Motorforum leden met foto online!!

leuke site hoor, maar zou je de max grote van een jpg niet 300 kunnen maken??? dan zou je namelijk grotere foto's uit vele digicams direct opslaan!

In principe is dat geen probleem, feit is wel dat je dan heel snel aan je 2,5 quota zit.
 
Kleine opmerking: voorlopig is de schijfruimte per gebruiker ingesteld op 2,5MB. Mochten er mensen zijn die meer nodig hebben dan kunnen ze me gewoon mailen. Dit moet ik helaas doen omdat schijfruimte ook voor mij errug duur is. Waarschijnlijk ga ik dit in de toekomst uitbreiden.

mja, dacht al zoiets...
klasse-site vind ik het, peuk progwerk :}
 
Het aantal geregisteerde leden wat momenteel maximaal 45 zal bedragen, is nu 27.
Zodra ik aan de 45 kom ben ik helaas genoodzaakt om tijdelijk de registratieservice stop te zetten totdat ik extra ruimte op mijn server heb. Damn wat raakt 150MB toch snel vol '(
 
Er zou ook beloofd zijn dat er op MF zelf een smoelenboek gebouwd zou worden :X
 
Ik vind hem heel mooi, alleen ik mis 1 klein dingetje. Als je bijvoorbeeld een foto upload, dan zit je dus in je eigen "map". Nu mis ik een knopje/linkje om meteen weer terug te gaan naar de index. Das alles. Voor de rest : :}
 
Allemaal hartelijk dank voor de positieve reacties, ben ik blij om! *D
Ik hoop ook dat het hele kleine beetje sponsors op de pagina een klein beetje aanslaat want server space en bandbreedte zijn kostbaar. Toevallig nog mensen die willen sponsoren? :9
 
Errug mooi gedaan, knap als je dat allemaal kan
ben gelijk maar geregristreerd, en foto erop gezet

ga zo doooooooooooooooooorrrrrrr :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan