Motorforum Hoekse Waard

Wanneer naar de Eifel?

  • Maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • April

    Stemmen: 2 18,2%
  • Mei

    Stemmen: 5 45,5%
  • Juni

    Stemmen: 3 27,3%
  • Vrijdag tot maandag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag en zondag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Maandag tot vrijdag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Niet

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.

Brandweersuzuki

Die hard MF'er
15 feb 2004
481
0
Klaaswaal
Ik was benieuwd of we ook een topic op kunnen starten voor rijders uit de Hoekse Waard? Zijn er hier genoeg! Laat je is horen en wie weet wat er van komt!!!!!!!!!

inmiddels aan Hoeksche Waarders: :]

Rassie
Ciro
Yarossima
Ries1
Vrieskip
The Yellow TL1000R
Ptèr
Johndope
Muisschie
Snowbabe
Bandit-dame
HookR6
Beamertje
Denser
blootbird
diegekmetdieguzzi
Tommy R6
Jochen
motorgrover
Goldie
Sander6
G.J.
Toffie
Doctor Rossi
aR1ekanaR1e
Kleck
vandorselaer
Brandweersuzuki


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/104694/dc71e20a20d2fe6a8970615c6efdc2d5 (Motor RF600R 001.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Tja, het was te verwachten, maar niet geschoten is altijd mis! Ik ken dit forum ook nog niet zo lang en wist dus ook niet dat er al meer mensen waren geweest die wat van plan waren. Ik wacht gewoon af, al is het alleen maar om te oh. Toch zijn er een hoop, ik weet het, maar of ze ook internetten is een tweede!
 
Hier een treffen van de RFjes, ook gewoon zomaar ontstaan! Ze kwamen wel uit alle wind streken, maar dat maakt niet uit!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/105068/047ee3c86d564dc0dc21fbcbfa636d50 (DSC01602[1].JPG)​
 
Zijn wel meer rijders in de Hoekse Waard, zie er anders genoeg hier voorbij komen. Volgens mij rijden ze voornamelijk de Waard uit :)
Toch veel plezier en succes met vinden van mede-rijders!
 
Morgen? Ik heb zes weken vakantie, dus zeg het maar. Ik rij dagelijks, als het maar droog is. En ik wil nog een weekje met de motor naar Duitsland.
 
Dat is niet vervelent, zo'n speeltje. Ik woon aan een a1 lokatie. Weg tussen Klaaswaal en Numansdorp. Komt heel wat voorbij. Meestal iets te snel! Maar goed, doe ik ook zelf aan mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan