Motorforum Hoekse Waard

Wanneer naar de Eifel?

  • Maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • April

    Stemmen: 2 18,2%
  • Mei

    Stemmen: 5 45,5%
  • Juni

    Stemmen: 3 27,3%
  • Vrijdag tot maandag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag en zondag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Maandag tot vrijdag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Niet

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie was er gisteravond wheelies aan het oefenen tussen P'hoek en Heinenoord??

(niet gezien, wel gehoord....duidelijk 2e versnelling met koppeling)
 
De mijne:

bird1.jpg


bird2.jpg


bird6.jpg
 
De Bird is een heel andere fiets dan mn R6je, maar rijd zeker niet minder fijn. Enige waar ik echt aan moet wennen is het vermogen boven de 7000 rpm......dan gaat ze echt hard lopen nl.... *D
 
Ik ken dat gevoel, dan heb je echt het idee dat je vooruit vliegt! Maare, tis nog wel pet met het weer zeg! Gelukkig heb ik meer hobby's! :+
 
Laatst bewerkt:

Aan het kenteken te zien, is'ie van de garage O-)

Heb altijd in s-Gravendeel gewoond. Als er dus een ritje georganiseerd wordt, vind ik het wel leuk om nog eens door de HW te toeren. Doe trouwens nog wel eens een stukkie met mijn vader. Hij rijdt ook motor (woon-werk) en vindt het ook wel leuk om dan mee te gaan.
 
Toen nog wel....nu niet meer.. *D

Bwah....sick of being sick...kwil rijduhhh!!!!

Jij bent wel snel zeg!
Ik rij iedere dag op en neer van rotterdam naar tilburg op de motor. Ik moest de laatste weken dus wel, maar af en toe had ik juist zoiets van: nu even niet!!

Vanmiddag was het wel weer heerlijk :]
 
Is de hele Hoekse Waard aan het rijden??...zit hier op mn balkon en hoor (en zie) alleen maar snel speelgoed voorbijkomen.....
 
Ik ben vanmiddag nog ff weg geweest, maar was gelukkig net voor de bui weer thuis. Wat een weer zeg! Zelfs mijn pieper is nog gegaan. Het was maar een omgewaaide boom. Morgenvroeg als het droog is ga ik weer ff een rondje doen. Als het weer mee zit rond 11.00 uur. Nog meer? :]
 
Ik kom ook uit Puttershoek! :)
En heb een gele Honda CBR600RR uit 2003.

Leuk idee, een topic voor rijders uit de Hoekse Waard! :}

Heb nog geen digitale foto's van m'n motor.
Zal ik binnenkort is gaan maken.
 
Ik ga meestal ff rondje zeeland. Als het weer goed is, oké, ik ben er wel. Hou het ff in de gaten morgen via dit forum, misschien zijn er nog meer die mee gaan!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan