Motorfietsen in de cinema!

Black Rain
http://www.imdb.com/title/tt0096933/
Michael Douglas op een zwart beest.
MV5BMjE1Njk0MzE5NV5BMl5BanBnXkFtZTYwMTE2NDc4._V1._SY400_SX600_.jpg


:)
 
Als absoluut fan van Wallace and Gromit, en ook de andere Aardman productions, en als zijspanpiloot moet ik deze even posten:
full
 
Laatst bewerkt:
Vroeger, toen je nog een melding kreeg als je dubbel postte, dat waren nog eens tijden.

De volgende laat ik lekker staan.
Wallace and Grommit rule... 8-) :} :] :Y :W :) ;)
 
Laatst bewerkt:
Als absoluut fan van Wallace and Gromit, en ook de andere Aardman productions, en als zijspanpiloot moet ik deze even posten:
full
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-
Hoe krijg je dat nou voor elkaar :?

Maakt niet uit, dit is zo'n mooi plaatje, dan kun je maar beter zeker zijn dat het goed gaat!


Na veel gezoek een plaatje van Grimm, een film van Alex van Warmerdam waarin Hans en Grietje met een motorfiets vluchten uit het koude en grimmige noorden naar het warme Spanje, als ik het me goed herinner is dit een scene waarin Grietje een man van zijn kleren en zijn geld berooft, onder het mom van door haar te verlenen diensten....

grimm18.gif

Motorfiets is weinig prominent in beeld, maar beter kon ik niet vinden...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook al tijden op zoek naar een mooi filmfragmentje. Laatst zag ik op Film 1 "Hanibal, the Rising" Daar rijdt een mooie tante van die jongen op een klassieke MV Agusta rond.
 
Vergeet Iedereen hier niet DE nederlandse "motorfilm"?

SPETTERS!!!
full


Er wordt heel wat in gecrossed en gepenetreerd (wat dat ook moge zijn...)



;)

 
En.... Steve McQueen in On Any Sunday. Een soort Documentaire film over de Motorcross in de US. Genomineerd voor een Oscar in de categorie Docu's. 1972??

Een aanrader als je hem op DVD kan vinden! :Y

full



Btw. Wisten jullie dat Steve McQueen 6-daagses (enduro dus) heeft gereden? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan