Motorfietsen in de cinema!

Moet "The world's fastest Indian" nog steeds kijken... :$
Torque vind ik zelf overigens een buttfilm...
Biker Boyz is ook behoorlijk fout en Wild Hogs is gewoon hilarisch _O-

d-bike.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen die kritiek hebben over 'alweer een motorfilmtopic': het is mij vooral te doen om de afbeeldingen. Er zijn zoveel fototopcis hier dus waarom dit niet? En we kijken toch ook graag als het buiten smoddert.
Dus post vooral foto's he mensen, geen lijstjes. Ook liever geen discussies over de inhoud. Daar zijn die oudere topics al voor bedoeld :P

Bedankt alvast voor de bijdragen tot nu toe :}
 
OEPSSSS Inderdaad een vergissing!
Het was Anthony Hopkins zoals in enkele reply´s werd verbeterd. :Y

Bedankt Luitjes !

:)
 
In Kill Bill rijdt 'the Bride' op een prachtige Kawasaki in mooi bijpassend leren pakje. Helaas maar 1 korte scene. En daar kan ik geen plaatje van vinden. :(
Of tenminse, niet van haar OP die motor. Wel apart:
165

2001SuzukiKatana600f-eddieG-small.jpg


In the Matrix Reloaded rijdt Trinity op een Ducati in een grootse achtervolgingsscene.
matrix_trinity.jpg


In japanse tekenfilms komen vaak motoren voor. Niet helemaal echt natuurlijk. Maar de designs zijn meestal wel gaaf.

Final Fantasy VII Advent Children
action0004666.jpg

dk04216rama11gq8.jpg


Akira
kanedasbike1.jpg


en vele anderen.
 
Laatst bewerkt:
ehm ... als the bride op een kawa rijdt waarom post je dan een foto van een Soes? :+

~[edit] groter kon ik niet vinden:
th-killbill2.jpg
 
Laatst bewerkt:
ehm ... als the bride op een kawa rijdt waarom post je dan een foto van een Soes? :+

\[edit] groter kon ik niet vinden: [afbeelding]

het is niet voor niks 1 april natuurlijk :+

Wij hebben thuis de dvd van Silver dream racer. Op zich wel een aardige film, alleen het einde is een beetje jammer, en bij het alternatieve einde stopt de film gewoon 10 seconde eerder.
516PVM19YYL._AA240_.jpg
 

The docter, kentucky kid en en texas tornado gaat bijna alleen maar over hayden, beetje edwards en een beetje valentino rossi. Echt een amerikaanse film.


Faster is veel en veel beter. Fantastische film over hoe de coureurs ooit zijn begonnen met hun dromen en fantasieën. En ook hoe de carriere weer wordt beëindigd.

Citaatje van Kevin Schwantz: Growing up as a kid always thinking: if I could just race motorcycles for a living.. That would be the coolest thing known to mankind!


ROSSIBIAGGI01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tom Cruise als Maverick dromend op zijn motor van de zinnelijk mooie maar very-hard-to-get-instructrice, hoe heet ze ook alweer? bij een zonsondergang in de feel-very-good-movie- Top Gun:
Tom_Cruise_Top_Gun_sunset.jpg
 
Leuk onderwerp Starterke!
Hier nog, als vervolg op de vorige post van Wart, een plaatje van achter de schermen bij Top Gun. Weet dat de actrice Kelly McGillis heet, maar haar naam in de film?????
p127aom8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mag het ook in een TV. serie zijn :?

In dan elk geval Jessica Alba in de serie Dark Angel op een ZZR250 :9~

kawasaki_2.jpg


In een van de eerste afleveringen van Babylon 5 komt een ZX11 vor.
Helaas geen foto.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan