om ik dwaal af.

Dit houdt dus in, dat als bijvoorbeeld mijn vriendin ineens een astma aanval krijgt, ik met een gerust hart zo snel als ik kan naar het ziekenhuis mag rijden, de tijdsnood is enorm, de aanval dreigt te escaleren. :z

Tadaaa... Die agent heeft natuurlijk een goede reden gehad. Jammer dat het moeilijk is om eerst na te denken en dan wat te vinden.

Je doet het als politie ook nooit goed.

Btw: al die gasten gevonden die in 2001 mijn autoraampje gesloopt hebben? Of die gasten die in 1992, 1993, 1995, 1999, 2000, 2002, 2003 en 2004 mijn trapfiets hebben gepikt? Ha ha, ga boeven vangen!!!! ;)

Euh nee, dat is niet moeilijk. Ik zie die foto en vorm daarbij een mening bij wat ik op dat moment waarneem en weet. Dat zou jij met je studie psychologie moeten weten. :W

Ik heb niets tegen agenten hoor, dat maak jij ervan. Makkelijk hè, mensen veroordelen op een enkele reactie! :z

Zelfde verhaal als bij Bolski, nutteloze opmerking, jammer...
 
~
Ja, of dat er een kind oversteekt!Oh man, wat zal jij het druk hebben in je vrije tijd. De hele dag kan je allemaal gevaarlijke dingen zien die allemaal tegen je principes in gaan.
:W

Ik zie zoveel drogredenen voorbijkomen, het wachten is op Hitler.


Het enige probleem dat ik hier zie, is dat die agent niet makkelijk met 1 hand op zijn heup kan rijden.~



:} :} :} _O- _O- _O-

PS je bedoeld dit: Wet van Godwin - Wikipedia

Grtzzz Simon. 8-)
 
Laatst bewerkt:
\
Ja, of dat er een kind oversteekt!Oh man, wat zal jij het druk hebben in je vrije tijd. De hele dag kan je allemaal gevaarlijke dingen zien die allemaal tegen je principes in gaan.
:W

Ik zie zoveel drogredenen voorbijkomen, het wachten is op Hitler.


Het enige probleem dat ik hier zie, is dat die agent niet makkelijk met 1 hand op zijn heup kan rijden.\



:} :} :} _O- _O- _O-

PS je bedoeld dit: Wet van Godwin - Wikipedia

Grtzzz Simon. 8-)
Ja, maar ik kon er niet meer op komen. Ik zal deze kreet meteen in mijn aantekeningen opnemen, merci.
 
Jaloers omdat ik geen vervelende fiets om me nek heb hangen tijdens het motorrijden... Écht wel! :zDus kan ik gerust met 100 km/u door de BBK rijden, wordt pas gevaarlijk als ik moet uitwijken, of er natuurlijk een kindje oversteekt *O*

Zo'n opmerking is dan weer jammer.Wat een extreme tijdsnood zeg, volgende keer ff optische en visuele signalen voeren, valt het wat meer op en mag je tenminste door rood rijden. Komen de tijdsnood ten goede. Maar daar gaat het nu niet om ik dwaal af.

Dit houdt dus in, dat als bijvoorbeeld mijn vriendin ineens een astma aanval krijgt, ik met een gerust hart zo snel als ik kan naar het ziekenhuis mag rijden, de tijdsnood is enorm, de aanval dreigt te escaleren. :zEuh nee, dat is niet moeilijk. Ik zie die foto en vorm daarbij een mening bij wat ik op dat moment waarneem en weet. Dat zou jij met je studie psychologie moeten weten. :W

Ik heb niets tegen agenten hoor, dat maak jij ervan. Makkelijk hè, mensen veroordelen op een enkele reactie! :z


Zelfde verhaal als bij Bolski, nutteloze opmerking, jammer...

Eeeh... :?

Dat je een mening vormt is prima, maar de conclusie die je trekt is natuurlijk vatbaar voor commentaar. Daar hoeft iemand niet voor gestudeerd te hebben, dat is een kwestie van nadenken.

En hoe weet jij wat iemand met een universitaire studie psycholgie moet weten? Ben je onderwijsdeskundige, zit je in een commissie die eindtermen vaststeld of zo? Zo niet, dan roep je dus iets waar je geen verstand van hebt.

Waar maak ik er van dat jíj iets tegen agenten hebt? Doe je nu opeens mij beschuldigen van iets? Dat vind ik niet lief.

En het is heeel erg makkelijk om mensen te beoordelen of veroordelen op één reactie. Als je er voor geleerd en geoefend hebt, is het nog makkelijker. Het allermakkelijkste is helemaal niet nadenken en gewoon maar wat roepen op een simpele foto.
 
Sorry, hoor... maar als je dit niet gevaarlijk vind, wat dan wel?
Je kan niet eens normaal lopen met een fiets op je rug, laat staan op de motor rijden.

Naar mijn mening ben je niet helemaal lekker als je dit goedkeurt.

Ik zie een paar post terug een vergelijking met een helm....
HALLO :W :W Een helm biedt nog een voordeel. Groter dan het nadeel. Een fiets op je rug biedt naar mij mening een groter nadeel dan voordeel.

Dus vind ik dat niet kunnen. Ik vind het eerlijk gezegd belachelijk. Had die agent wel is willen horen als die jou zo voorbij zag rijden... Kan me haast niet voorstellen dat hij de andere kant op zou kijken en bij zichzelf zou denken... "Ach, hij brengt er toch niemand mee in gevaar."
 
Laatst bewerkt:
Het had denk ik dat het een groot probleem op had geleverd als hij nu een achtervolging had moeten verrichten. Toch lastig rennen als je de motor moet laten staan om een trappenhuis in te gaan.....
 
Sorry, hoor... maar als je dit niet gevaarlijk vind, wat dan wel?
Je kan niet eens normaal lopen met een fiets op je rug, laat staan op de motor rijden.

Naar mijn mening ben je niet helemaal lekker als je dit goedkeurt.

Ik zie een paar post terug een vergelijking met een helm....
HALLO :W :W Een helm biedt nog een voordeel. Groter dan het nadeel. Een fiets op je rug biedt naar mij mening een groter nadeel dan voordeel.

Dus vind ik dat niet kunnen. Ik vind het eerlijk gezegd belachelijk. Had die agent wel is willen horen als die jou zo voorbij zag rijden... Kan me haast niet voorstellen dat hij de andere kant op zou kijken en bij zichzelf zou denken... "Ach, hij brengt er toch niemand mee in gevaar."

Die was van mij.

Het ging toen niet over de voor- en nadelen, maar om dingen aan en om je lijf die je rijvaardigheid beïnvloeden.

Maar zoals je hebt kunnen lezen was er ook hier een voordeel, maar die laat je gemakshalve maar achterwege :?
 


Die was van mij.

Het ging toen niet over de voor- en nadelen, maar om dingen aan en om je lijf die je rijvaardigheid beïnvloeden.

Maar zoals je hebt kunnen lezen was er ook hier een voordeel, maar die laat je gemakshalve maar achterwege :?

Ah ja... dat ie niet naar huis hoeft te lopen zeker. Jij gelooft dat dit niet gevaarlijk is. Ik vind van wel. Ik zou zeggen. Pak vandaag je fiets en doe hem lekker na. Kan toch niets fout gaan joh!

Ik pak me helm wel en rij daar wel lekker een rondje mee! :W


Bovendien heb ik het over grotere voordelen dan nadelen en andersom. Niet over voor en nadelen. Alles heeft wel een voordeel en nadeel.
 
Laatst bewerkt:
Wat een overdreven reacties weer. De agent zit gewoon duidelijk heel stabiel op zijn motor, dus ik zie het probleem niet.

Als ie er nou mee buiten de bebouwde kom reed, dan ging ik misschien twijfelen. Immers vangt z'on trapfiets ook wind... Maar hier, echt, waar hebben we over.

Ow nee, het is een agent, dus als wij niet-agenten er misschien een bon voor hadden kunnen krijgen, dan is het gewoon schandelig wat ie doet...
 
Sorry, hoor... maar als je dit niet gevaarlijk vind, wat dan wel?
Je kan niet eens normaal lopen met een fiets op je rug, laat staan op de motor rijden.

Naar mijn mening ben je niet helemaal lekker als je dit goedkeurt.

Ik zie een paar post terug een vergelijking met een helm....
HALLO :W :W Een helm biedt nog een voordeel. Groter dan het nadeel. Een fiets op je rug biedt naar mij mening een groter nadeel dan voordeel.

Dus vind ik dat niet kunnen. Ik vind het eerlijk gezegd belachelijk. Had die agent wel is willen horen als die jou zo voorbij zag rijden... Kan me haast niet voorstellen dat hij de andere kant op zou kijken en bij zichzelf zou denken... "Ach, hij brengt er toch niemand mee in gevaar."

:^

Helemaal eens met deze post, gewoon levensgevaarlijk dit. Als wij dit doen wordt onheroepelijk ons rijbewijs ingevorderd.
 
Wat een overdreven reacties weer. De agent zit gewoon duidelijk heel stabiel op zijn motor, dus ik zie het probleem niet.


Hij heeft een voorbeeld functie.
Gewoon alleen daarom al een domme zet.

Jij was echt 100% zeker je rijbewijs kwijt geraakt.
(vooral jij dan eh. :P )

Waarom zitten de moderaters dit te verdedigen en reageert Baksteen (notificatie-woord) niet? :+
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat deze agent een zeer slecht voorbeeld geeft. :N
Als dit niet gevaarlijk is, dan zijn sommige dingen waar jij wel een bon voor krijgt
ook niet gevaarlijk. Je kunt zelf wel het plaatje invullen, daar hoef je niet voor geleerd te hebben.
Je kunt lullen wat je wilt, maar dit kan niet.
 
Laatst bewerkt:
Wat een overdreven reacties weer. De agent zit gewoon duidelijk heel stabiel op zijn motor, dus ik zie het probleem niet.

Er zijn genoeg mensen die standaard met een backprotector rijden. Die rijden daarmee rond zodat je rug niet dubbelvouwt zodra je een keer ongelukkig op je bek gaat. Als je zo op je bek gaat val je zowiezo ongelukkig, dat weet je bij voorbaat...

Naja genoeg erover :)
 
We zitten bijna op het niveau dat agenten niet meer door rood mogen, of harder dan andere mogen rijden*.

"Want wat wij niet mogen, mogen anderen ook niet", Calimero.

Eierdop op je hoofd en met een hoog vrouwenstemmetje liggen zeiken. :)

*Tenzij het natuurlijk om het achterhalen van de inbreker in je eigen huis gaat.
 
Wel lef dat hij zo durft te rijden. Ik ga het in ieder geval niet na doen.

Het bleek dat de fiets onderzocht moest worden ivm een misdrijf. Er was geen busje of auto met aanhanger beschikbaar, en de tijdsnood was enorm, de daders dreigden te ontkomen.

Door deze onconventionele oplossing toe te passen kon de politie adekwaat reageren. De persofficier geeft toe dat dit geen dagelijkse praktijk is.

Hij had ook zijn motor kunnen laten staan en op de fiets naar het bureau kunnen gaan _O-
 
Laatst bewerkt:
Naar mijn weten MOGEN ze niet door rood rijden en ook niet harder rijden dan de max toegestane snelheid. Waarom staan ze anders zo vaak bij het stoplicht stil???? Dat ze het vaak wel doen is een ander verhaal.

Zij krijgen er immers geen boete voor hé...

Als er een noodsituatie zich voordoet is het uiteraard logisch dat ze door rood rijden. Echter voert deze agent geen lichtsignalen dus lijkt het mij geen nood, want anders doet hij iets fout. Dus hij rijdt zonder dat zich een noodsituatie zich voordoet, met een fiets op ze rug.

Als je nog steeds vindt dat dit maar gewoon kan dan vind ik je echt een vreemde knakker.

Dus als het aan jou ligt kunnen we morgen allemaal met fietsen op ons rug gaan rondrijden.
Niets persoonlijk, maar we liggen dan duidelijk totaal niet op 1 lijn. Ik vind het eerlijk gezegd heel erg raar dat je zo iets als dit goedkeurt.
 
Wat een overdreven reacties weer. De agent zit gewoon duidelijk heel stabiel op zijn motor, dus ik zie het probleem niet.

Ik zit ook altijd stabiel op de motor... |( Als dat de enige voorwaarde is voor veilig rijden :W

Ik zou iig nooit met een fiets om mn nek gaan rijden (wat voor reden dan ook). Een wat zwaardere schoudertas is al irritant.

Ik ben wel erg benieuwd naar de reden van de agent. Er rijden toch 1000 van die busjes door de stad die wat makkelijker een fiets kunnen vervoeren? En erg haast lijkt hij ook niet te hebben.

Was vast een weddenschap. "Als jij met een fiets om je nek een rondje gaat rijden, haal ik de hele week koffie...
 
Naar mijn weten MOGEN ze niet door rood rijden en ook niet harder rijden dan de max toegestane snelheid. Waarom staan ze anders zo vaak bij het stoplicht stil???? Dat ze het vaak wel doen is een ander verhaal.

Zij krijgen er immers geen boete voor hé...

Als er een noodsituatie zich voordoet is het uiteraard logisch dat ze door rood rijden. Echter voert deze agent geen lichtsignalen dus lijkt het mij geen nood, want anders doet hij iets fout. Dus hij rijdt zonder dat zich een noodsituatie zich voordoet, met een fiets op ze rug.

Als je nog steeds vindt dat dit maar gewoon kan dan vind ik je echt een vreemde knakker.

Dus als het aan jou ligt kunnen we morgen allemaal met fietsen op ons rug gaan rondrijden.
Niets persoonlijk, maar we liggen dan duidelijk totaal niet op 1 lijn. Ik vind het eerlijk gezegd heel erg raar dat je zo iets als dit goedkeurt.

zij mogen dus wel door rood rijden zonder signalen en te hard ook wel ....


uit betrouwbare bron vernomen

de pliesie zelf namelijk :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan