Motorfilmpje uploaden. Risico's?

Sjoerdtje

MF veteraan
8 jul 2008
1.267
0
De Maan
Hallo mensen,

Waarschijnlijk is dit topic al een keertje geplaatst, zo ja, excuses voor deze dan :)

Afin, een stelling in de 3de persoonsvorm:

Persoon A leent een GoPro Hero2 camera van person B, en monteert deze op zijn motor. Persoon A gebruikt deze camera voor elke rit, en neemt hierdoor redelijk wat beelden op, en slaat deze dus op op de HDD van zijn PC.

Persoon A heeft een YouTube kanaal, en wil graag deze beelden van zijn motorritjes uploaden naar dit kanaal. Maar persoon A maakt nogal wellis een overtreding, snelheidsgewijs of op andere manieren. Deze staan duidelijk op beeld. Maar op beeld staat niets vast over de identiteit van de bestuurder, over waar hij vandaan komt.

De vraag is: Wat is het risico om dit beeldmateriaal op YouTube te zetten, en in hoeverre zou justitie, politie en AIVD iets kunnen doen met deze beelden? Heeft er iemand ervaring hier mee?

:W
 
Ze kunnen er niks mee.
Het is geen bewijs. Nog niet.....

Voorbeeld :

Deze jonge man kon ook niet gestraft worden.
 
Persoon B heeft er eigenlijk niets mee te maken :+
Persoon A is gewoon gierig. :')

Gewoon zelf kopen die dingen, maak je nog eens wat mee. :+

Zag wel een keer iemand op MF die zijn gebruikersnaam veranderde omdat zijn filmpjes overal werden vertoond.. dumpert.. op televisie. Die werd het toch wat heet onder de wielen. _O-
 
Persoon A is gewoon gierig. :')

Gewoon zelf kopen die dingen, maak je nog eens wat mee. :+

Zag wel een keer iemand op MF die zijn gebruikersnaam veranderde omdat zijn filmpjes overal werden vertoond.. dumpert.. op televisie. Die werd het toch wat heet onder de wielen. _O-

Najah, persoon B had dat ding nog liggen, en dat lag alleen maar stof te happen. Persoon A zit eraan te denken om de Drift HD Ghost S te gaan halen, maar die moet dan eerst wat geld gaan sparen. ;)
 
Persoon A-IVD is een mietje. Pas maar op anders komt persoon C-TU verhaal halen...

24FacebookCoverMay13.jpg
 
Persoon A is gewoon gierig. :')

Gewoon zelf kopen die dingen, maak je nog eens wat mee. :+

Zag wel een keer iemand op MF die zijn gebruikersnaam veranderde omdat zijn filmpjes overal werden vertoond.. dumpert.. op televisie. Die werd het toch wat heet onder de wielen. _O-

3x gekeken, blijft grappig. _O- :} _O-
 
Als A een camera uitleent aan B, B de camera gebruikt terwijl hij een absurde rijstijl vertoont en C de filmpjes tenslotte op de jijbuis zet, dan kan het heel goed zo zijn dat er een agent naar C en A gaat.











Kan ook zo zijn dat die agent naar H en M, V en D of P en C gaat. Ligt er maar net aan waar ze zijn smaak kleren verkopen.

:+
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

Waarschijnlijk is dit topic al een keertje geplaatst, zo ja, excuses voor deze dan :)

Afin, een stelling in de 3de persoonsvorm:

Persoon A leent een GoPro Hero2 camera van person B, en monteert deze op zijn motor. Persoon A gebruikt deze camera voor elke rit, en neemt hierdoor redelijk wat beelden op, en slaat deze dus op op de HDD van zijn PC.

Persoon A heeft een YouTube kanaal, en wil graag deze beelden van zijn motorritjes uploaden naar dit kanaal. Maar persoon A maakt nogal wellis een overtreding, snelheidsgewijs of op andere manieren. Deze staan duidelijk op beeld. Maar op beeld staat niets vast over de identiteit van de bestuurder, over waar hij vandaan komt.

De vraag is: Wat is het risico om dit beeldmateriaal op YouTube te zetten, en in hoeverre zou justitie, politie en AIVD iets kunnen doen met deze beelden? Heeft er iemand ervaring hier mee?

:W

Groot risico !!

Het schijnt dat er zelfs politiemensen inloggen op M-F.
Ik zou dus zelfs dit topic al laten verwijderen als ik jou was, voordat ze op jouw gegevens op You Tube gaan kijken !!
 
Groot risico !!

Het schijnt dat er zelfs politiemensen inloggen op M-F.
Ik zou dus zelfs dit topic al laten verwijderen als ik jou was, voordat ze op jouw gegevens op You Tube gaan kijken !!

Oei, dan zet ik snel mijn internet uit. Bedankt voor de waarschuwing *D
 
Gewoon kentekens blurren. Verder hoor je er niets van of er moet een moord op beeld staan.

En als je het niet aandurft zou ik maar weer snel in je grot gaan zitten met een aluhoedje op.
 
Persoon A heft het filmpje geupload, dus hij merkt het vanzelf wel :+

Gewoon kentekens blurren. Verder hoor je er niets van of er moet een moord op beeld staan.

En als je het niet aandurft zou ik maar weer snel in je grot gaan zitten met een aluhoedje op.

Het gaat om een chestmount, en de andere mount zit aan een undertail vast, dus in geen van beide gevallen iets van een identiteit.
 
Hallo mensen,

Waarschijnlijk is dit topic al een keertje geplaatst, zo ja, excuses voor deze dan :)

Afin, een stelling in de 3de persoonsvorm:

Persoon A leent een GoPro Hero2 camera van person B, en monteert deze op zijn motor. Persoon A gebruikt deze camera voor elke rit, en neemt hierdoor redelijk wat beelden op, en slaat deze dus op op de HDD van zijn PC.

Persoon A heeft een YouTube kanaal, en wil graag deze beelden van zijn motorritjes uploaden naar dit kanaal. Maar persoon A maakt nogal wellis een overtreding, snelheidsgewijs of op andere manieren. Deze staan duidelijk op beeld. Maar op beeld staat niets vast over de identiteit van de bestuurder, over waar hij vandaan komt.

De vraag is: Wat is het risico om dit beeldmateriaal op YouTube te zetten, en in hoeverre zou justitie, politie en AIVD iets kunnen doen met deze beelden? Heeft er iemand ervaring hier mee?

:W
Wat jij dus wilt zegen is.
Ik maak vaak wheelies rij nog wel eens te hard kan ik gepakt worden door middel van mijn filmpjes :+
 
Laatst bewerkt:
Persoon A is gewoon gierig. :')

Gewoon zelf kopen die dingen, maak je nog eens wat mee. :+

Zag wel een keer iemand op MF die zijn gebruikersnaam veranderde omdat zijn filmpjes overal werden vertoond.. dumpert.. op televisie. Die werd het toch wat heet onder de wielen. _O-
dat kind ook.
Je eigen schuld _O-
 
gewoon posten die handel.
doe ik al jaren. en doe niets anders dan illegaal rijden XD sja krijg je ervan als je nergens je hobby mag uitoefenen. Probeer wel zoveel mogelijk de kentekens niet vol in het zicht te hebben mja tot nog toe nog nooit problemen gehad,Echter wel het voordeel dat ik een filmpje voor 350 dollar heb kunnen door verkopen.

Dus gewoon posten die hap. Staan zoveel dingen op het net. En ze moeten dan maar eens eerst bewijzen wie de rijder was. miss reedt wel iemand anders op je motor
ik maak dr niet al te druk om.
Vertel je er ook even bij dat jij hier voor tegen een slagboom gereden bent :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan