Motorfietsen op AutoRai?

Wat vindt jij er van?

  • Niet doen!

    Stemmen: 15 60,0%
  • Ja prima, 2 beurzen bezoeken op één dag.

    Stemmen: 10 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25

kawaidioot

MF veteraan
9 jun 2004
17.974
149
Zevenhuizen (Zuid-Holland)
Motor onder de aandacht te brengen als alternatief vervoermiddel

Amsterdam RAI wil gelijktijdig met de AutoRAI 2009 een motorevenement organiseren. Die beurs wordt gratis toegankelijk voor bezoekers van de AutoRAI. “Met het evenement willen we de motor onder de aandacht te brengen als alternatief vervoermiddel”, zegt Fernand Molenschot, manager automotivebeurzen bij Amsterdam RAI. “Veel mensen hebben wel een motorrijbewijs maar geen motor, of rijden er alleen mee in hun vrije tijd. Waarom pakken zij niet af en toe de motor naar hun werk? En waarom bestaat er nog geen zakelijke motorleasing? We willen inhaken op de trend van nadenken over mobiliteit.” Molenschot verwacht veel animo voor de motorbeurs. Het motorevenement vindt plaats in het Elicium, de nieuwe expositieruimte van de RAI (zie afbeelding), die op dit moment wordt gebouwd. Molenschot: “We presenteren de motoren dus niet tussen de auto’s, maar de tentoonstellingsruimte ligt wel in de doorloop.”

( bron)




Tja, aan de ene kant leuk, toch weer een motorrai!
Aan de andere kant,...heb je een hal vol met "heertjes" die ff naar het speelgoed komen kijken.
De 'sjeu' van het échte motorrijden gaat er imho zo wel van af.
Wordt motorrijden op zo'n manier wel voor 'vol' aangezien?
:?
en dan deze reactie-->"het bezoeken van de AutoRAI wordt tenminste weer een echt familiefeest!"
-O-
 
Aan de ene kant lijkt het me wel wat, ik ga toch wel naar de AutoRai en een motorbeurs vind ik ook zonde om over te slaan. Maar aan de andere kant wil ik niet dat teveel mensen gaan motorrijden, ik vind het toch wel comfortabel om de minderheid op de weg te zijn tussen al het blik. Stiekem ben ik misschien wel gewoon een poser, die het mooi vind om alle jaloerse mensen op het terras te zien kijken als je aan komt rijden.
 
*kick*

pers_gomotor.jpg



-O- ..........yep!..........Ze ...hebben "HET" een naam gegeven!
 
Laatst bewerkt:
Of de bezoekers aan een motorbeurs nu in de file naar de motorbeurs staan in hun "koekblik" of in de file naar een gecombineerde motor-/autobeurs ..... weinig verschil toch zeker. Voor velen twee vliegen in één klap.

Wat mij betreft niets mis met een gecombineerde beurs. Moeten ze vaker doen. Ik heb nog wel tips ;-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan